Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 36 ... 349 350
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik zal komende week als er meer bekend is over de programma's van de renners de selecties op pagina 1 zoveel mogelijk proberen in te vullen.

kelderfan

Ja @Petje op naar revanche in Parijs-Nice. Ik kan niet wachten op deze clash met o.a. Bernal.
En leuk als Jonas Vingegaard meegaat.

kelderfan

'@rahimns
WF weet meer, want die doen de presentatie a.s. dinsdag. Na een lange wachttijd dan eindelijk de presentatie.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Die weten dinsdag hetzelfde als wij 😉

Fanny

Online Talkshow met TJV
Datum: Dinsdag 11 januari 2022
Tijd: 15:00 – 16:00
Waar: Exclusief op WielerFlits.nl

Eindelijk wordt dan hopelijk bekend waar de TJV toppers en andere wielrenners gaan starten in de komende maanden.
Daarbij hoop ik ook dat de totale invulling van de 3 grote ronden meteen bekend wordt inclusief de reserves al zal dat laatste denk ik niet gebeuren.

Turtlehead

'@Fanny: reken er maar niet op dat die al definitief zijn vastgesteld (of worden vrijgegeven). De kern voor de Giro en Tour zal wel genoemd worden (met een enkele naam voor ons om mee te schuiven). Vuelta is nog te ver weg (of een jonge renner moet die op zijn programma krijgen).

kelderfan

'@rahimns
Die weten 't eerder, want die jongens moeten zich toch netjes voorbereiden.
@Fanny
Nu maar hopen op een bijna volledig Nederlands blok in de komende Giro. Dat betekent wel een volledig Buitenlands blok in de TdF.
Ik ben echt benieuwd naar Dumoulin's programma, want ja de Giro maar hoe en wat verder.

Laatst gewijzigd
tdola

Zin in presentatie en fijn rahimns dat je gaat bijwerken.
Vuelta selectie altijd meest onzeker, maar wrs wel raamwerk al gegeven denk ik.

Parijs nice eerste etappe koers met instelling zeker voor winst gaan.
Roglic, laporte en van aert. Wrs nog 1 vlakke knecht. En dan zeker 2 bergknechten. En reserve kopman/heuvel/bergman nog erbij.

Dumoulin en benoot of vingegaard als speerpunten in tirreno. Met wat ondersteuning bergop en voorjaars mannen voor de kilometers/vlakke werk.

kelderfan

WR komt met 5 renners, waar zij hoge verwachtingen van hebben voor komend seizoen. Daarbij staat Olav Kooij.
Quote: WR; "Ik denk dat de pas 20-jarige Kooij zijn medesprinter bij Jumbo-Visma, David Dekker, dit seizoen al voorbij zal streven als de rapste man binnen de ploeg."
Hij wordt gezien als volgende sprintbom bij Team Jumbo-Visma.

Laatst gewijzigd
Anas

Marc heeft nu waarschijnlijk de 3 belangrijkste renners in het team, afgezien van Jonas
https://m.gva.be/cnt/dmf20220106_97151205

kelderfan

Die Marc Lamberts lijkt mij ook een goede trainer, want wat hij met Wout Van Aert heeft bereikt is toch wel heel mooi te noemen. Hopelijk groeit Tom Dumoulin ook weer uit tot een smaakmaker.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Niet alleen met Wout ook met Primoz natuurlijk

Anas

Dumoulin 2.0 is coming 😉

AWestie

Die paar keer dat Lamberts ook deelde (hier op WF en in andere media) hoe hij met Wout naar een doel trainde waren uiterst zorgvuldig, logisch en doeltreffend. Vast ook tal van trainers die vergelijkbare stof oppakken met hun renners, maar het dan ook nog duidelijk maken aan het publiek is een tweede.

Yeez

Hoezo moet een trainer zijn opbouw goed kunnen duideijk maken aan het publiek? Hij werkt met een renner toch?

xistnc

Waar zegt AWestie dat het moet? Hij stelt alleen vast dat hij het doet. Scheelt weliswaar één letter, maar is toch echt heel iets anders.

Yeez

Wat is de toegevoegde waarde van iets uit kunnen leggen aan het publiek als trainer zijnde? Maakt dat je een betere trainer? Of lees jij het als een nietszeggende vaststelling en that’s it?

Murcia

Ik vind het als volger erg informatief als Lamberts uitleg geeft over zijn trainingsmethoden en manier van werken. Vorig jaar in Knack dacht ik een langer interview met zijn opvattingen. Is niet een man met wollig taalgebruik of veel vaktermen dus dan houdt hij mijn aandacht wel vast. Is het een must om iets uit te leggen aan het grote publiek? Nee natuurlijk maar wel mooi meegenomen.

Quesada Quesada

De ronde van Hongarije staat in 2022 ook weer op het programma.

https://www.cyclismactu.net/news-tour-hongrie-deja-9-equipes-annoncees-pour-2022-dont-6-du-worldtour-108453.html

Quesada Quesada

En voor de Noren onder ons, een podcast waarin Johannes Staune-Mittet vertelt over de JV Academy: https://sykkelmagasinet.no/historier/staune-mittet-og-verdens-beste-utviklingslag/
De laatste 35min belt Robbert de Groot ook in.

kelderfan

'@Quesada Quesada
De reden voor Hongarije zal wel te maken hebben met het feit, dat Dylan daar weer een doel van heeft gemaakt.

Yeez

Welke Dylan?

kelderfan

'@Yeez
Onze Dylan, die tijdelijk is uitgeleend aan Team BikeExchange Jayco.

tdola

Verschrikkelijk triest nieuws voor Van hooijdonk.
Duizend steunbetuigingen nemen zulk verdriet niet weg.

Yeez

'@kelderfan jv doet mee aan hongarije vanwege Groenewegen die volgens jou tijdelijk is uitgeleend (heeft voor 3 jaar getekend maar goed). Jouw borrel is vroeg begonnen dit weekend ;)

1 2 ... 36 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.