Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 101 ... 273 274
Ztrem

Ik kan niet anders dan 4 aanvallende Ajacieden erin te zetten. En psv kan je kijken wie basis pakken.. daar ook maar 3 a 4 van . Rest aanvullen met kokcu en szymanski en wat Spartanen..

Jonah Deloo

'@Brabander ja maar jij gaat er dus nu al vanuit dat ajax wint tegen volendam. Volgens mij is daar nu juist geen enkele aanleiding toe om dat aan te nemen. Dat was mijn visie dan iniedergeval.

Jonah Deloo

En spartanen zet ik vanaf nu alleen nog maar basis, toch altijd de neiging om ze dan toch alle 4 op de bank te zetten. Maar daar trap ik nu niet meer in.

Pim96

Ajax is ook in belabberde vorm thuis tegen Volendam torenhoog favoriet. Enige lastige is dat juist de spelers die interessant zijn (Klaassen, Kudus, Brobbey en in minder mate Taylor) alles behalve zeker zijn van hun plekje. Juist deze ronde ook bij PSV en Feyenoord leuke opties om flink te scoren. Je wil deze ronde absoluut geen 0 punter...

rbc1912

'@Jonah: het blijft natuurlijk voetbal, maar Ajax maakt toch wel een gerede kans op winst mijns inziens. Net als een PSV, een Feyenoord, een AZ en een Twente. Garanties daarentegen heb je nimmer

R. D.

Zou vd streek weer spelen ? Kan er niks over vinden.

steven20

Ik heb dezelfde vraag maar dan over Klaiber. Utrecht volgers?

RvhC74

Inmiddels sta ik op 4 x Sparta, 3x Ajax en az, 2 psv, 2x fey en 1x utr

Geen Twente dit keer, Vitesse thuis altijd lastig en knokt voor de punten, goede trainer en kwaliteit voldoende

Peli

4 Ajacieden is haast een must deze doordeweekse speelronde.
Maar ja, welke 4 gaan gegarandeerd spelen?
Kan me met mijn huidige positie op de algemene ranglijst geen gokjes (lees: mogelijke nulpunters) veroorloven.
En dus moet ik het even 'op safe' spelen.
Bij Ajax zie ik naast Rulli, Timber, Berghuis en Tadic geen 1 speler die gegarandeerd gaat spelen morgen. En dus neem ik deze 4 waarschijnlijk wel mee in mijn team van deze speelronde.

Naast de 4 Ajacieden heb ik in mijn basisteam (vooralsnog) 3x Feyenoord, 2x PSV, 1x AZ en 1x Sparta.
Op de bank 2x Heerenveen, 1x Sparta en 1x Groningen.

Ben Van Heck

ik heb nu 3 ajacieden in de basis, waarvan er 1 rensch is. ik verwacht wel dat hij gewoon weer gaat spelen eigenlijk want die sanchez is toch te verschrikkelijk voor woorden. Verder nog 2 Feyenoorders, 2 PSV'ers, 2 Sparta, 1 AZ en 1 Twente.

Op de bank 1 groningen, 1 az, 1 sparta en 1 heerenveen. lastige ronde dit die wel eens grote verschillen kunnen gaan maken. mocht iemand willen sparren, laat maar weten!! ik wil vooral de 1e plek vasthouden in mijn subleague

RvhC74

'@Peli
Waarom zo veel vertrouwen in Heerenveen, verwacht wel dat Fortuna 1 goal maakt, Heerenveen vind ik zelf nog wel een risico.

Heb meer vertrouwen in Sparta, maar 4 x Sparta is ook wel een risico. Twente uit bij Vitesse is ook wel een risico denk ik. Utrecht thuis moet toch zeker overwinning en 0 opleveren?

Heb nu 4 x Ajax en Sparta, 2x Utr, Fey en PSV en 1 x Az

Blijf aan het twijfelen/ wijzigen

Ik vind deze ronde met een extra middenvelder ook wel te verdedigen. Klaassen is toch laatste wedstrijden ook een zekerheidje ?

