'@kelderfan
Nice safe maar niet echt, je noemde nadrukkelijk de broers van Dijke als opmerkelijke afwezigen (vond je dat Mick met corona maar moest starten?) en dus doet Milholjevic (?)als lichtend voorbeeld niet echt ter zake.
Dat Vingegaard meedoet is ook geen verrassing aangezien iedereen hier al weet dat PCS als enige en eeuwige waarheid nemen niet verstandig is. Prima opstelling en dat men TIm de ellende bespaard om met een knoert van een jetlag deel te nemen is weer een pluspunt van de leiding.
Ja Koen gaat vast weer de afmaker van dienst zijn, dan kan hij zijn al succesvolle jaar nog een laatste pluim meegeven. Qua intrinsieke snelheid doen er eigenlijk geen rappere klimmers mee.
Kelderfan ziet gewoon graag de Van Dijkes fietsen denk ik, maar ja die mogen na een WK ook wel wat rust. Ik had nog een andere rappere man verwacht, als duo met Timo. Is David al einde seizoen door al zijn gedoe? En Mike al verlaat op huwelijksreis?
Steef en PCS zijn zeker geen amateurs en werken wel degelijk met gegevens vanuit de ploegen zelf. Maar wat ze nogal eens doen is met een tiental namen die ploegen afgeven voor de voorlopige startlijst zelf renners eraf halen dan wel weer toevoegen. Dit kun je echter nooit als vaststaand feit zien.
'@Murcia
Mag ik 't niet opmerkelijk noemen dan. Ik heb niet gemist dat Mick corona heeft opgelopen. Alleen weet je niet of 't erg is geweest of maar griepje is gebleken, zoals bij Mathieu die daarom een aparte kamer kreeg toegewezen,
En wat heeft dat met nice safe te maken. Natuurlijk is 't dicht op elkaar, maar om dat op te lossen zijn er twee mogelijkheden toch. Je neemt net aks Wout twee weken of je doet 't op de manier van Mathieu van der Poel.
Foss neemt ook geen lange tussen periode.
'@kelderfan
Jij verschuift de doelpalen weer eens, er is niks opmerkelijks aan het niet starten van Tim en Mick en dat je vervolgens dat kracht meent bij te zetten door 1 Kroatische renner op te voeren die de combi wel maakt zorgt niet voor een versterking van je argument. Iets wat opmerkelijk is volgens jou hoeft dat niet voor de rest van de wielerminnende mensheid te zijn.
Doelpalen @Murcia
Vorig jaar hebben de gebroeders Van Dijke 't prima gedaan in de Cro-Race. Dus die doelpalen haal je bij Ajax vandaan.
Mick staat bij "PCS" gemeld voor de Sparkassen Münsterland Giro. Dan mag ik toch stellen dat het m.i. opmerkelijk is, dat hij dan niet in de Cro-race start. De rest van wieler-minnende weet 't kennelijk toch beter. shit.😒
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.