Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 100 ... 274 275
rbc1912

Tadic zou ik eerder overwegen dan Berghuis in ieder geval

Peli

'@ShotSamuel
Daar kom ik goed weg dan 😁 Maar ik ben niet ontevreden met m'n 1100 punten deze speelronde.
Spannend zat in ieder geval.
Plek 44 algemeen hier, maar het is dringen bovenin.

Peli

En gaan we hier ook nu al de (voorlopige) definitieve teams delen? Nee toch.
Is toch veel leuker om die pas na de deadline prijs te geven.
En dan tot die tijd alleen lekker met elkaar "sparren/bakkeleien" over allerlei te maken keuzes, do's and don'ts, dillema's.

Maar zo is puur hoe ik het zie hoor πŸ€·πŸΌβ€β™‚οΈ

Laatst gewijzigd
Jonah Deloo

'@Dannyco
Tadic heeft dit seizoen bijna iedere wedstrijd 90 minuten gespeeld. voor de rest staat hij nu op 3 goals en 10 assists wat niet slecht is maar voor zijn kunnende natuurlijk wel minder is. Als ik verder kijk naar expected goals en expected assists ( over het gehele eredivisie seizoen)presteert hij op niveau en kan je er dus zo vanuit gaan dat hij deze lijn min of meer zal doorzetten. voor 4 miljoen is hij naar mijn mening dan toch een koopje en iemand die je ook prima captain kan maken als ajax weer wat meer op gang is gekomen, wat naar mijn mening zeker zal gaan gebeuren.

Jonah Deloo

En berghuis twijfel ik nog over maar als je kijkt naar zijn expected goals en expected assists ligt dat toch wel een stuk hoger dan die van taylor met zelfs minder minuten gespeeld dit seizoen. Hiervoor zal ik wel simons naar til moeten aanpassen, maar als we dan weer kijken naar til zijn expected goals is dat absurd interresant voor een speler die maar 800 minuten heeft gespeeld dit seizoen en vaker gaat spelen met vertrek van madueke. (simons naar de flanken)

Pim96

Ik zou niet te veel uitgaan van expected goals. Als je dat wel doet, dan horen Yilmaz en Luuk de Jong ook in je basis ;)

Til zou ik nog even de transferperiode afwachten. Er zal vast wel een rechtsbuiten bij komen. Simons dan gewoon terug naar middenveld denk ik zomaar.

rbc1912

En wie 'expect' die goals en assists dan wel?
Verder komen er nog 2 vrije rondes aan en ook nog een 31 januari. Ik heb ook wel wat in mijn hoofd hoor, maar ik ga pas passen en meten na die dag

Laatst gewijzigd
Jonah Deloo

Kijk voornamelijk naar expected goals wanneer ik wil weten of een speler misschien wel overpresteert of onderpresteert. en tadic is dan zeker een speler die op niveau presteert. Met nog relatief weinig penaltys dit seizoen

rbc1912

Okay . Eigen verwachtingen dus?

kevinraar

mij team voor midweekse speelronde

unerstal

pinto
obispo
smal

de wit
kokcu
klaassen
simons

jahanbaksh
tadic
el gazi

bank
olij
hadzidiakos
mijnans
saito

Laatst gewijzigd
Jonah Deloo

Iemand die ajax spelers neemt voor de midweekse ronde? Zit zelf zeer te twijfelen om ze niet te pakken.

Peli

Ik neem er 4.

rbc1912

Nu zou ik ze juist wel nemen. Thuis tegen Volendam. Een 0-0 zit er echt wel in hoor

RvhC74

Volgens mij heb ik tot nu toe

4x Ajax, 2x Psv, Feyenoord, Az en Twente en 3x Sparta

Ik zie jullie ideeΓ«n graag tegemoet

Hay

Ik denk 4 keer Ajax en Feyenoord en ook veel Sparta

R. D.

'@Kevin Ik denk niet dat je Dani de Wit 2 keer mag opstellen :D

Ben Van Heck

lastig om te voorspellen wie er de meeste kans heeft om de 0 te houden. Zie feyenoord niet de 0 houden tegen nec, maar zie het ook best gebeuren dat twente weereens een tegendoelpunt krijgt uit bij vitesse. imo heeft PSV de beste papieren om de 0 te houden tegen emmen.

Benzardi

Ik ga deze ronde voor deze 11 bierbuiken.

3x AZ
3X AJX
2X SPA
1X PSV
1X TWE
1X FEY

Op bank zitten de trainer en zijn wissels spelers.

Jonah Deloo

Denk wel dat je juist deze ronde het verschil kan maken om geen ajacieden te nemen. Vorige rondes werd het ons iets makkelijker gemaakt door de op papier lastigere tegenstanders. Maar laat me weten wat jullie hiervan denken.

rbc1912

Dat kan ja. Maar waar ga je dat op winnen dan? Je hebt toch voldoende budget om te nemen wie je wil? En het gaat nu om 1 ronde hè. Voor het definitieve team zou het mijns inziens een interessante tactiek kunnen zijn, maar nu is het gewoon ordinair punten harken toch?
Mijn tactiek is in deze rondes: eerst de matchen bekijken. Welke clubs hebben er op papier een makkelijk potje. En dan het liefst nog thuis ook. Dan vormen die mijn geraamte en dan kijk ik wel wat er overblijft. Het budget moet immers tot op de laatste cent op :)

Laatst gewijzigd
RvhC74

Waar zijn @Peli, @Danusz en @ Ketjap Manis met alziende visie πŸ˜²πŸ˜‚πŸ«£

Laatst gewijzigd
Wielertje12

Hier 2x psv, 4x Ajax, 4x AZ, 2x Heerenveen, 2x Utrecht en 1x Groningen

Peli

Wat is een Pelli?

RvhC74

Waar lees je dat πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜œπŸ˜œπŸ˜œπŸ˜œ

Ben Van Heck

de wit weken aan de kant. interessant om mihailovic te picken deze speelronde…

1 2 ... 100 ... 274 275

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.