Wat denken jullie over tijdrit morgen?
Gezien de resultaten uit het verleden is deze tijdrit een makkie voor Tom Dumoulin. Van de eerste tien tijdens OS is alleen Ganna hier, maar Ganna was vandaag wel in het windje in het sprintertrein.
Tom Dumoulin deed het vandaag rustig aan. Hij deed geen 10 meter mee in de Jumbo sprintertreintje. Hij koos volgens mij duidelijk ervoor om voor de tijdritzege te gaan.
Vooral Van Emden die net voor die smalle bocht niet de kracht had om met roosen en kooij op te schuiven zorgde ervoor dat ze te ver zaten. Roosen doet nog een hele indrukwekkende poging, maar toen ze bijna vooraan kwamen ging de deur langs de hekken dicht. Dat Kooij er dit nog van weet te maken is extreem knap!
Quote: "met de opmerking Kooij moet het zelf opknappen doe je Roosen echt te kort."
Roosen heeft hem naar voren proberen te brengen, maar 't gat was gesloten en zie de uitlating van @Yeez.
Affini wordt hier duidelijk gemist.
quote: @rahimns; "Mag toch hopen dat Hofstede eerder dan april in actie mag komen."
Dat hoop ik ook, want anders wordt wel laat in 't seizoen, maar dat lees bij Amund Jansen, die door Coronabesmetting toch heel laat aan de competitie kan deelnemen. Hopelijk halen zij die jongen terug, want daar komt hij niet tot zijn recht.
'@kelderfan Klopt deze samenvatting van jouw redenatie; Hofstede begint laat en jij hoopt dat dat toch eerder is. Je leest daarover bij Amund die door een coronabesmetting ook laat begint. Mede daardoor komt hij nu minder tot zijn recht en zou hij teruggehaald moeten worden. Heb toch het gevoel dat ik mede door her en der wat missende interpuncties en een wat vreemde zinsopbouw je argumentatie net niet helemaal goed meekrijg.
'@harryjohan71
Zo kan je alles goed praten. Om te scoren heeft Kooij een lead-out nodig en niks ten nadele van Roosen, want die moest proberen Kooij weer naar voren te brengen en dat lukte niet helemaal, omdat de deur dicht ging. Dus Kooi zat achter 't pak en probeer dan maar eens te scoren. Want ook Groenewegen kwam daardoor niet aan sprinten toe.
@YogiBear
Wat klopt er dan niet aan mijn redenatie. Hofstede staat gemeld bij een rittenkoers in april.
Jansen staat door Corona lang buitenspel en zijn ploeg wacht met het plannen.
Hofstede (misschien Corona of iets anders) wordt pas gemeld voor 5 april. Als 't Corona is, dan wacht je toch met aanmelden?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.