Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 77 ... 349 350
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Net zoals op de spelen kan je altijd tegenstanders tegenkomen die beter zijn... het hele jaar werden de Nederlanders al weggereden op Schouten na. En dan waren de Aziatische landen er vaak nog niet eens bij. Maar laten we het hier aub gewoon over de wielerploeg hebben....

Yeez

Niet helemaal mee eens. Zeker de jong niet, maar goed. Foss

kelderfan

Die Staune-Mittet bevalt mij wel. Die doet toch aardig mee en jammer dat de ploeg niet nog een jongeling de kans heeft gegeven om zich in dit veld te tonen.

AWestie

'@xevar Dit gaat niet om Jip en Janneke taal. Ik heb de context van na de val precies gemist eigenlijk, want de finish alleen gezien. Dan snap je ook gewoon minder van wat @ilangof probeert in te vullen.

I Langof

'@xever
Bbedankt voor je vertaling :)))

https://www.radsport-news.com//files/fotos/1645127265_1_gross.jpg
https://www.eurosport.de/radsport/algarve-rundfahrt/2022/crash-bergankunft-sturz-bora-higuita-foss-gaudu-siegt_vid1636847/video.shtml

Foss was (zie foto en video) er duzelig en zag überhaupt niet goed uit.
(Als hij niet duizeilig was) hoefde hij niet of fiets te stspen en aantreken, maar naast de fiets een betje HARDER LOPEN wel.

madeinstars

Het duizelige zie ik totaal niet. Duidelijk aangeslagen en zal er de balen in gehad hebben, maar duizelig of super geblesseerd? Nee. Dat je dan geen sprintje trekt vind ik niet zo gek en doet er ook totaal niet toe. Die 10 seconden die dat scheelt wordt ook niemand warm of koud van natuurlijk.

Ik denk dat jij en Xevar gewoon zwaar overschatten hoeveel waarde de ploeg hecht aan uitslagen in dit soort koersen. Natuurlijk willen ze winnen als het kan, maar die malen echt niet om het verschil tussen een 6e en 12e plek in het klassement.

goldone123

Idd, het gaat om te world tour races als ze het slecht doen daar dan ga ik me druk maken.

S. Morgenstern

Hahaha.. Matxin heeft het seizoen alweer tot een mislukking bestempeld. Wat een heerlijkheid toch altijd.

madeinstars

Als Foss vandaag een beetje kan herstellen en niet te zwaar geblesserd is, verwacht ik overigens dat hij echt een hele goede tijdrit gaat rijden.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@llangof je beseft dat dit een aankomst bergop is... zelfs als het maar 4 of 5% is dan loop je anders dan op een vlakke weg. Ik heb echt geen idee waarom jij denkt dat hij duizelig is. Je ziet echt dingen die er niet zijn. Als jij je zo slecht zou voelen dan ga je ook niet nog even naar je tegenstander toe om hem wat te zeggen. Je maakt er meer van dan dat er is.

Yeez

In het race report staat dat hij oke is op wat schaafwonden na. Ik neem dat maar aan denk iK?

I Langof

'@rahmans
misschien heb jij gelijk, ik was op zoek voor een excuus voor zijn traagheid.
Maar boventop - laatste 50m - is het erg plat. Geen stijging van 4-5%.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Hoe kom jij erbij dat het daar plat is.... ik heb echt geen idee hoe jij het elke keer bij elkaar verzint. Ik zou zeggen zoek die aankomst even op in google street, dan zie je hoe het oploopt daar.

madeinstars

Krol redt gelukkig de meubelen. Geen rampseizoen meer voor Jumbo. :)

Laatst gewijzigd
Quesada Quesada

De opwaartse spiraal is ingezet!

goldone123

Wie gaan de laatste 2 plekken invullen in de Tour de France, persoonlijk denk ik tiesj Benoot en laporte/ Mike Teunissen.

AWestie

Die Belgische ploegen kunnen ook niet plannen, met minder man naar de UAE tour ;)

Cycling

Het is nog wachten op de selectie van JV voor UAE

Yeez

Schandalig dat lotto met 4 man gaat. Ze kunnen nog niet eens 7 man op de been brengen. Xevar en kelderfan vinden dit een ramp

wieler4live

Roosen deelt op Strava dat hij er al is dus die kunnen we vast bevestigen

Robert

Tim en Mick van Dijke zijn al 2 dagen stil op strava en zullen er ook wel zijn dus. Dan moet Kooij er ook wel zijn.

Plus Dumoulin en Bouwman.

Laatste plek zou wel voor Haper zijn gezien zijn prestatie vorig jaar.

Barttej

Roglic, Dennis, Kruijswijk, Laporte, Teunissen, Van Aert en Van Hooydonck voor Jumbo-Visma in Parijs-Nice.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@barttej heb je een bron voor Dennis ?

Barttej

Natuurlijk. Anders zou ik het hier niet neerzetten. Parijs-Nice is zo vriendelijk geweest om de inschrijvingslijst te openbaren. https://www.paris-nice.fr/en/riders

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Thx

1 2 ... 77 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.