Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 330 ... 349 350
kelderfan

Leuk maar bestaat die club nog wel in 2023?

Maillot à Pois

Hoezo Kelderfan,waarom twijfel je daar aan?
Dat is de ploeg van Natascha Knaven die nu door Patrick Lefevere ondersteund wordt.
In elk geval, ze hebben ook de afgelopen paar dagen nog nieuwe rensters aangekondigd, dus ik zie geen reden waarom daar iets mis zou zijn?

Cornelius

Misschien ben ik wat te pessimistisch, Kelderfan, maar bij eventuele ‘afvloeiers’ denk ik toch eerder aan Roxane Fournier en Christine Majerus. Desalniettemin hoop ik dat je gelijk hebt, dat Shackley en/of Vlas een ‘groenere weide’ zoeken.

AWestie

Jumbo wint vandaag het ploegen klassement? ;)

fudd

Was Laporte nu al verlengd? Lijkt me anders top-prio…

YogiBear

'@AWestie Zat ook even te kijken bij PCS. Ze halen ook de meeste UCI punten van alle ploegen. Niet dat je daar ook maar iets aan hebt.

goldone123

Valter deet het ook goed.

AWestie

'@Yogibear Dit WK bedoel je of heel het jaar?

YogiBear

'@AWestie Dit WK bedoel ik. Maar trouwens ook dit seizoen.

Nikolai

Serieuze vraag: zou Van Aert er goed aan doen om te bedanken voor het Belgische team zolang renners uit de Quick-Step ploeg vooral voor hun eigen Quick-Step-ploeggenoten lijken te rijden? Zie het rijden van Evenepoel vorig jaar, het rijden van Sénéchal vandaag (die sleurde niet op kop van de groep voor Bardet, lijkt me) en de reactie van Alaphilippe na de wedstrijd ("ik gun het niemand méér dan Evenepoel"). Nogmaals: is een serieus bedoelde vraag.

Nikolai

Geen idee waarom, maar hij plaatst een smiley waar ik een haakje sluiten schrijf.

AWestie

In essentie natuurlijk een belangrijke vraag @nikolai: Ik denk niet dat Wout ieder jaar kopmanschap wil gaan delen met Remco. Voorlopig zijn zij namelijk de mannen voor de Belgen in eendagskoersen. Ik ga niet zo straf mee in ploegbelangen, die gaan pas in de finale van een WK meespelen als het moment zich daar voor leent. Als het parcours ook maar een beetje platter wordt (denk aan Glasgow), mag WvA meer eisen.

xistnc

In de software eindigt jouw aanhalingsteken met een puntkomma. Gevolgd door een haakje wordt dat een smiley. Als je er een spatie tussen zet, gaat het wel goed.

Laatst gewijzigd
Cornelius

Volgens pcs en fc zal JV niet rijden in Romandië. Waarom?

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Cornelius
Het waarom laat zich raden, maar de dames zijn kennelijk tevreden. Volgend jaar hopelijk beter.
De nieuwkomer Van Empel laat zich wel zien.

Cornelius

Het waarom laat zich raden, …

Al sla je me dood, ik heb geen idee. Gokje: te weinig fitte rensters?

Overigens v.w.b. versterkingen: Clara Koppenburg schijnt nog nergens getekend te hebben.

Maillot à Pois

'@Nikolai
Ik denk niet dat Van Aert daar goed aan zou doen, integendeel, hij zou er zichzelf alleen maar buitenspel mee zetten.
Ten eerste heeft de Belgische bondscoach op het rijden van buitenlandse renners, ten tweede krijgt Evenepoel door deze wereldtitel binnen te halen sowieso een nieuwe status: op zowat elk parcours zal hij minstens medekopman, simpelweg omdat hij al eens bewezen heeft het af te kunnen maken. Ten derde ben ik ervan overtuigd dat Wout zelf altijd meer kans op winst heeft met Remco in het team dan zonder.

Poeksel

En ten vierde maakt Wout meer kans in een team met Wout dan in een team zonder...

kelderfan

'@Cornelius
Die Kloppenburg heb goed gescout. Ook die zie ik wel zitten. Die staat ook op mijn lijstje.
Of de dames zijn moe en de regen werkt ook niet mee.
Toch nog een nieuwtje🤔 Want Vingegaard toch weer naar de Cro-Race. Geen gebroeders Van Dijke in de opstelling en dat is toch wel opmerkelijk.

Laatst gewijzigd
ChefSpijker

Nu alweer vergeten dat een van de twee vast zit met corona in Australië? En sowieso is Kroatië doen na het WK op vrijdag wel een beetje overkill (en vooral onnodig) lijkt me. Miholjevic doet het wel, maar voor hem is het zijn thuisronde.

AWestie

Het is wel een beetje overdreven klimmersploeg voor een rondje waar de klimmen nou niet heel spannend zijn...

Yeez

Mooie aankomsten voor bouwman

xistnc

'@kelderfan
Waarom vind je het opmerkelijk dat de broers Van Dijke ontbreken in de Cro Race? Je weet immers dat ze in Australië zaten afgelopen dagen.

kelderfan

'@Chefspijker
Nee niet vergeten dat Mick corona heeft opgelopen.
@Xistnc
Nu weer Dikbil, maar Miholjevic doet 't wel toch. Dus ik had Tim wel verwacht.. Zijn laatste race was op 23 september jl.
Kijk maar hoe Mathieu 't doet.

Cornelius

@kelderfan
Moe! Swinkels, Soet, Riedmann, Kraak, Koster, Achtereekte, allemaal niet in Australië geweest!

Vingegaard laat ons wel in spanning, hè? Eerst wel, dan niet, nu weer wel… Leuk voor gokkers, of een doorstart van “Doet-ie 't of doet-ie 't niet”. :)

Laatst gewijzigd
1 2 ... 330 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.