Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 80 ... 349 350
Xevar

'@Michiel.
Precies, ik gok zo maar dat het het zeer overgrote deel van de renners in de WT, waaronder die van Jumbo-Visma, geen ene moer interesseert wat er richting de fans wordt gecommuniceerd over hun fysieke gesteldheid.
Dit komt puur vanuit de ploeg, en past ook wel perfect in de trend van de afgelopen jaren waar de ploeg beetje bij beetje steeds geslotener is geworden.

Michieltje

Xevar. En dat vind ik jammer.

S. Morgenstern

Ik denk dat het het overgrote deel van de volgers van Jumbo geen ene moer interesseert dat ze niet vermelden waarom Mick van Dijke niet start.

Michieltje

Turtelehead. Ff dimmen jij met je opmerking over wappies. Ik ben dubbel gevaccineerd en geboosterd en corona gehad en weet voldoende van Corona om een gefundeerde mening te uiten. De jouwe getuigt van intellectuele armoede

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Michiel
De ploegleiding schiet eerder in de paniekmodus blijkt wel uit de reactie van Woutie. Dus dat verklaart wel e.e.a.

Murcia

edit wf: houd het bij wielrennen svp

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Murcia
Het is toch wel opvallend te noemen, dat Ineos gewoon meldt, dat Luke Rowe, vanwege Corona niet start en dat JV er geen woord aan vuil maakt. Dat een renner niet wil, dat zoiets wordt medegedeeld, maar dat argument kan toch niet voor meerdere renners gelden.
@Fanny heeft gelijk, dat de informatie uit de ploeg te kort schiet en dat is meerdere jaren zo, want @rahimns heeft 't geprobeerd en een van de mechaniekers heeft 't ook geprobeerd. Maar de ploeg ziet dat kennelijk anders en het is alleen maar gokken wat 't wel is.

Xevar

'@Murcia
Jij mag je even heel, heel diep gaan schamen me deze vergelijking. Walgelijke, zieke geest. Benieuwd of de moderators(lol, alsof die er uberhaupt zijn) je een permaban gaan geven op basis van mijn report.

Maar mocht je het willen weten, ik heb geen enkel probleem met het delen van mijn medische informatie. Gewoon 3x gevaccineerd hier en corona bestaat uiteraard gewoon. Maar blijkbaar is iedereen die zijn vraagtekens zet bij de proportionaliteit van de maatregelen een wappie met voorliefde voor 40-45. Lekkere volwassen weer zeg.

Laatst gewijzigd
Murcia

'@Xevar of Matxin, geen idee waarom je overigens meerdere accounts verslijten moet op een site als deze maar gezien je opmerkingen over nieuwsartikelen betreffende Corona hier moet je niet opeens gaan doen of je daar niet tal van dubieuze claims hebt gemaakt en dan zwijg ik nog maar over je opmerkingen over de 'bewuste' val van David Dekker die je nog geen pak hem beet 36 uur geleden maakte. Ik laat mij niet de les lezen door iemand die één bak negativiteit over deze ploeg stort onder het voorwendsel fan te zijn. Mocht het mij een permanente ban opleveren terwijl jij vrolijk door kunt gaan met je duistere bagger, het zij zo.

Laatst gewijzigd
Xevar

Kom maar door met al die 'dubieuze' claims dan. Ik wacht wel.
En ik gok zo maar dat jij en ik een hele andere definitie van 'dubieus' hebben.

Michieltje

Ik zou het wel fijn vinden als Murcia en Xevar wat nader tot elkaar komen. Het is mij ook gelukt in het verleden met wielerflitsers die mij het bloed onder de nagels vandaan haalden

xistnc

Ik ben nog geen enkel wappie tegengekomen die beseft en erkent dat hij/zij er eentje is. Wel of niet gevaccineerd zijn speelt daarbij geen doorslaggevende rol. Zo heb je genoeg wappies die wel gevaccineerd zijn en niet-wappies die niet gevaccineerd zijn.

Murcia

'@Michiel
Ik ga nooit nader tot elkaar komen met mensen die mij van het forum willen weren, dat is een brug te ver helaas. En Xevar denkt wel te mogen uitdelen maar niet hoeven incasseren. Daar kan ik niet tegen, als je zelf die shit post over Dekker en Foss naast je Engel fetisj is dat prima maar ga dan niet het slachtoffer uithangen. Jij en ik verschilden ook best wel van mening over dit en dat maar we respecteerden elkaars opvattingen en jij zou zeker nooit gaan eisen dat ik van het forum verwijderd moest worden. En daar laat ik het overigens bij want we dwalen af van de ploeg waar het om gaat en ik mag nog het dak van mijn ouders op om een aantal nieuwe pannen neer te leggen aangezien die klote storm een zootje meenam. Tot later!

