'@iedereen: dank voor jullie inzicht.
Wat ik ook wel een punt vind. Ik wacht nog even de laatste matchen af, maar de 5 duurste spelers lijken geen 'must-haves', dus je kan echt een heel breed team neer gaan zetten en rouleren. Maar dat heeft ook weer nadelen. Zul je net zien dat spelers flink punten gaan harken als ze op jouw tribune zitten. Maar het is een plausibele mogelijkheid ditmaal mijns inziens
Ik overweeg Douvikas wel op dit moment. Sinds gisteravond eigenlijk. Dat is enerzijds natuurlijk de waan van de dag. Anderzijds is hij een potentieel puntenkanon
Iemand die mij kan overtuigen om niet unnerstal + olij te nemen. Overigens gaan die twee naar mijn mening ook lekker samen hebben alleen in speelronde 23 utrecht en psv waar de keuze moeilijk is. Speelronde 29 heerenveen en utrecht waar de keuze moeilijk is en ze spelen uiteraard een speelronde tegen elkaar. Maar voor de rest kan je ze zeker goed afwisselen.
ik ben ook benieuwd welke 2 miljoen middenvelders interessant kunnen zijn. Heb nu reijnders staan waarvan ik denk dat die wel meer gaat opleveren tov elke andere 2 miljoen middenvelder. In dat geval zou ik nog een upgrade kunnen doen in mijn aanval, maar ben nu eigenlijk al erg tevreden over mijn 4e aanvaller!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.