ja dat is een goeie vraag. Voorheen kwam die info van de ploegen en wedstrijdorganisatie.
Want als je PCS kijkt, dan zie je dat zij ontbrekende gegevens bij de ploeg opvragen.
ProCyclingStats.com
@ProCyclingStats 4h
Removed Vingegaard (no official twitter), @PhilBauhaus @TolhoekAntwan and @Eganbernal of provisional startlist of. upcoming @cro_race.
DSM is heel blij dat zij zo'n goeie ploeg kunnen afvaardigen. Zij moeten 't meestal met jonkies doen.
'@Cornelius
Na afloop van het WK voor dames en dames WJ zie ik als welkome versterking.
Julia Kopecky (die volgens mij ook bij 't clubje NXTGU19 rijdt);
Silvia Persico (die Italiaanse rijdt wel een heel sterk jaar);
Anna Shackley.(een jong Engels talent, die gestadig groeit);
Blanka Vas (dan is 't Anna of Blanka, want die is ook goed bezig);
plekje 4 lijkt mij Lisa van Belle (een Nederlands talent en familie van?).
@kelderfan
Zullen Anna Shackley en Blanka Vas niet gewoon verlengen bij SDW?
Als Silvia Persico wil komen, onmiddellijk doen! Maar ik ben bang dat zij voor TJV te duur zal zijn.
Van Julia Kopecky en Lisa van Belle mag je niet verwachten dat ze Koster en Kasper kunnen vervangen, maar als jong talent om op te leiden, prima.
Van Persico wordt al lange tijd gezegd dat ze naar UAE trekt, maar nog niet bevestigd.
Julia Kopecky heeft volgens mij een contract voor volgend jaar bij AG Insurance-NXTG U23.
Shackley zou heel mooi zijn.
Ter vervanging van Kasper zou ik Mieke Kröger overwegen.
Enkele andere mooie namen met potentieel voor wat zwaardere koersen zijn volgens mij Ricarda Bauernfeind, Neve Bradbury en Olivia Baril.
'@Cornelius
Ik denk dat Anna Shackley wat meer voor eigen kansen wil gaan en dan zij een mooie match voor JV.
Dat geldt ook wel een beetje voor Blanka Vas. SD heeft inmiddels Bredewold en Femke Markus van Parkhotel en dan nog een grote vis van DSM Lorena Wiebes. Dus dan is de kans groot, dat zij allebei of eentje willen/gaan verkassen.
Olivia Baril lijkt mij ook niet verkeerd.
@Maillot a Pois
Julia staat nog steeds niet als gemeld. Dus ook die kan de stap zetten naar JV.
Neve Bradbury is ook niet verkeerd om te halen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.