Zou kunnen. Veel ploegen heten gewoon “ineos” of “bahrain victorious”. Het woord team spreekt men toch automatisch en is daardoor overbodig.
Edit: klopt! Volgens de UCI hebben alleen BeX en DSM er nog team voor staan.
https://www.uci.org/riders/road-riders-teams/4uEfOErsvL4hkRJriqkdiw?tab=riders-list-teams
Zoals velen al wisten, Nuyens is geen fijne man. Dat hij zijn recht wil halen is volkomen logisch en de zaak zal uiteindelijk tot een eindoordeel leiden na de Cassatie en dat moet iedereen accepteren. Maar dit type pesterijen geven alleen maar aan hoe sterk van Aert is. Dit is allemaal bedoeld om je ook sportief te treffen.
Die cassatie gaat gewoon over geld en dat snap ik van beide partijen, maar dat nuyens en desmet ook willen dat de uci boetes en schorsingen oplegd aan v aert, jv en makelaar jeff vd bosch is natuurlijk volkomen kinderachtig en getuigd van veel frustratie. Iets wat de uci trouwens toch niet gaat doen.
'@Yeez
In de Algarve zie ik Laporte al staan en die heeft geen sprinttrein nodig. Ik hoop ook niet dat de sprinters dezelfde koersen gaan rijden, want dat was vorig jaar geen succes te noemen. Het is wel logisch dat Dekker die combinatie Valencie met de UAE gaat doen. Wordt Timo Roosen niet de lead-out van de Dekker-"trein", want dan gaat Dekker ook Le Samyn doen.
Laporte heeft vorige jaren toch altijd met sprinttrein gereden? Waar blijkt uit dat hij dat niet nodig heeft?
De sprinters steeds van elkaar scheiden lijkt me niet te doen. Lijkt me sowieso prima om Kooij op te stellen met iemand erbij voor de iets lastigere ritten (zoals vorig jaar met Dekker en hem in Polen), die dan in de vlakke ritten wat voor hem kan betekenen in de trein.
Ik verwacht ook Dekker met wat mannen die ze rond hem hebben bedacht in Valencia en UAE en dan Kooij in de Algarve met oa Roosen.
Wie krijgt roglic nog mee voor bergop in Parijs nice? Enige logische opties lijken me op dit moment Dennis of oomen.
En dan zal van aert in bergritten (vooral 5 en 8) ook zijn nodige werk moeten doen in begin, zodat kruijswijk en dennis/oomen t laatste deel primoz kunnen ondersteunen. Toch 1e grote doel roglic lijkt me.
En van hooijdonk, laporte, teunissen niet de sterksten bergop.
Als Laporte mee gaat naar de Tour, zal dat onder andere als sprintaantrekker voor WvA zijn, het lijkt me dus niet per se onlogisch om Laporte samen met Kooij op te stellen in de Algarve, zodat Laporte daar al kan wennen aan een rol in de sprinttrein in de vlakke ritten. Zou dan zelf in de wat zwaardere ritten aan de bak kunnen en zich kunnen testen in de tijdrit.
Wat betreft P-N zie ik Dennis wel rijden. Die heeft verder nog niets op zijn programma staan en zie ik ook niet zo snel de klassiekers rijden, dus ik verwacht hem vooral in de WT-rondjes van een week.
'@harry
Zou kunnen idd, maar gevoelsmatig niet logisch, lijkt erop harper en bouwman mgl wat gekoppeld aan dumoulin.
Ik verwacht eigenlijk Dennis ook ja in PN, maar had dus nog 1 wat betere klimmer verwacht daar.
Maar dan met Dennis als superstoom trein bergop ook prima.
En met van hooijdonk, teunissen, Dennis en van aert in een waaierrit roglic op de bagage drager en een goede uitgangspositie geven
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.