Team Jumbo-Visma 2022

1 2 ... 83 ... 349 350
AWestie

Hofstede is ook wat moeilijker te peilen, aangezien hij vorig jaar zijn sociale media de deur uit heeft gegooid https://wielerrevue.nl/artikel/457304/jumbo-visma-knecht-lennard-hofstede-gooide-sociale-media-het-raam-uit-veel-leuker-zo

kelderfan

Ja, dat klopt. Jammer dat Hofstede zo weinig in het nieuws komt. Toch een betrouwbare knecht gebleken voor kopman Primoz Roglic.

Laatst gewijzigd
wieler4live

'@awestie
Die start lijst kopt niet want ook roglic (Baskenland) en van hooydock (2dagen er voor ronde van Vlaanderen ) staan er bij gemeld dat gaat niet gebeuren

madeinstars

Pfoe. Kooij kwam van enorm ver. Knappe sprint wel.

BraboCycling

Enorm knap van Kooij, moest van heel ver komen en wordt alsnog 4e.

Petje

Wat kwam Kooij van ver, jammer maar heel mooi resultaat. Hij laat echt zien dat het een topper gaat worden. Hopen op wat betere plaatsing.

Laatst gewijzigd
Murcia

Ploeg liet zich afbluffen en alleen Roosen deed nog een beste beurt maar moest ook al van te ver komen en de deur ging dicht. Desondanks maakt Olav van een pruts uitgangspositie nog een prima resultaat en is er met zijn snelheid niks mis.

kelderfan

Ja de jongens hebben wel geprobeerd, maar Kooij mocht 't weer zelf opknappen. Maar hij gaat vooruit met nu een 4e. stek.

Cen Morawec

Wat denken jullie over tijdrit morgen?

Gezien de resultaten uit het verleden is deze tijdrit een makkie voor Tom Dumoulin. Van de eerste tien tijdens OS is alleen Ganna hier, maar Ganna was vandaag wel in het windje in het sprintertrein.

Tom Dumoulin deed het vandaag rustig aan. Hij deed geen 10 meter mee in de Jumbo sprintertreintje. Hij koos volgens mij duidelijk ervoor om voor de tijdritzege te gaan.

wieler4live

Hij laat zien de snelheid te hebben om te winnen nu nog in betere positie beginnen aan de sprint

AWestie

'@wieler4live Waar reageer je op bij je opmerking over een startlijst richting mij?

Kooij/Roosen nog niet geolied (logisch), maar beiden laten ze slimme momenten zien. 8 > 4 > volgende keer 1.

Laatst gewijzigd
Yeez

Vooral Van Emden die net voor die smalle bocht niet de kracht had om met roosen en kooij op te schuiven zorgde ervoor dat ze te ver zaten. Roosen doet nog een hele indrukwekkende poging, maar toen ze bijna vooraan kwamen ging de deur langs de hekken dicht. Dat Kooij er dit nog van weet te maken is extreem knap!

Cycling

'@Kelderfan met de opmerking Kooij moet het zelf opknappen doe je Roosen echt te kort

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Lennard Hofstede mag eindelijk aan de bak, want PCS meldt hem in de Circuit Cycliste Sarthe – Pays de la Loire.

Mag toch hopen dat Hofstede eerder dan april in actie mag komen

BraboCycling

Ganna verslaan in een tijdrit als deze is (vrijwel) onmogelijk denk ik.

wieler4live

Sorry was een reactie op kelderfan @awestie

Fanny

Een uitstekende Kooij gezien, die uiteindelijk op het laatst geen trein meer had.
Was nmm een van de intrinsiek snelste sprinters van het peloton in de laatste 50m-100m.
Jammer dat hij van zover moest komen.
Zijn eerste WT overwinning zie ik op deze manier wel snel dit jaar komen.

Anas

Morgen misschien een overwinning voor Jumbo maar Ganna en Bissegger zijn favorieten over 9 km helemaal vlak.
Ook artikel over de toekomst van Tom op TDF
https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/dumoulin-wil-niet-naar-de-tour-om-er-maar-te-zijn-het-moet-de-eerste-keuze-zijn

madeinstars

Dit is totaal geen tijdrit voor Dumoulin. Top 10 zou prima zijn.

kelderfan

Quote: "met de opmerking Kooij moet het zelf opknappen doe je Roosen echt te kort."
Roosen heeft hem naar voren proberen te brengen, maar 't gat was gesloten en zie de uitlating van @Yeez.
Affini wordt hier duidelijk gemist.
quote: @rahimns; "Mag toch hopen dat Hofstede eerder dan april in actie mag komen."
Dat hoop ik ook, want anders wordt wel laat in 't seizoen, maar dat lees bij Amund Jansen, die door Coronabesmetting toch heel laat aan de competitie kan deelnemen. Hopelijk halen zij die jongen terug, want daar komt hij niet tot zijn recht.

YogiBear

'@kelderfan Klopt deze samenvatting van jouw redenatie; Hofstede begint laat en jij hoopt dat dat toch eerder is. Je leest daarover bij Amund die door een coronabesmetting ook laat begint. Mede daardoor komt hij nu minder tot zijn recht en zou hij teruggehaald moeten worden. Heb toch het gevoel dat ik mede door her en der wat missende interpuncties en een wat vreemde zinsopbouw je argumentatie net niet helemaal goed meekrijg.

Laatst gewijzigd
Yeez

Affini had hier kans gemaakt, maar die rijdt niet

Cycling

'@Kelderfan Yeez geeft aan dat Roosen nog een indrukwekkende poging doet. Jij geeft aan dat Kooij het helemaal alleen moet doen. Dat de poging van Roosen niet het gewenste resultaat heeft, wil niet meteen zeggen dat Kooij het helemaal alleen moet doen

kelderfan

'@harryjohan71
Zo kan je alles goed praten. Om te scoren heeft Kooij een lead-out nodig en niks ten nadele van Roosen, want die moest proberen Kooij weer naar voren te brengen en dat lukte niet helemaal, omdat de deur dicht ging. Dus Kooi zat achter 't pak en probeer dan maar eens te scoren. Want ook Groenewegen kwam daardoor niet aan sprinten toe.
@YogiBear
Wat klopt er dan niet aan mijn redenatie. Hofstede staat gemeld bij een rittenkoers in april.
Jansen staat door Corona lang buitenspel en zijn ploeg wacht met het plannen.
Hofstede (misschien Corona of iets anders) wordt pas gemeld voor 5 april. Als 't Corona is, dan wacht je toch met aanmelden?

Turtlehead

Ik zie geen pagina :)

1 2 ... 83 ... 349 350

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.