Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 329 ... 349 350
AWestie

Kooij sterk bij de beloften, Hessmann heeft zich ook laten zien

Murcia

Hagenes als broekie ook prima. Dat is een echte kampioenschap rijder. Mick werd gemist door de Oranje brigade.

goldone123

Idd, ik heb het vermoeden dat hagenes iets meer een klimmer aan het worden is.

ghostwriter

'@goldone123
Waarom heb je dat gevoel?

Ik begreep niet waarom hij zich niet in dienst van Wærenskjold en Kooij op kop van de achtervolgers leeg heeft gereden.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Bij IDL. Nathan Van Hooydonck, die helemaal is opgebloeid bij JV. Bij eerdere aansluiting had hij verder gestaan.🎉
Bij NOS. Tom Dumoulin en "huwelijk" met JV, wat alleen maar twijfels op heeft gebracht.🤔

goldone123

'@ghostwriter puur ondat hij zo goed bergop rijd, of hij is gwn zo goed kan ook.

kelderfan

Geen Jonas Vingegaard in de Cro-race volgens PCS dan toch.

Yeez

Op de voorlopige startlijst staat die wel. Sws klopt die op pcs niet. Van hooydonck die 2 dagen na een wk in Australië gaat starten in Kroatië?

Laatst gewijzigd
ghostwriter

'@goldone123
In welke wedstrijden waarin ze het gebergte in gingen heeft hij goede prestaties neergezet?

AWestie

Heeft PCS via de site van de Cro Race: https://www.crorace.com/en/teams/team-dsm/104. En ja de selectie staat bij Team DSM, blame the organisatie.

kelderfan

Ja @Yeez
Hij is ook vandaag verwijderd :=> 23/09 removed VINGEGAARD Jonas Jumbo-Visma;
dat van Nathan snap ik ook niet. Dus dat is weer een punt voor jou.
En ja @AWestie
Dat is wel een hele leuke binnenkomer. DSM blij.

Laatst gewijzigd
AWestie

Wanneer het gebeurt maakt geen drol uit, waar de aanpassing vandaan komt (de oorspronkelijke bron) weer wel. PCS heeft geen eigen info, maar haalt al zijn info van derden. In plaats van verwijzen naar PCS zou ik dus altijd afvragen waar zij hun info vandaan hebben.

Waarom is DSM blij?

kelderfan

ja dat is een goeie vraag. Voorheen kwam die info van de ploegen en wedstrijdorganisatie.
Want als je PCS kijkt, dan zie je dat zij ontbrekende gegevens bij de ploeg opvragen.
ProCyclingStats.com
@ProCyclingStats 4h
Removed Vingegaard (no official twitter), @PhilBauhaus @TolhoekAntwan and @Eganbernal of provisional startlist of. upcoming @cro_race.
DSM is heel blij dat zij zo'n goeie ploeg kunnen afvaardigen. Zij moeten 't meestal met jonkies doen.

De Zeboe van de Zoncolan

PCS is altijd leidend. De renners kijken ook op PCS om te zien wat hun programma is.

Als er dan een groen vinkje bij staat kunnen de ploegen ook de ploegleiders aanwijzen.

kelderfan

'@Cornelius
Na afloop van het WK voor dames en dames WJ zie ik als welkome versterking.
Julia Kopecky (die volgens mij ook bij 't clubje NXTGU19 rijdt);
Silvia Persico (die Italiaanse rijdt wel een heel sterk jaar);
Anna Shackley.(een jong Engels talent, die gestadig groeit);
Blanka Vas (dan is 't Anna of Blanka, want die is ook goed bezig);
plekje 4 lijkt mij Lisa van Belle (een Nederlands talent en familie van?).

madeinstars

Die Van Vleuten is ook wel een goede

kelderfan

Als die de knop omzet en toch nog een jaar eraan wil plakken, dan go, go, JV.

Wielerkoorts

PCS is altijd leidend? Ze gokken vooral wie er starten.

Poeksel

In het geval Kopecky ook nog het voordeel dat ze half Nederlands is en in het veldritteam kan. Wel wat jong nog, net 18.

AWestie

Echt na al die keren dat hier gemopperd wordt op PCS snapt de helft nog steeds niet hoe Stephan te werk gaat

Cornelius

@kelderfan
Zullen Anna Shackley en Blanka Vas niet gewoon verlengen bij SDW?

Als Silvia Persico wil komen, onmiddellijk doen! Maar ik ben bang dat zij voor TJV te duur zal zijn.

Van Julia Kopecky en Lisa van Belle mag je niet verwachten dat ze Koster en Kasper kunnen vervangen, maar als jong talent om op te leiden, prima.

Laatst gewijzigd
Maillot à Pois

Van Persico wordt al lange tijd gezegd dat ze naar UAE trekt, maar nog niet bevestigd.
Julia Kopecky heeft volgens mij een contract voor volgend jaar bij AG Insurance-NXTG U23.
Shackley zou heel mooi zijn.
Ter vervanging van Kasper zou ik Mieke Kröger overwegen.
Enkele andere mooie namen met potentieel voor wat zwaardere koersen zijn volgens mij Ricarda Bauernfeind, Neve Bradbury en Olivia Baril.

Cornelius

Olivia Baril moet sowieso naar een andere ploeg, dus waarom niet naar TJV?

kelderfan

'@Cornelius
Ik denk dat Anna Shackley wat meer voor eigen kansen wil gaan en dan zij een mooie match voor JV.
Dat geldt ook wel een beetje voor Blanka Vas. SD heeft inmiddels Bredewold en Femke Markus van Parkhotel en dan nog een grote vis van DSM Lorena Wiebes. Dus dan is de kans groot, dat zij allebei of eentje willen/gaan verkassen.
Olivia Baril lijkt mij ook niet verkeerd.
@Maillot a Pois
Julia staat nog steeds niet als gemeld. Dus ook die kan de stap zetten naar JV.
Neve Bradbury is ook niet verkeerd om te halen.

Laatst gewijzigd
Maillot à Pois

'@kelderfan
Niet gemeld op PCS bedoel je dan? 🙂
Julia werd nochtans op 22 augustus al aangekondigd als eerste rensters van het U23 team op de sociale media van de ploeg
https://www.instagram.com/p/ChjiakIs7K4/?igshid=MDJmNzVkMjY=

1 2 ... 329 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.