Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 111 ... 273 274
rbc1912

'@Harderijder: ik deel jouw mening hierin. Je somt ook de juiste namen op. Mihailovic hoort daar ook bij mijns inziens. Ook een gok die zomaar eens heel erg goed uit kan gaan pakken

RvhC74

Douvikas ondanks dat hij niet zeker speelt is wel een punten kanon, kijk maar naar zijn punten in verhouding tot welke wedstrijden hij speelt (basis/invaller)

Ketjap Manis

Douvikas behaald zijn goals in een paar wedstrijden en heeft concurrentie van Dost. Maar wel een jongen waar je het verschil mee kan maken. Ik heb dan liever een vaste basisspeler.

rbc1912

'@iedereen: dank voor jullie inzicht.

Wat ik ook wel een punt vind. Ik wacht nog even de laatste matchen af, maar de 5 duurste spelers lijken geen 'must-haves', dus je kan echt een heel breed team neer gaan zetten en rouleren. Maar dat heeft ook weer nadelen. Zul je net zien dat spelers flink punten gaan harken als ze op jouw tribune zitten. Maar het is een plausibele mogelijkheid ditmaal mijns inziens
Ik overweeg Douvikas wel op dit moment. Sinds gisteravond eigenlijk. Dat is enerzijds natuurlijk de waan van de dag. Anderzijds is hij een potentieel puntenkanon

Laatst gewijzigd
fysiokevin

Pelle Barbero van Amersfoort

rbc1912

Die heb je ook nog ja
Maar ik heb hem eens opgezocht op Wikipedia: 22 goals in 95 matchen voor Cracovia. Assists staan daar jammer genoeg niet bij

Ben Van Heck

Als kudus in de basis blijft dan is dat toch wel de mooiste pick van het rijtje imo. In potentie echt een puntenkanon maar zo onzeker. Was schreuder maar eerder ontslagen zodat we tijdens de proefronden de ‘vaste’ basiself konden afwachten…

RvhC74

Als Kudus vast op 10 gaat spelen , fit blijft is dat een must have

rbc1912

Brenet ook weer een basisplaats en direct een doelpunt. Lijkt wel of iedereen zich zo last-minute wil bewijzen om toch maar in onze teams terecht te komen

Laatst gewijzigd
Harderijder

Volgens Heitinga start Kudus als rechtsbuiten en Tadic als spits.
Ben erg benieuwd. Zowel Wijndal, Tadic als Kudus vind ik in deze opstelling interessant.

fysiokevin

Er zijn bij Ajax gewoon teveel spelers die tevreden gehouden moeten worden en ik denk dat er alsnog veel gerouleerd zal worden.. Tadic, Berghuis, Timber, Alvarez, Rulli als zekerheidjes en dan houd het op.

rbc1912

'@fysiokevin: precies door de reden die jij noemt vind ik Ajax daarom ook niet zo interessant lijken. Dat rouleren is echt ruk. Vorig jaar bij PSV onder Schmidt ook: het loonde toen prima om die gewoon helemaal over te slaan

Wielertje12

Heeft iemand een overzichtje van het resterende programma van de top5?

Ludi

Lekker Tadic en Klaassen 👍

RvhC74

Tadic en captain Klaassen scoren iig voor mij deze ronde 💪

rbc1912

Nu is Tadič ineens weer 'on fire'. Die had ik midweeks nog als cap. Bakte er niks van. Het blijft een bijzonder spel, dat voetbal :)

Laatst gewijzigd
RvhC74

En ook Rensch 💪

RvhC74

Nu Yilmaz nog ff hattrick 😂😂😂🫣🫣🫣

rbc1912

Haha ja. Waarom ook niet hè?

rbc1912

Nou. Een gele kaart heeft-ie wel ;)

Ludi

Mag ie nog wel 2 van pakken 😋

steven20

Het gepuzzel kan beginnen. Waardevolle tips hier.

Wie denken jullie dat de beste middenvelder is voor 2 miljoen?

Een Booth in de hoop op goals en assists?

Of een Clasie, Zerrouki die altijd spelen bij goede teams? Of een Wieffer als die blijft staan?

Jonah Deloo

Iemand die mij kan overtuigen om niet unnerstal + olij te nemen. Overigens gaan die twee naar mijn mening ook lekker samen hebben alleen in speelronde 23 utrecht en psv waar de keuze moeilijk is. Speelronde 29 heerenveen en utrecht waar de keuze moeilijk is en ze spelen uiteraard een speelronde tegen elkaar. Maar voor de rest kan je ze zeker goed afwisselen.

Nijmos

Waarom geen bijlow+olij dan Jonah? Twente heeft een smalle selectie en de eerste dipjes in de prestatie lijken zichtbaar..

Ben Van Heck

ik ben ook benieuwd welke 2 miljoen middenvelders interessant kunnen zijn. Heb nu reijnders staan waarvan ik denk dat die wel meer gaat opleveren tov elke andere 2 miljoen middenvelder. In dat geval zou ik nog een upgrade kunnen doen in mijn aanval, maar ben nu eigenlijk al erg tevreden over mijn 4e aanvaller!

1 2 ... 111 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.