'@Scoritop Van Heerenveen momenteel eigenlijk niemand. Was meer een voorbeeld dat ik niet alle spitsen links laat liggen uit rechterrijtje. Doelde eigenlijk voornamelijk dan op Strand Larsen.
Wat betreft de 1.5/1.25 categorie eens dat er interessante tussen zitten. Al staat onze Let ook alweer 3 wedstrijden droog en die linksbuiten wisselt toch vaak tussen bank en basis de afgelopen 2 jaar.
Zijn er op dit forum FC Utrecht supports/insiders actief, die ons wat meer kunnen vertellen over de verwachte basiself van Prof. Ing. Drs. René Hake?
Ik bedoel... ze hebben nu wel erg veel opties voor in de aanval en aanvallend op het middenveld:
Douvikas, Veerman, Ramselaar, Mahi, vdStreek, Boussaid, Gustafson, Sylla, Balk (9 man voor een plek of 4)
Heb begrepen dat als er een club voor hem komt, Gustafson sowieso mag vertrekken.
En uiteraard dat er verschillende clubs hengelen naar de diensten van Ramselaar, maar dat Utrecht hem niet per se weg wil doen en dus vrij hoog inzetten m.b.t. transferprijs.
Daarnaast verwacht ik niet dat Sylla en Balk any time soon in aanmerking komen voor een basisplaats. En dat Veerman het met Douvikas uit moet gaan maken wie er in de punt van de aanval komt te staan.
Dan hou je als 3 overige aanvallende opties (2 flankspelers en een '10' ) over: Ramselaar, Mahi, vdStreek en Boussaid.
Of zie ik wat over het hoofd??
Ik las ergens een statistiek dat er zonder publiek in het stadion veel minder wordt gescoord. Zou dat de oorzaak zijn van de hoge klassering van de verdedigers (vooral van Ajax). En nu er weer (een aantal) toeschouwers mogen komen. Zou dat iets veranderen en invloed moeten hebben op je keuze voor spelers. Verder lijken mij spelers van Ajax en PSV extra intressant. Ze hebben al 2x tegen elkaar gespeeld en dus relatief meer "kleintjes" om punten tegen te pakken. Feyenoord en Vitesse al 2x tegen elkaar ook. Gaat PSV in een dipje komen als ze mogelijk ook verliezen van AZ volgende wedstrijd?
Ik overweeg precies nul spelers van Heerenveen.
En zo veilig lijkt Troupee mij niet. Veruit hun slechtste basisspeler. Zodra Everink weer volledig wedstrijdfit is kan die zomaar ineens weer in de basis staan (zoals hij eerder dit seizoen, tot zijn blessure, ook al deed).
De enige Twente spelers die het overwegen waard zijn, zijn naar mijn mening hun 2 centrumverdedigers.
Oh en Sadilek staat idd ook als verdediger in Scorito, ook een optie natuurlijk. Die staat normaalgesproken ook altijd in de basis.
Volkomen mee eens geen H'veen spelers. Eerst had ik Tahiri en van Ewijk, maar die zijn er ook uit.
Iemand die toch wat Groningen spelers overweegt? Hun schema ziet er gemakkelijk uit. Ze zijn natuurlijk hopeloos uit vorm nu, maar mochten ze het eenmaal te pakken hebben, dan kunnen ze in mijn ogen een hele mooie 2e seizoenshelft gaan hebben. Dat kan dan vooral in de thuiswedstrijden tegen Go Ahead, Fortuna, Willem II, NEC, Heracles, Sparta en Cambuur. Daarnaast spelen ze opok nog uit tegen PEC en RKC. Het enige nadeel is dat Groningen nooit echt veel scoort.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.