Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 110 ... 273 274
Platje

Als Pavlidis als captain hebt maken die keeper en verdediger (die ook vaak gekozen zal zijn) niet uit.. lekkere score pakt ie

rbc1912

Ik zie net dat ik naar nummer 1 in de Forum-poule spring. Dank U, Pavlidis :)

Goombah

Pavlidis m'n captain.. <3 Zat er wel ietwat naast met de voorspelling!

danusz1986

Ik heb een team met 18 goede spelers goedkoopste 1.25 gaat er dan iets mis haha. Geen Simons. Wel een middenveld met Kokcu, Taylor, Streek, Verschueren, Sadilek/Wieffer en Seuntjes. En Crooy en Yilmaz als 4e en 5e spits. Kan ook de 5e spits 750k maken en nog Sadilek of Seuntjes upgraden naar een 4 miljoen middenvelder van Ajax of Szymanski. Reijnders wilde ik eigenlijk nemen maar hij staat nu op 6.

Platje

Die 5e spits hoef je in principe nooit te gebruiken dus daar zou ik lekker iemand van 500k kiezen (tenzij je in elke linie een blessure of schorsing hebt) of eventueel iemand van 750k-1m.

rbc1912

Wat zou er eigenlijk met Douvikas gaan gebeuren als Dost weer fit is? Die was wel erg goed vanavond. En ook nog eens gelijk topscorer van de Eredivisie

Laatst gewijzigd
rbc1912

Omdat die dure jongens allemaal zwaar tegenvallen heb je echt ruim voldoende budget om een heel deftig breed team neer te zetten.
Over die 5e aanvaller: daar zet ik normaal ook altijd een goedkope kracht, omdat je hem inderdaad nooit hoeft te gebruiken. Maar nu heb je wel zoveel budget dat je daar ook best een aardige neer kan zetten. Gewoon lekker rouleren. Wel zuur als-ie scoort en zit te verpieteren op 'jouw tribune' natuurlijk Ik zit nog in dubio

Laatst gewijzigd
danusz1986

'@Platje

Dat snap ik, maar ik ben tevreden met het middenveld. Welke speler van 3 miljoen en minder dan 4.5 miljoen is een zekerheidje voor veel punten? Bij Ajax zijn Kudus en Klaasen onzekerheidjes. Wat gaat er gebeuren met het Timber/Szymanski duo? Dus dan heb ik geld over maar wil niet perse 1tje upgraden. En Reijnders staat nu op 6 en doet niet heel veel meer qua doelpunten. Wel een assist vandaag, maar voor 3 miljoen verwacht je meer.

Laatst gewijzigd
Sjonge Jonge

Reijnders staat toch gewoon op dezelfde positie als in de hele 1e seizoenshelft?

Platje

Als je tevreden bent met de rest van je team moet je uiteraard niks veranderen :)

R. D.

Sugawara cappen was een een strak plan.

RvhC74

Inmiddels vaste team idd zonder psv er. Simons met zes min kan prima maar minder sterk breed team dan .

Sta op 3x az, fey, 4x spa
2x aja, utr, twe 1x rkc

Nu alleen vijfde aanvaller 0,5

Keuze nog tussen streek/hilgers en booth/smal

Suggesties?

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

hmm kun je nergens een miljoentje afsnoepen? Smal en vd streek samen gaat denk wel veel punten opleveren. Hilgers vaak de 0 maar nooit echt betrokken bij goals. Booth heb ik ook mijn twijfels over..

Mijn team staat ook vooralsnog. 500k verdediger die gewoon basis staat en een 750k middenvelder die ook in de basis staat. hierdoor is mijn verdediging en middenveld verder gewoon heel sterk. ik ben verder benieuwd na jullie visie:

- welke ajacieden overwegen jullie? overwoog eerst tadic maar voor een miljoen minder heb je odgaard die altijd basis speelt en ook veel levert. Heb voor nu berghuis die me zeker lijkt van z’n plekje in de ajax basis en verwacht van hem nog wel veel punten. Maar in hoeverre zal hij meer opleveren dan een taylor voor 3,5 milj? Die 1,5 kan ik nog wel ergens gebruiken om een nog breder team neer te zette. Keeper en verdediging ga ik me niet aan wagen want veel meer andere toppers die de 0 houden en scoren/assists geven.

- Keepers is ook een ding. Ik neig voor nu naar een 3 milj keeper met daaronder een goedkope keeper van 1,25-1,5 miljoen Waardoor de verdediging en middenveld weer wat extra impuls kan krijgen. Maar bijvoorbeeld een 3 miljoen keeper én nick olij ziet er ook aantrekkelijk uit. Maar ja is dat het waard voor 50% van de punten?

Laatst gewijzigd
RvhC74

'@ Bennie

Ik ben het met je eens maar dan moet ik idd ergens anders concessies doen.