Michieltje

Wat fijn voor voor je xistnc. Echt een bijdrage waar we wat mee kunnen. Zoals we van je gewend zijn. Kan je dan nu een oordeel vellen of ik wel of niet een wappie ben? BVD!

Laatst gewijzigd
arviidd

Stelletje wijven! Ontopic graag.

Michieltje

Idd Murcia. En dat is iets waar veel mensen niet meer toe in staat zijn, een andere mening respecteren. Dat soort mensen leren ook nooit bij. Het liefste veroordelen ze mensen vanachter hun twitter account of voelen zich namens anderen gekwetst.

Succes met de pannen en zet Peter Koelewijn ff op dan

Xevar

Ik word er bijna letterlijk van beschuldigd een nazi te zijn, en als ik daar logischerwijs fel tegen ageer kan ik blijkbaar niet incasseren. En kan kom je ook uit het niets opeens aanzetten met dat ik een Engel fetisj heb. Lol wat..? Fijn dat je in ieder geval even afstand doet van je computer en je hopelijk gaat bezinnen op wat je allemaal zegt want je bent écht volledig aan het doordraaien.

Maar goed, terug naar Jumbo-Visma. Als Foss geen last heeft van zijn blessures moet hij wel makkelijk top-10 gaan rijden deze tijdrit. En hopelijk mogen Hessmann en Staune-Mittet ook voluit gaan.

Cycling

Als Van Dijke in UAE is, is het toch wel duidelijk waarom hij niet start. Dit hoeft vanuit de ploeg toch niet expliciet aangegeven te worden. Ik denk dat het goed is, dat ze dit niet melden. Als ze nu de reden melden, zullen ze dit in andere situaties ook altijd moeten doen. Oftewel mijn advies zou ook zijn om standaard de reden niet te melden. Wees hier gewoon consequent in.

YogiBear

'@Xevar “ Precies, ik gok zo maar dat het het zeer overgrote deel van de renners in de WT, waaronder die van Jumbo-Visma, geen ene moer interesseert wat er richting de fans wordt gecommuniceerd over hun fysieke gesteldheid.
Dit komt puur vanuit de ploeg, en past ook wel perfect in de trend van de afgelopen jaren waar de ploeg beetje bij beetje steeds geslotener is geworden.” Je begint met “ik gok”, gevolgd door een “dit komt” wat een stelligheid in zich heeft die nergens op gebaseerd is en bouwt daar op voort mbt een steeds geslotener ploeg, waar je verder geen enkel argument voor aanvoert. Dan is het per definitie geen fatsoenlijke onderbouwde discussie meer.

Murcia

edit wf: houd het bij wielrennen svp

Laatst gewijzigd
kelderfan

"De eerste race van het seizoen is altijd leuk,'' komt uit de mond van Tom Dumoulin. Hij en Harper gaan voor 't klassement en Kooij mag zijn ding doen.
En gelukkig nog 1 week voor 't losbarst (niet de dakpannen) maar de Omloop met Wout Van Aert & Co. en dezelfde dag Roglic & Vingegaard ook voor 1-daagse in Frankrijk.

AWestie

Volgens mij zitten velen in hetzelfde figuurlijke kamp als Van Aert, wat betreft maatregelen. Want hé, letterlijk in hetzelfde kamp zou een boel close contacts betekenen. Net als dat uit genoeg peilingen er uit komt dat mensen klaar zijn met veel maatregelen. Nadeel is gewoon dat je met een professioneel sportteam te maken hebt die de belangen moet wegen van zijn renners, moet voldoen aan de regels van een land en organisatie en ook met ziektes natuurlijk geen overdreven risico wil nemen. Dan kunnen we allemaal wel willen dat er endemisch wordt gedacht, testen stopt etc, maar dat is gewoon nog voorbarig. Gelukkig kan zoiets over een maand of twee al veel positiever zijn.

Simpelweg AVG roepen is inderdaad niet genoeg. Je hebt dan wel met privegegevens te maken en met mensen die voor hun carrière afhankelijk zijn van hun lichaam, maar ook door topsport met supporters- en mediabelangen. TJV wordt hier door trouw als voorbeeld gebruikt, ben dan wel benieuwd naar hun beleid (pre-corona) https://www.trouw.nl/sport/blessure-of-niet-ook-de-topsport-heeft-te-maken-met-de-privacywet~b0ddee09/

Verder echt belachelijk hoe hier gestrooid wordt met verwensingen door velen. Denk eens tien seconden na voordat je op verzenden klikt.

Poeksel

On topic: Hessmann goed bezig in Portugal!

kelderfan

Waar is Hessmann mee bezig in de tijdrit.

Michieltje

Die Staune rijdt ook een dijk van een

1 2 ... 80 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.