Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 331 ... 349 350
YogiBear

'@kelderfan Dat zou voor Tim maar vier dagen ‘rust’ betekenen. Normaal al niet veel, maar met minimaal een volledige dag reizen en bijbehorende jetlag zou het opstellen van Tim hier echt volledig onzinnig en onlogisch zijn.

Cycling

'@Kelderfan De jonkies van Jumbo Visma staan gepland voor Munsterland op 3 oktober. De Cro Race die op 2 oktober eindigt dan ook nog rijden lijkt mij teveel van het goede.

Cornelius

Zo te zien is Miholjević de enige die Australië en Cro Race combineert.

Murcia

'@kelderfan
Nice safe maar niet echt, je noemde nadrukkelijk de broers van Dijke als opmerkelijke afwezigen (vond je dat Mick met corona maar moest starten?) en dus doet Milholjevic (?)als lichtend voorbeeld niet echt ter zake.
Dat Vingegaard meedoet is ook geen verrassing aangezien iedereen hier al weet dat PCS als enige en eeuwige waarheid nemen niet verstandig is. Prima opstelling en dat men TIm de ellende bespaard om met een knoert van een jetlag deel te nemen is weer een pluspunt van de leiding.

Laatst gewijzigd
AWestie

Ja Koen gaat vast weer de afmaker van dienst zijn, dan kan hij zijn al succesvolle jaar nog een laatste pluim meegeven. Qua intrinsieke snelheid doen er eigenlijk geen rappere klimmers mee.

Kelderfan ziet gewoon graag de Van Dijkes fietsen denk ik, maar ja die mogen na een WK ook wel wat rust. Ik had nog een andere rappere man verwacht, als duo met Timo. Is David al einde seizoen door al zijn gedoe? En Mike al verlaat op huwelijksreis?

AWestie

Op de site van de Cro Race stond tot een paar dagen terug nog een teamopstelling zonder Vingegaard en met Van Hooydonck bijvoorbeeld (die gebruikte PCS ook als bron). Heb ik een pagina of twee terug nog gedeeld. PCS zijn geen minkukels, maar je kan beter verder kijken dan je neus lang is.

kelderfan

'@YogiBear
Ja dat klopt helemaal, maar hoe doet Miholjevic 't dan. Is dat ook onzinnig en onlogisch?
@Cornelius
Moe in de benen en/of moe in 't hoofd.😒 Maar je hebt wel een punt met Tour de Romandie. Daar kan jet-leg geen spelbreker zijn.

Murcia

Steef en PCS zijn zeker geen amateurs en werken wel degelijk met gegevens vanuit de ploegen zelf. Maar wat ze nogal eens doen is met een tiental namen die ploegen afgeven voor de voorlopige startlijst zelf renners eraf halen dan wel weer toevoegen. Dit kun je echter nooit als vaststaand feit zien.

Murcia

'@kelderfan
Wat doet het er in hemelsnaam toe dat 1(!) renner wel deze krankzinnige combi maakt? De opstelling van de ploeg is prima en jij wilt niet toegeven dat je gemist had dat Mick corona had en dat jetlag een serieus probleem is voor starts zo kort op elkaar.

kelderfan

'@Murcia
Mag ik 't niet opmerkelijk noemen dan. Ik heb niet gemist dat Mick corona heeft opgelopen. Alleen weet je niet of 't erg is geweest of maar griepje is gebleken, zoals bij Mathieu die daarom een aparte kamer kreeg toegewezen,
En wat heeft dat met nice safe te maken. Natuurlijk is 't dicht op elkaar, maar om dat op te lossen zijn er twee mogelijkheden toch. Je neemt net aks Wout twee weken of je doet 't op de manier van Mathieu van der Poel.
Foss neemt ook geen lange tussen periode.

S. Morgenstern

Jumbo heeft gewoon genoeg renners om Van Dijke niet op te hoeven stellen zo vlak na het WK. Dat andere ploegen daar wel een oplossing moeten zoeken is niet het probleem van Jumbo, of een reden om de keuze van Jumbo opmerkelijk te vinden..

Maillot à Pois

Je hoeft toch niet verder te kijken dan: "Fran is een Kroaat, en voor je thuisrace doe je wel eens wat wat een ander niet zou doen."

YogiBear

'@kelderfan Ik kan me nog wel voorstellen dat een Kroatische renner extra moeite wil doen om in zijn thuiswedstrijd te starten. Tim van Dijke zou zich voor de profronde van Goes waarschijnlijk ook wel willen haasten.

Murcia

'@kelderfan
Jij verschuift de doelpalen weer eens, er is niks opmerkelijks aan het niet starten van Tim en Mick en dat je vervolgens dat kracht meent bij te zetten door 1 Kroatische renner op te voeren die de combi wel maakt zorgt niet voor een versterking van je argument. Iets wat opmerkelijk is volgens jou hoeft dat niet voor de rest van de wielerminnende mensheid te zijn.

kelderfan

Doelpalen @Murcia
Vorig jaar hebben de gebroeders Van Dijke 't prima gedaan in de Cro-Race. Dus die doelpalen haal je bij Ajax vandaan.
Mick staat bij "PCS" gemeld voor de Sparkassen Münsterland Giro. Dan mag ik toch stellen dat het m.i. opmerkelijk is, dat hij dan niet in de Cro-race start. De rest van wieler-minnende weet 't kennelijk toch beter. shit.😒

Murcia

'@kelderfan
Dat Mick en Tim hier vorig jaar reden betekend toch niet dat ze dat elk jaar moeten doen? Jij vindt het hier niet rijden van hun opmerkelijk en ik niet. Laten we het daarbij houden.

AWestie

Vorig jaar hoefden ze niet de hele wereld over te reizen om in Kroatië te komen en Münsterland is alweer mooi een week na thuiskomst. Zeker bij een grote vlucht een wezenlijk verschil, dat is veel logischer dan jouw krappe agenda @kelderfan

S. Morgenstern

Hoe moeten ze ooit presteren in Münsterland als ze daar vorig jaar niet reden.

YogiBear

'@kelderfan probeer eens uit te leggen waarom een start in Duitsland, een week later, met extra tijd om te herstellen van de jetlag betekent dat niet starten in de cro race opmerkelijk is? Mij ontgaat de logica van die redenering volledig, maar wellicht mis ik iets.

AWestie

Vingegaard heeft de langste pauze genomen na Tourwinst sinds Contador 2009, die daarna pas in 2010 ging rijden https://twitter.com/ammattipyoraily/status/1574661176830697473?t=38QBJvnUa7d9HJ-edjul5Q&s=19

Poeksel

In korte vorm ook op Wielerflits, maar het originele verhaal is beter: https://nos.nl/artikel/2446142-half-jaar-na-coma-keert-vader-terug-in-peloton-hoop-op-fabio-scenario

Met onder andere een foto van zijn bezoek aan het ziekenhuis.

kelderfan

In de Ronde de l'Isard komen Staune, Ryan, Boven en Van Belle weer in actie. Ook Graat en van Bekkum zijn van de partij.
Bron: PCS natuurlijk.

kelderfan

Jammer maar Roglic komt niet meer in actie. Dus ook geen Lombardije.

Cycling

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/roglic-zet-punt-achter-seizoen-na-valpartij-in-vuelta-geen-ronde-van-lombardije-voor-sloveen/amp

kelderfan

Vingegaard lijkt goed in orde na zijn toch lange afwezigheid.

1 2 ... 331 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.