500 k verdediger weet ik wel wie je bedoelt, iets met hoge noorden
Middenveld 2x 1,5 als 5e en 6e middenvelder is ook optie

Wat Ajax betreft vraag ik meerwaarde Berghuis tov Taylor af. Het is mij niet duidelijk nog hoe Heitinga het gaat neerzetten. Zelfs Wijndal wordt wrsch interessant

Keepers heb ik nu 3 plus 2 mln , levert gewoon standaard veel punten op, op bezuinigen betekent elders veel punten goed maken

Hay

Overigens opmerkelijk, Karlsson staat de laatste vijf wedstrijden (nagenoeg) de hele wedstrijd in de basis en is door te scoren of het geven een assist bij geen van 15 doelpunten van AZ in die vijf wedstrijden betrokken. Vorig jaar nog een zekerheidje wat dit betreft.

oborobo

Heb nu geen spelers van Ajax,is wel een risico als ze weer gaan draaien.

Jonah Deloo

Ben van mening dat je gewoon 2 az aanvallers moet pakken. Gisteren zagen we het ook weer die aanval staat gewoon enorm goed en krijgen veel kansen. Iemand die mij kan overtuigen om dit niet te doen voor het definitieve team?

Ben Van Heck

'@Renee klopt indd! Lijkt mij geen onaardige pick. Cambuur is natuurlijk heel matig maar als je kijkt naar hun aantal tegendoelpunten kan dit best een interessante speler zijn, zeker als je in je achterhoofd houd dat hij bijna altijd op de tribune plaats gaat nemen.

2 middenvelders nemen van 1,5 is voor mij geen optie. Ik ga liever voor 5 sterke middenvelders en 1 wat mindere middenvelder die toch bijna altijd op de tribune plaatsneemt.

Taylor en berghuis valt iets over te zeggen maar vind zelf dat taylor ook geen zekerheidje is onder heitinga, speelt toch heel matig de laatste tijd. Berghuis idemdito maar het voordeel lijkt me dat hij gegarandeerd een basis plekje heeft.

Keeper ben ik nu wel van overtuigd. Bezuinigen op mijn 5e verdediger en 6e middenvelder zorgt indd voor een hoog punten potentie voor 2 miljoen keeper! :)

RvhC74

'@Jonah

Ik snap je redenatie maar levert Odgard per definitie meer op dan bijvoorbeeld Lauritsen/V Wolfswinkel/ van Crooij

RvhC74

Pelle van Amersfoort of Arazkan?

Seuntjes weet ik al

Scoritop

Smand, Nauber, James, Blokzijl, Flint en straks ook Dennis Vos zijn allemaal 500k en staan in de basis. Zelf kies ik niet voor een van deze spelers. Ik vind het beter om gemakkelijk per weekend te kunnen switchen adhv het programma. Dus mijn goedkoopste verdediger is 1,5 mln. Laat me graag vertellen waarom ik wél een 500k man als goedkoopste optie moet nemen

Scoritop

Iemand die Til (Scorito speler) of als gokje Fabio Silva gaat nemen?

rbc1912

Til zit ik ook mee hoor. Inderdaad een geweldige Scorito-speler, maar toch wel een flinke kans dat-ie op de bank verzeild raakt.

Dat Karlsson zo niet-bepalend is viel mij ook al op. Zal ook wel door Odgaard komen denk. Ik neig ook wel erg naar die laatste in combinatie met Pavlidis. Denk dat iedereen de Griek wel heeft straks

Maar ik stelde gisteren een vraag hier. En er is op dit forum veel kennis aanwezig. Dus wie heeft er een goed zicht op Utrecht?
Douvikas eigenlijk nooit overwogen, die naam zie ik hier ook nooit langskomen, maar die was dus echt briljant gisteren. Zou die direct zijn basisplaats gaan verliezen als Dost weer fit is? Lijkt me geen uitgemaakte zaak toch?

Laatst gewijzigd
Harderijder

Juist de gokjes met een hoge upside zullen het verschil gaan maken. Nu nog onzeker maar als ze veel gaan spelen zijn ze ruim hun geld waard.
Klaassen, Kudus, Douvikas, Til, en ga maar door

Scoritop

Heb je gelijk in @harderijder. Wijndal en Rensch zijn ook prima picks straks als het weer loopt (misschien dus wel volgend seizoen)

Het lijkt mij dat Douvikas blijft staan. Na 3 goals, 2 assists is het onmogelijk hem te banken. Maarja voor hoelang? Ik meen dat hij dit seizoen dus 2 hattricks heeft gemaakt en verder wat losse flodders. Vind hem ook geen geweldenaar. Dus dan gaat Silbie straks rouleren.

1 2 ... 110 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.