Dat is zeker goed nieuws dat Vader weer terug is. Dat had ik echt niet verwacht.
@Michiel
Daar behoef ik mij zeker niets van aan te trekken. Want @xistnc verandert zich wel erg vaak.
Hij is nu weer herkenbaar voor de volgers.
De ploeg voor Houtland is nu wel compleet, zonder Bouwman gelukkig en met Geleijn..
@AWestie Oei, verkeerde link geplakt. Schijnt niet mogelijk te zijn om een bericht te wijzigen of te verwijderen, of zie ik dat verkeerd?
Heel vreemd, de normale kleine letter x in
https://autorai.nl/wp-content/uploads/2019/02/Michelin-mascotte-360x270.jpg
wordt op een of andere manier automatisch omgezet in U+00D7 (Unicode MULTIPLICATION SIGN). Dat werkt natuurlijk niet.
Bedankt voor de tip over bewerken. Het staat er idd, maar voor mij nauwelijks leesbaar.
EDIT: Enige oplossing die ik kon vinden, is gebruik maken van URL shortener.
Het wordt interessant om te zien hoe Jumbo-Visma het in de toekomst gaat managen met Roglic en Vingegaard als wereldtop klassementsrenners en Van Aert en Kooij als wereldtop sprinters (en in het geval van Van Aert puncher). Als Kooij deze lijn doortrekt zal het niet lang duren voordat Kooij ook een plaats in de Tour verdient en ook zal verwachten. Het zou ideaal zijn als Van Aert in bepaalde etappes de sprint voor Kooij wil aantrekken. Met bijvoorbeeld Van Baarle, Laporte, Van Aert en Kooij in de selectie zouden er weinig sprintetappes in de Tour zijn die Jumbo-Visma niet zou winnen. Niet alleen kunnen Laporte, Van Aert en Kooij sprint etappes winnen maar met Van Baarle, Laporte en Van Aert zou Kooij voor de massasprints een fantastische trein hebben zonder zwakke schakel.
TJV: "Cadzow is de tweede van zes versterkingen."
Nog vier te gaan dus. Ik ben benieuwd! Cadzow en van Empel lijken me in ieder geval goede keuzes.
Ik vraag me wel af of dat betekent dat Achtereekte niet door wil gaan?
EDIT: Ik zie net dat de limiet al verhoogd was van 16 naar 20.
Cadzow is iemand die dus goed scoort in de testen en daarmee groeimarge wordt toebedeeld. Fem is om meerdere redenen een slimme zet. De ploeg had denk ik gehoopt voor de overwinningen iets minder afhankelijk van Vos te zijn dit jaar maar met name Labecki stelt teleur. Daar staat een steeds beter rijdende Markus tegenover en ook Koster had een goed seizoen.( en die gaat weg) Toch zal er inventief moeten worden gewinkeld want SD Worx lijkt nogal wat meer geld te besteden hebben en pikt veel Nederlands talent op.
@kelderfan
Nee, ik bedoel dat ze nog niet vol zitten. Er is nog ruimte om, indien gewenst, aflopende contracten te verlengen.
De ploeg zal vast wel uitgroeien naar 20 rensters, maar geen idee voor welk seizoen dat zal zijn.
@Murcia
TJV houdt kennelijk wel van een gokje. Amber Kraak heeft in korte tijd flinke stappen gezet. Dus ik begrijp wel dat met de ervaring die er is, de ploeg het nu met een jonge Cadzow wil proberen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.