Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 40 ... 349 350
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan wat heeft 13 te maken met de rugnummers. Dat heeft toch niets met het aantal renners te maken. Verder is er bij de vrouwenploegen niet zo heel veel verschil in het programma voor de WTploegen in vergelijking met de continentale ploegen. Het werkt daar iets anders als bij de heren.

Yeez

Jammer dat 2 kopmannen morgen verstek laten gaan. Dennis en Harper zitten in Australië

Quesada Quesada

Jammer inderdaad. Maar aan de andere kant, dit geeft de andere renners meer aandacht. Sowieso onzinnig om je gehele ploeg in een uurtje voor te stellen. Zou het wat individueler/persoonlijker hebben aangepakt.
Voor ons maakt het verder weinig uit. De programma's van de betreffende kopmannen die ontbreken zullen vast wel kenbaar worden gemaakt.

mitchel_91

Weet iemand of de presentatie van vanmiddag in zijn geheel terug te zien is hier op de site?

$kedel

Daar ga ik wel vanuit. Meestal gaat het via youtube.

Yeez

Klopt, met ondertiteling voor de engelsen hier

Yeez

Volledig programma tm de giro voor foss:
Volta algarve
Faune classic
Drome classic
Strade
Coppi e bartali
Hoogtestage
Giro

Murcia

'@Yeez
Dank! Keurig programma waarbij het lijkt dat hij net als Vingegaard eerder een kans krijgt als kopman in de Settimana Coppi en Bartali. Vind het fijn dat TJV die franse koersen ook meepakt.

Quesada Quesada

Zo op het oog veel voorjaarskoersen waar hij voor eigen kans zou mogen gaan. Leuk! Algarve zou hem ook goed moeten liggen met de lange tijdrit daar.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Yeez
Voor 't plaatsen van 't programma van Tobias Foss, maar er zal toch nog wel koers tussen de Settima en Giro zitten naast de Hoogtestage?

Yeez

'@kelderfan Nee. Vorig jaar zelfs na de tirreno geen koers meer voor de giro. Die periode was nog langer en werkte ook prima ;)

madeinstars

'@kelderfan ik neem aan dat je helemaal uit je stekker ging van blijdschap toen je las dat Foss de Settimana rijdt.

Murcia

Laat Hagenes ook maar lekker die Settimana rijden, ik neem aan dat men weer gaat kiezen voor de mix daar met het opleidingsteam. Staune-Mittet er nog bij en je hebt een Noors motorblok met veel kwaliteiten.

kelderfan

Die Staune-Mittet zie ik wel aansluiten bij de Settima-ploeg. Maar die Hagenes lijkt mij nog te jong.
Ja @madinstars, want die koers is belangrijk voor de ontwikkeling van de jonge stekkers. Zie maar Bouwman, Eenkhoorn, Kooij en vooral Jonas Vingegaard.

Murcia

Als Kooij al als 18 jarige de Settimana mocht rijden waarom de nu even oude Hagenes niet? Je hebt de wereldkampioen bij de junioren die onder contract staat tot 2023, geef die jongen ook een koers mee tussen de grote jongens net als Hongarije bv want hij is ambitieus en heeft bijzondere kwaliteiten.

kelderfan

'@Murcia
De Istrian Spring Trophy is van 10 - 13 maart en de ploeg doet die koers al twee jaar. Ik zie die Hagenes daar als kopman fungeren en dan komt de Settima daarna wel erg vroeg. want die is van 22 - 26 maart.
Nee ik denk eerder aan zoiets Foss met Staune-Mittet, Tim van Dijke, Hessmann, Kooij en Pluimers

tdola

geen kooij en dekker in grote rondes lees ik.

Is er meer duidelijk geworden over giro ploeg? en Vuelta ploeg?

wieler4live

Waar lees je dat

AWestie

Veel praten, weinig wol. Ik heb lijstjes nodig!

Yeez

'@awestie Kan wel een hoop invullen, maar rahimns zal het wel in het openingsbericht zetten.

AWestie

Ja ik kan dat ook wel denk ik. Ik uitte vooral dat ik de presentatie wat vond kabbelen en babbelen, al was het goed geïmproviseerd. Eerder waren er direct alvast wat lijstjes paraat via de sociale kanalen van tjv, maar ik wacht geduldig.

tdola

'@wieler4live
Artikel op telesport.nl

Yeez

Morgen 7:50 nederlandse tijd start Rohan Dennis op het nk tijdrijden in Australië. Zal een tweestrijd worden met Durbridge. Plapp start niet vanwege een close corona contact Volgens de organisatie. Zal lastig worden. Durbridge heeft Dennis al 2 keer daar verslagen en piekt vaak naar deze koers.

Harper doet alleen de wegrit samen met Dennis

Laatst gewijzigd
wieler4live

'@yeez
Weet jij of dat ergens te zien gaat zijn ? Zo ja waar dan?

Yeez

'@wieler4live Ik heb geen idee… vorig jaar niet in iedergeval

1 2 ... 40 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.