Tim zou inderdaad op verzoek van Kooij onderdeel worden van diens trein. Het programma van Kuss vind ik leuk en verrassend vooral door dat hij de Strade meepakt en Zwitserland. Die variatie in zijn programma kan ik best waarderen.
Namen voor de Strade zijn dus: Dumoulin, Benoot, Foss, Vader en Kuss plus nog twee vraagtekens of heb ik iets gemist?
'@murcia alles wat bekend is staat op pagina 1. Wat morgenstern zegt, je kan idd al veel dingen op basis van logica wel invullen, maar zeker weten doe je het niet ;)
Ik had wel eerder verwacht dat Mick zijn leadout zou worden aangezien die dat eigenlijk al vanaf de oprichting van de academy is
'@Yeez
Je hebt gelijk, was gewoon te hongerig naar meer info dan pagina 1 maar juist de speculatie is al leuk zat. Zelf denk ik dat Harper ook wel zijn opwachting gaat maken in de Strade. Vorig jaar ook gewerkt als knecht daar. Voor wat betreft Mick denk ik dat ze hem in tegenstelling tot Tim niet zozeer zien als een sprinter of leadout maar meer als een pure klassieke renner voor het Vlaamse kasseiklimmetjes werk. Maar ook dat is maar een gevoel en deze jongens moeten zichzelf en hun mogelijkheden ook nog ontdekken.
Vingegaard (voorlopig) programma voor 2022:
Faun-Ardèche Classic 26.2.
Drome Classic 27.2.
Tirreno-Adriatico 7.3-13.3.
Basque Country Around 4.4-9.4
Fleche Wallonne 20.4.
LBL 24.4.
(Dauphiné - nog niet definitief bevestigd)
Tour de France 1.7-24.7.
Bron: https://www.feltet.dk/nyheder/eksklusivt_her_er_vingegaards_loebsprogram/
Dus Jonas en Primoz met bijna identiek programma, het verschil is allen in maart (Rogla naar P-N en Jonas naar T-A). Een sterk kopman-duo lijkt me :-).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.