Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 102 ... 274 275
Ben Van Heck

'@R.D. hoezo verwacht je zo zeker de 0 tegen fortuna? vind fortuna toch wel een redelijk makkelijk scorend team. heerenveen staat verdedigend ook prima natuurlijk maar heb heerenveen nog niet zien spelen na het verlies van van beek. wellicht kun je me overtuigen? heb nu rulli in de goal maar die zou ik nog kunnen switchen naar noppert zodat ik nog een upgrade kan doen!

Ztrem

Iemand een idee hoe Ajax gaat spelen voorin? Zou toch denken Tadic Brobbey Bergwijn en erachter Berghuis alvares Taylor

Jonah Deloo

'@peli heb jij een aanvaller van feyenoord en zo ja welke ik kom er echt niet uit welke ik zou moeten kiezen?

Peli

'@Jonah
Ja. Eentje van 2M.

Jonah Deloo

'@Peli en ik ben tot slot nog sterk aan het twijfelen tussen simons en til. welke pak jij of pak je ze allebei?

Ben Van Heck

Uiteindelijk Bassey voor rensch gekozen, iets meer zekerheid. Ben alleen nog aan het kiezen tussen kockcu en symanski , laatstgenoemde mag toch wel weer eens gaan scoren, maar met de dode spelmomenten van kokcu... Hij lijkt me ook wel echt in vorm. Wie o wie kiezen jullie van deze 2??

@jonah luuk is geblesseerd dus ik verwacht simons in de spits (of til), maar verwacht in ieder geval zeker een goal van simons. ga hem denk cappen

Laatst gewijzigd
R. D.

'@Bennie

Fortuna heeft in de laatste 4 thuiswedstrijden 2 keer gescoord(tegen psv). Heerenveen heeft in de laatste 5 uitwedstrijden 3x de 0 gehouden.

Lees net op twitter dat Klaiber, Toornstra en vd streek gewoon meetrainen.

https://twitter.com/vdBergRene/status/1617870964666294275

Misschien wordt vd streek dan zelfs wel mijn captain. :D

Laatst gewijzigd
Peli

'@Jonah
Ik heb ze inderdaad allebei. Dus daar ga ik je niet verder kunnen helpen.

@Bennie
Ik ben zelf voor Kökcü gegaan.
Zal je zien dat Szymanski er (eindelijk weer eens) 1 of 2 inprikt 🙈

RvhC74

'@Erik

verwachting is onder Schreuder dat Klaassen gewoon gaat spelen op het middenveld (ook onder mede ajacieden)

@ Jonah
Van psv zal ik beiden nemen en ook ik neig naar Kocku

sparta beide middenvelders zijn ook interessant

bij utr ga ik voor de 0 (moet toch haast zekerheidje zijn)

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

De 0 houden is vrijwel geen zekerheidje als je het verloop van de eredivisie bekijkt. excelsior scoort (bijna) elke pot wel en utrecht is verdedigend ook niet je van het als je ziet hoeveel tegendoelpunten ze al hebben gehad. ik acht de kans dat psv, sparta en heerenveen eerder de 0 houden dan utrecht. verwacht zelfs dat ajax 'gewoon de 0 houdt'.

RvhC74

'@ Bennie
Je brengt me weer aan het twijfelen whahahaha

Heb Utrecht op de bank en Sparta in de basis

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

heb zelf een verdediging van ajax, feyenoord, psv met een spartaan op de bank. ik verwacht hier zelf de meeste kans te hebben op het houden van de 0 (3 van de 4 spelen thuis en 1 heeft een wel erg makkelijk programma tegen de op een na minst scorende club van de ED). maar dat is mijn visie natuurlijk!

Scoritop

Utrecht en Heerenveen zijn niet de clubs die de 0 houden. Twente en az winnen beiden met 0-1/0-2

Ben Van Heck

Net zei je nog dat twente 0-0 zou gaan spelen?

edit: ik zie het indd, excuus maat

Laatst gewijzigd
Scoritop

Dat was R.D.

steven20

Iemand die op basis van bijv. de training iets kan afleiden over de opstelling van Ajax.

Heb nu Bassey en Taylor, maar over beide twijfel ik.

Jonah Deloo

Nog 1 dilemma voor mijn bankspelers:
pepi + olij
lauritsen + verrips
welke moet ik kiezen?

RvhC74

'@Scoritop

Tot dat het tegenovergesteld gebeurt ☺

AZ en Twente ook geen zekerheid om de 0 te houden, winnen zullen ze wel beiden vast wel

steven20

'@Jonah Deloo

Ik zou zeggen Pepi en Olij

Ben Van Heck

begin lichte til fomo te krijgen pff.

- Til en vriends basis en verschueren en van aken bank
- Teze en verschueren basis en vriends en booth op de bank

in mijn mening zou het niet veel voor elkaar onder moeten doen. Als xavi op de flank of spits speelt zie ik til als 10 wel scoren. Langs de andere kant krijg ik weer fomo voor de 0 bij psv, waar de kans best aannemelijk is dat het gebeurt tegen emmen…

Laatst gewijzigd
R. D.

Die op 1 na minst scorende ploeg maakte er 3 tegen ajax dus tsja ...

steven20

Iemand die Blokzijl nog overweegt als reserveverdediger? 500K slechts.

Ben Van Heck

Til in de spits, die laat ik dus mooi staan. Blokzijl is opzich wel overwegen waard gezien ze tegen cambuur spelen maarja die gaan ooit ook nog wel eens scoren natuurlijk en dat zie ik nog best gebeuren tegen groningen haha

rbc1912

Groningen is nou ook niet heel best he

niek-vdv

Olij
(Verrips)

Smal
Kerkez
Mauro
(Pinto)

Simons
Til
Berghuis
Mijnans
(Verschueren)

Tadic (C)
Pavlidis
Paixao
(Bakayoko)

Neem vooral risico met de keepers, en qua verdedigers ook meer geselecteerd met de kans op goalcontributies dan het houden van de 0.

1 2 ... 102 ... 274 275

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.