Olij
(Noppert)
van Ewijk
Pinto
Kohlert
(van Aken)
Simons (c)
Sangare
de Wit
Reijnders
(Verschueren)
de Jong
Karlsson
Pavlidis
(Lauritsen)
Zoals hier ook eerder aangegeven lijken Sparta, Heerenveen en NEC als opties achterin elkaar weinig te ontlopen. Vanwege het ontbreken van Tannane en El Karouani bij NEC heb ik spelers van NEC deze keer maar achterwege gelaten.
Bij PSV ook wel opvallend dat Joey Veerman helemaal niet speelt, juist nu ze zo'n moeite hebben met scoren. Die kan toch altijd wel beslissende pass geven of zelf scoren. En als je dan zo'n vrije trap van El Ghazi ziet. Maar goed wel weer een keer de nul voor PSV (weliswaar tegen Vitesse dat ook niet kon scoren tegen 10 van NEC). Niet dat ik hem in mijn team had, over overweeg te kiezen trouwens.
sparta is indd echt on fire. dacht ook dat het misschien minder ging worden na de winterstop maar niets lijkt minder waar. Heb nu een variant voor het definitieve team staan met 4 spartanen en ‘maar’ 1 ajacied (middenvelder) en ik moet zeggen dat ik best tevreden ben! Even aankijken de komende 2 speelronden maar grote mkans dat het zo blijft staan!!
Bij Ajax en PSV zitten zo maar weinig interessante opties mijns inziens.
Bij Ajax is Taylor nog de beste. En heel misschien Tadič nog. Maar voor een miljoen minder heb je bijvoorbeeld een Odgaard. Ben wel benieuwd hoeveel mensen er 6 miljoen neer gaan tellen voor Brobbey of 5 miljoen voor Berghuis. Ik alvast niet
Bij PSV overweeg ik alleen Xavi Simons eigenlijk. Zo'n Sangaré is allemaal leuk en aardig voor de proefrondes maar geen Scorito-voetballer. Joey Veerman is dat wel, maar die zit op de bank. Ik zie hier regelmatig El Ghazi voorbijkomen. Maar dat is toch ook niks?
Van Ajax wil ik in iede geval 1 middenvelder. Neigde naar berghuis maar vraag me af of het die 5 miljoen wel waard is.. taylor is een stuk goedkoper en heeft evenveel rendement gehaald. Taylor boven berghuis kiezen zorgt ervoor dat ik een net wat bredere selectie heb. Overweeg ook tadic maar een odgard is voor 3 miljoen eigenlijk ook niet te negeren..
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.