Zal Wiefer zijn basisplaats houden? nu Timber weer fit is of zal Symanski gaan banken

pffffff help whahahaha

rbc1912

Ik vind dit ook een lastige ronde. In tegenstelling tot de afgelopen bijvoorbeeld

Ben Van Heck

verwacht zelf dat timber nog niet de volle 90 minuten zal kunnen spelen, dus denk dat het middenveld wel blijft staan. szymanski heeft het zeker in lopend vermogen goed gedaan tegen ajax en ook wieffer en kokcu presteerden naar behoren.

Peli

'@Reneetje
Welk vertrouwen in Heerenveen? Heb ze niet in de basis staan ofzo hè. Ik heb er 2 die slechts op m'n bankie zitten, omdat ik verwacht dat ze wel kans maken in Sittard (en omdat het budgetmatig zo uitkwam, voor het geld dat ik over had zag ik geen betere opties).

Laatst gewijzigd
RvhC74

'@Peli

Als ik mag uitgaan van Noppert en van Ewijk, zijn de keeper van utre en verded, qua kans op de 0 noch groter?

Of heb je daar 0 vertrouwen in ☺

Ben Van Heck

Lijkt me niet dat je om budget redenen een keeper van 2,5 miljoen en een verdediger van 3 miljoen op de bank gaat zetten haha

Peli

'@Reneetje
Ik heb uiteraard niet vEwijk en Noppert op m'n bank zitten, dus daar ga je verkeerd van uit.
Het zijn 'slechts' 2 spelers van 1,5M.

Exact @Bennie

rbc1912

Ik heb wel duurdere spelers op mijn bank gehad in de proefrondes hoor. Til en Geertruida bijvoorbeeld. Puur omdat mijn budget op moest haha.
En het pakte niet verkeerd uit, want ben nog een half procent gestegen ook naar 99,7%

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

laatstte twijfelmomentje nog. heb nog 500k te besteden aan een upgrade, twijfel tussen de volgende:

rensch naar bassey upgraden
van crooy naar lauritsen
odgaard naar pavlidis

neig zelf naar bassey...

Dannyco

'@Bennie crooy naar Lauritsen

Peli

'@Brabander
Oh maar ik ook hoor. Zoals je al zei.... als je veel budget overhebt dan kan je je bank pimpen. Als je weinig budget overhebt ben je niet eens ontevreden met een verdediger van 1,5M en een middenvelder van 1,5M op de bank, die tegen Fortuna moeten.

@Bennie
Bassey zal wel gewoon spelen (geen zekerheidje echter, maar dat geldt voor Rensch ook), dus voor de upgrade Rensch naar Bassey valt best wat te zeggen.
En als je nog ergens 500K van af kan snoepen, kan je voor 100% zekerheidje Timber gaan.

Dannyco

Olij

Hartman
Bassey
Pinto

Kökcü
Simons
Berghuis
Til

Tadic
Odgaard
Lauritsen

Goombah

Basis:
1x AJA
3x AZ
2x UTR
2x FEY
2x SPA
1x PSV

Bank:
2x SPA
2x FEY

Laatst gewijzigd
R. D.

Ik heb voorlopig in de basis;

3XFEY
3XSPA
2XHEE
1XPSV
1X AZ
1XAJA

en op de bank;

2XTWE
1XUTR
1XGAE

Ik zet Noppert en van Ewijk gewoon in de basis hoor, ik verwacht dat alleen feyenoord en heerenveen de 0 houden EN winnen. PSV en Twente spelen eerder 0-0. Vd Streek zou ik wel in de basis zetten als ik wist dat hij zou spelen(of invallen). Hopelijk komt daar nog wat nieuws, anders misschien een 4e spartaan.

Laatst gewijzigd
RvhC74

Voorlopige basis (update)
3x Ajax
3x Fey
2x Psv
1x az
2x Utr

Reserve
4x Spa

Laatst gewijzigd
1 2 ... 101 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.