Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 327 ... 349 350
Poeksel

Raar toch dat die Cen maar blijft mopperen terwijl de vervanging van zijn idool zich heeft aangediend.

https://nos.nl/artikel/2445180-jumbo-visma-ziet-in-foss-groot-ronderenner-hij-doet-denken-aan-dumoulin

Sies

'@Yeez alsof een renner zelf beter weet wat zijn programma is dan PCS?

kelderfan

'@Yeez
Waarom al dat gezeur over PCS. Hun bronnen zijn de ploegen en 't vinkje zorgt voor de definitieve bevestiging.
Dat zij het wel eens mis hebben is toch geen probleem. Ook jij hebt 't wel eens mis met bijvoorbeeld Floortje Mackaij.
Daar maakt niemand een punt van.
Want dat PCS 't mis heeft met Wout Van Aert als deelnemer van Il Lombardia lijkt mij overduidelijk. Die gaat zich weer voorbereiden voor 't winterseizoen.

kelderfan

Vuelta a San Juan Internacional wordt weer opgenomen in de wedstrijd WT 2023.
Is dat wat voor JV om naast TDU die koers op te nemen in het wedstrijdprogramma.
Want door het aantrekken van Kelderman & Valter worden de plekjes duur voor 't trainingskamp Tenerife.

ghostwriter

Hopelijk krijgt Hessmann de komende jaren net als Leemreize de vrijheid om zijn eigen kwaliteiten te ontdekken.

kelderfan

Als je dat artikel van Merijn Zeeman over Tobias Foss leest, dan heeft Jos van Emden een grote rol gespeeld in de ontwikkeling van de tijdrit.
Een plekje in 't begeleidingsteam zou niet verkeerd.

Laatste man

Hessman rijdt ook een prima jaar. Knappe tijdrit en met de grote namen ook al goed op pad. Leuk.

kelderfan

Quote: IDL; "Luik winnen wil ik gewoon echt een keer gedaan hebben." zegt Loe van Belle.
Hij is een allrounder met een punch. Dat zijn jongens met toekomst.
Archie Ryan is ook zo'n jongen met een sterke punch, maar daarbij een klimtype.
Dat is de volgende renner die zo'n videobelletje met daarin dit voorstel. Bijtekenen tot 2026.🤔

Michieltje

Ja, die Ryan mogen ze echt niet laten lopen hoor.

Hessman hopelijk nog een paar koersen te zien dit seizoen, met Van Dijkes, Kooij. Tosh rijdt er nog wat.

Gaan we ook nog WT fietsen in China dit jaar of blijft het behelpen met Katie Melua?

kelderfan

'@Michiekl
Het blijft volgens mij bij Katie Melua en ja ik hoop op nog wat extra wedstrijden voor die jonge knullen.
Vooral de combi met Van Belle, Ryan, Van Dijkes, Kooij, Gloag, Leemreize en Hessmann. Ook Tosh gaf aan dat hij het aantal wedstrijden nog te rijden wedstrijden nogal magertjes is. Het is niet dat zij nog op hoogte moeten trainen.
Ik zag Koen Bouwman (niet verder vertellen) bij PCS voor Omloop van het Houtveld Lichtervelde staan.
En volgens PCS waren er nogal wat wijzigingen voor die koers. Want de laatste update voor die koers is
Teunissen, Boven, Kramer, Pluimers, Roosen, Bouwman, Van der Sande.

kelderfan

Trouwens dat videobelletje kwam tijdens de Vredeskoers.

Yeez

'@michiel China gaat niet door dit jaar

Fanny

'@Kelderfan
Bouwman staat inderdaad op PCS voor de omloop.
Op de deelnemerslijst van de omloop die gisteravond is opgemaakt staat hij er niet bij.
Ik denk dat reserve Hofstede zal rijden of Bouwman moet op het allerlaatst voor iemand zijn ingevallen.
Ik verwacht Bouwman eerder in de Cro Race naast Vingegaard en daarna een van de Italiaanse koersen waaronder Il Lombardia.
@ Yeez
Japan wel ?

Yeez

'@fanny volgensmij wel, maar karig deelnemersveld. Jv rijdt zover ik weet nog:

Houtland
Cro race
Emilia
Munsterland
Tre valle
Binche
Piemonte
Lombardije
Parijs-tours
Chrono des Nations

kelderfan

'@Yeez
Mooi toch dat ook Tre Valli Varesine en Binche - Chimay - Binche weer zijn opgenomen in het programma met natuurlijk Chrono des Nations met o.a. Foss, Affini en Van Emden.
Dat wordt een drukke dag voor JV op dinsdag 4 oktober 2022.
@Fanny
Ik begreep dat ook niet helemaal, maar verrassingen zijn niet uitgesloten.

Yeez

https://t.co/tNXCT2IZ7O

Vader gaat volgende week koersen in de cro race. Testen van 3 weken geleden gaven aan dat hij dezelfde resultaten haalde als in december 2021. Hij denkt zelfs dat hij sterker uit deze periode is gekomen dan hij ooit was. Wat een verrassing

xistnc

PCS noemt Vader niet in de opstelling voor de CRO race, dus ik denk dat Vader ernaast zit.

Michieltje

Wow, dat is toch een hele mooie verrassing zo op einde seizoen!

Michieltje

Hopelijk nog wat zeges de komende weken Kelderfan

AWestie

Hahaha @xistnc, perfect

Michieltje

好的,谢谢 Yeez 的评论

Yeez

'@xistnc lol haha

Michieltje

Trek je er maar niets van aan hoor, Kelderfan ;)

Yeez

'@michiel geen dank voor de reactie. Dat kon ook in het Nederlands

Laatst gewijzigd
Michieltje

No hay problema

1 2 ... 327 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.