Heerenveen pak ik niemand van. Ik zit sterk te denken aan 4 Ajax spelers, waarvan 2 in de verdediging. Ik zie weinig redenen waarom zij opeens veel minder de 0 gaan houden. Dan nog de vraag hoeveel 500k spelers ik moet gaan pakken om toch tot een mooie mix te komen. Verdedigend zijn er best een paar opties voor weinig geld die nu spelen. Als je probeert vaak met 3 achterin te spelen en er zijn er 2 van ajax van kan je best een 'gokje' nemen met wat 500k spelers achterin. Meestal voor de bank dus (of de ajax spelers moeten geblesseerd raken).
Sugawara is verdedigend uberhaupt wel een leuke optie voor 2M. Staat vaak rechtsbuiten en vd week ook weer als RB.
Sangare 3 goals als controleur, dat is niet slecht. Ook nog geen geel gepakt. Alleen ook geen enkele assist in 15 wedstrijden. Voor zijn prijs van 3 miljoen vind ik het geen optie. Kun je beter een miljoen extra proberen vrij te spelen voor een andere PSV'er.
De Wit speelt op zeker, Veerman moet ik nog maar zien. Indien hij vaste basisplaats heeft, dan een close call. Veerman wellicht nog in het voordeel.
Eerder dit seizoen was er de Haller of Tadic discussie. Met de blessure van Brobbey in het achterhoofd, wie geniet de voorkeur? Ik blijf zelf toch zweren bij Tadic.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.