Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 326 ... 349 350
AWestie

Haha @cen maakt echt een karikatuur van zichzelf, meer ga ik er niet over schrijven. Top tijdrit voor TJV, en dan hebben ze nog een boel kleppers die niet meededen.

madeinstars

Dat Foss dit voor elkaar krijgt na zo'n rommeljaar belooft veel voor volgend jaar.

Michieltje

Deze overwinning van Foss legt extra gewicht in de schaal

Cycling

Ook mooi voor de Noorse sponsor van de ploeg. Zoals al eerder aangegeven naast Leemreize en Kooij de renner bij JV om snel te verlengen

YogiBear

'@Dikbil Zo had ik er nog niet naar gekeken. Tel inderdaad Montréal en deze race bij elkaar op en je hebt met Foss iemand die je volgende week zeker in de laatste 15-20 km niet al te veel ruimte moet geven.

kelderfan

Het lijkt mij op schaalvergroting @Michiel.
Wauw niet gezien, maar dat is toch een mooie binnenkomer van Tobias Foss in de ITT-wereld.
Wat gaat Wout nu zeggen.

Murcia

Wout gaat waarschijnlijk zeggen dat Tobias een dijk van een tijdrit heeft gereden en hem feliciteren. De veronderstelling dat als Wout hier wel had gereden de ITT gouden plak al binnen was lijkt me een tikje te makkelijk.

AWestie

Pa Foss heeft omgerekend 495 euro gewonnen op zijn zoon

Michieltje

Nou ja, t was een flauw woordgrapje over zijn vermeende gewichtsproblemen, Kelderfan.

Pak schaal!

kelderfan

Dat is echt te weinig, als zo lang in de hotseat moet zitten.
Ik ben wel benieuwd wat zijn programma gaat worden in die paar laatste wedstrijden dit jaar en komend voorjaar.

@Murcia
Quote; "Bij de profs is Foss nog geen winnaar. Hij werd twee keer Noors kampioen tijdrijden en won in 2021 ook het Noors kampioenschap op de weg. Tijdrijden en Jumbo-Visma is een succesverhaal, ook bij Foss. "Ik heb zeker ook veel aan de ploeg gehad. Hun kennis in het tijdrijden, het materiaal waarmee ik fiets, het maakt allemaal mee het verschil."

Laatst gewijzigd
kelderfan

Ja dat begrijp ik ook wel @Michiel.
Hij heeft 't overtollige vet er nu wel afgereden. Daarom ben ik wel erg benieuwd, wat hij verder nog mag rijden in dit naseizoen.
Foss heeft 't in Montreal erg goed gedaan; dus ja verlengen die hotseater.🤔

YogiBear

'@kelderfan. Leuke quote van en over Foss. Is dit uit een interview en heb je een link? (als er een groter/langer verhaal is om te lezen).

kelderfan

'@YogiBear
Sorry dat las bij Sporza. Die hebben vaak meer info dan WF.😉

ghostwriter

Mooi voor Foss dat hij zo een teleurstellend jaar (door blessures en ziekte) in een klap goed heeft gemaakt. Hij lijkt momenteel zeer sterk te zijn en vraag me af wat dat niet alleen voor de rest van dit jaar maar ook voor volgend jaar betekend. Als ze net als bij Kuss een oplossing vinden voor zijn gewicht problemen kan Foss wel eens de volgende topper van Jumbo-Visma worden.

YogiBear

'@kelderfan Dank. Ook nog even nagelezen op Sporza en wat filmpjes gekeken.

kelderfan

'@ghostwriter
Hij heeft 't in zich, daarom is hij ook gehaald. Het is alleen jammer dat sommige renners zich niet kunnen tonen na malheur. Hij is al vroeg in 't seizoen gevallen en komt nu door het rijden van een aantal mooie koersen op niveau.
Laat hem volgend seizoen maar starten in bijvoorbeeld Valencia en de Algarve, want dan kan hij ver komen met zijn tijdrit.

kelderfan

'@Fanny
Quote:Nieuwsblad; "Fem van Empel soleert knap naar de zege in veldritopener in Kruibeke."
Deze heb ik opgezocht voor jou, want deze Van Empel (NL) start meteen goed; al moeten wij even wachten met de kleur.
Die gaat 't damesteam echt versterken.🎉

Michieltje

En Frits van Eerd weer op vrije voeten

Murcia

Ome Frits gaat denk ik niet meer dagen in de gevangenis hoeven slijten want topmannen overkomt dit zelden, zie ook een Cees van der Hoeven van Ahold. De imago schade is echter een groot probleem, deze vlek gaat niet meer weg. Voor wat betreft sponsoring zie ik geen problemen, de ingezette strategie werkt super en levert het concern een veelvoud op aan wat het haar kost.

Yeez

Wout geeft op Strava aan dat dit inderdaad zijn laatste week van het seizoen is. Kan @kelderfan ook weer stoppen dat op pcs staat dat hij lombardije rijdt

Michieltje

Wat Murcia zegt, de imagoschade is er al. Dat krijg je wanneer je als FIOD media uitnodigt om aanwezig te zijn bij de inval bij van Eerd. Bij de hoofdverdachte daarentegen was niemand van de pers uitgenodigd. Schorem is t

De Zeboe van de Zoncolan

'@yeez

Maar PCS zet dat toch niet voor niets op de site. Voorlopig houd ik het open... :)

Laatst gewijzigd
kelderfan

Waarom moet ik stoppen @Yeez of wil jij 't van mij overnemen en ja PCS houdt de moet er maar in.
Ik wil Wout ook wel zien in die koers met de vallende blaadjes.
Zo en weer een Noor aan 't vieren in de tijdrit met dank aan Tobias. Michel Hessmann prima met een 5e. plek.
De Nederlandse inbreng is helaas wat minder met Mick in de top-twintig.
Daarbij moet worden gezegd, dat Mick ook de onnodige pech kreeg met een aanlopende band.😒

Laatst gewijzigd
Maillot à Pois

PCS blijft een niet-officiële bron, zij zetten renners op startlijsten op basis van geruchten, info in interviews, voorlopige lijsten etc... maar het gebeurt wel vaker dat dat dan niet aangepast wordt nadat die geruchten ontkracht zijn. Zo stond Pogacar dit jaar nog heel lang op hun startlijst voor de Dauphiné, terwijl al lang algemeen bekend was dat hij er niet aan de start zou verschijnen.

Yeez

Verwonderlijk hoe mensen een deelname niet uitsluiten op basis van pcs, terwijl de renner zelf aangeeft niet te gaan rijden….

1 2 ... 326 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.