'@Yeez
Waarom al dat gezeur over PCS. Hun bronnen zijn de ploegen en 't vinkje zorgt voor de definitieve bevestiging.
Dat zij het wel eens mis hebben is toch geen probleem. Ook jij hebt 't wel eens mis met bijvoorbeeld Floortje Mackaij.
Daar maakt niemand een punt van.
Want dat PCS 't mis heeft met Wout Van Aert als deelnemer van Il Lombardia lijkt mij overduidelijk. Die gaat zich weer voorbereiden voor 't winterseizoen.
Quote: IDL; "Luik winnen wil ik gewoon echt een keer gedaan hebben." zegt Loe van Belle.
Hij is een allrounder met een punch. Dat zijn jongens met toekomst.
Archie Ryan is ook zo'n jongen met een sterke punch, maar daarbij een klimtype.
Dat is de volgende renner die zo'n videobelletje met daarin dit voorstel. Bijtekenen tot 2026.🤔
'@Michiekl
Het blijft volgens mij bij Katie Melua en ja ik hoop op nog wat extra wedstrijden voor die jonge knullen.
Vooral de combi met Van Belle, Ryan, Van Dijkes, Kooij, Gloag, Leemreize en Hessmann. Ook Tosh gaf aan dat hij het aantal wedstrijden nog te rijden wedstrijden nogal magertjes is. Het is niet dat zij nog op hoogte moeten trainen.
Ik zag Koen Bouwman (niet verder vertellen) bij PCS voor Omloop van het Houtveld Lichtervelde staan.
En volgens PCS waren er nogal wat wijzigingen voor die koers. Want de laatste update voor die koers is
Teunissen, Boven, Kramer, Pluimers, Roosen, Bouwman, Van der Sande.
'@Kelderfan
Bouwman staat inderdaad op PCS voor de omloop.
Op de deelnemerslijst van de omloop die gisteravond is opgemaakt staat hij er niet bij.
Ik denk dat reserve Hofstede zal rijden of Bouwman moet op het allerlaatst voor iemand zijn ingevallen.
Ik verwacht Bouwman eerder in de Cro Race naast Vingegaard en daarna een van de Italiaanse koersen waaronder Il Lombardia.
@ Yeez
Japan wel ?
'@Yeez
Mooi toch dat ook Tre Valli Varesine en Binche - Chimay - Binche weer zijn opgenomen in het programma met natuurlijk Chrono des Nations met o.a. Foss, Affini en Van Emden.
Dat wordt een drukke dag voor JV op dinsdag 4 oktober 2022.
@Fanny
Ik begreep dat ook niet helemaal, maar verrassingen zijn niet uitgesloten.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.