Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 112 ... 273 274
Jonah Deloo

Hmm @Nijmos, je hebt gelijk feyenoord speelt 1x tegen az thuis wanneer sparta tegen ajax uit speelt. Daar zou je dan bijlow opstellen. En feyenoord speelt 1x thuis tegen utrecht wanneer sparta uit tegen tegen twente. Voor de rest kan je met een redelijk gevoel olij opstellen iedere wedstrijd wanneer feyenoord een zeer kleine kans heeft om de nul te houden. Denk dat deze combinatie dan beter is om te pakken. overigens zijn dit ook de enige twee combinaties die je hoort te kiezen of zie ik iets over het hoofd?

RvhC74

Met 1616 punten deze ronde een flinke stijging naar 99,6% super tevreden. Eindelijk zit het een keer mee!

Nu lekker puzzelen voor het definitieve team

fysiokevin

Ik neem toch wel aan dat Rensch de concurrentiestrijd wint van Sanchez. Ik vind het beiden niet echt veel, maar Ajax krijgt regelmatig een tegengoal en ik vind Timber te duur. Wat is jullie mening hierin? Ik probeer me nooitt blind te staren op de laatste speelronde dus sommige spelers vallen sowieso af....

rbc1912

Waarom moet er dan per se een verdediger van Ajax in? Als je er toch geen goed gevoel bij hebt

Nijmos

Tja rensch heeft als nadeel dat hij naast een concurrent uit mexico ook een concurrent uit zijn eigen fysieke gestel heeft. De jongen is om de haverklap geblesseerd.

@jonah: die twee opties overweeg ik zeer serieus, maar ik overweeg ook wel een keeper als bijlow of rulli te pakken met een hele goedkope keeper die alleen speelt. Dat hangt er een beetje vanaf hoe ik uitkom qua budget. Volgens mij is barkas-olij of juist ryan-olij ook nog wel oke. Uiteraard afhankelijk van hoe veel geld je in je keepers wil stoppen.

Bijlow heeft tov unnerstall wel veel meer blessurerisico.

Laatst gewijzigd
rbc1912

Ik las hier iets over de eerste barstjes bij Twente. Niet echt toch?

fysiokevin

'@brabander

Qua verdediging heb ik toch altijd het idee dat ik verdedigers van de grote clubs moet hebben aangezien die toch vaak de langste adem hebben tegen het einde van het seizoen.

En ik heb gewoon wel een positief gevoel over Ajax in de tweede seizoenshelft 🙂.

Sparta en Fortuna is nu leuk, maar ik denk over een week of 4 niet meer..

rbc1912

Hmmzzz. Ik weet niet met die meerwaarde van verdedigers van topclubs. Ja, vorig jaar in de eerste seizoenshelft was je spekkoper met een hoop Ajacieden.
Maar kijk dit seizoen eens: Smal, Brenet en Van Ewijk zijn de best scorende verdedigers. Gasten die regelmatig voorin verschijnen, een assist kunnen geven en een doelpunt kunnen maken

Laatst gewijzigd
wielergekkie

'@rene als je op 99,6% staat dan zit het dit weekend niet meer eindelijk een keer mee 😜

Ben Van Heck

Waarom zou sparta over 4 weken niet leuk meer zijn? Hebben zich dit seizoen toch wel bewezen met hoe goed de organisatie staat? Elke linie sterk. Heb er nu gewoon 4 in staan.

RvhC74

'@ sportgek

Oké daar heb je een punt. Maar ik kies altijd de verkeerde captain. Spelers die net nu niet scoren/punten halen. Het kwartje viel dit keer echt goed.

Mbt mijn definitieve team ga ik voor een team zonder Simons. Je hebt echt veel meer mogelijkheden, minder kwetsbaar en je kunt goed kiezen op basis van het programma maar ook wisselen van systeem bij blessures/schorsing.

Mijn 5e verdediger /6e middenvelder is daardoor 1,5 mln

Er zijn nog 15 speelronden voor je definitieve team ipv 10 voor de winterstop.

Hoe staan jullie hier in @Peli, @Danusz, @Brabander

rbc1912

Ja. Ik zie dat ook niet zo hoor. Ze lijken ook niet echt te gaan verzwakken. Wat niet is kan nog komen natuurlijk. Maar dat heb je met zowat elke club

rbc1912

'@Reneetje: wat is je vraag precies? :)

Als het over Xavi gaat: ik was eerst nogal overtuigd van hem, maar sinds de winterstop is het niet veel soeps qua punten toch? Zeker niet voor 6 miljoen.
Heb er net een team ingeklikt en de duursten zijn 4 miljoen. Heb nu een lekker breed team met welgeteld 0 PSV'ers en 1 hele Ajacied. Voelt vooralsnog goed.
Wilde Douvikas nog inpassen, maar dat ging net niet. Het ideetje van 5 volwaardige aanvallers lukte ook niet. Die laatste is nu 750k.
Wat me wel bezighoudt: vorig jaar moest je in de 1e seizoenshelft de keeper en 3 verdedigers van Ajax hebben. In de tweede seizoenshelft had je daar geen zak aan. Nu waren de mannen om te hebben in de 1e seizoenshelft Gakpo, Simons, Brenet, Smal, Van Ewijk en Unnerstall. Spartanen waren ook echt bruikbaar. Maar wat brengt de 2e seizoenshelft?

fysiokevin

'@bennie Heck

Ik heb bij Sparta een beetje dat Pec Zwolle gevoel. Maar inderdaad gevoel boven ratio. Niet naar luisteren 😉. Ik vind Sparta solide voetbal spelen hoor, maar ze hebben eigenlijk afgelopen maanden alleen psv en Twente gehad als serieuze tegenstand. In deze wedstrijden speelden ze wel knap 2 keer gelijk. Ik heb er 0 van Sparta.. Vooralsnog...

Laatst gewijzigd
rbc1912

Zwolle was vorig jaar in de tweede seizoenshelft best aardig hoor. Met Brammetje van Polen als grote held ;)
Ik heb toen hier een briljante quote van iemand gelezen: "Ik stel altijd eerst Bram van Polen op en dan bouw ik daar mijn team omheen" :)

Laatst gewijzigd
Peli

'@Reneetje

Mijn definitieve selectie begint aardig vorm te krijgen, maar wil uiteraard niet teveel prijsgeven 😉

Wel dat mijn duurste speler(s) 4M kosten (dus hier ook gekozen om Simonsloos verder te gaan).
En dat ik waarschijnlijk ga kiezen voor een 5e verdediger van 500K, die wekelijks speelt bij zijn club en daarmee netjes in de middenmoot van de eredivisie bivakkeert.
Een 6e middenvelder van 1.5M. (Nee, niet Pelle "Thorsby" van Amersfoort. En ook niet vriendje Azarkan. Goh, wie zou het dan zijn? 🤪)
En een 5e aanvaller van 750K. Dat zou dan gelijk de 1e keer in mijn Scorito "loopbaan" zijn dat ik een 5e aanvaller pick van meer dan 500K. Maar ik had 250K over en zag geen plekken in mijn selectie waar ik dat geld kon gebruiken voor een verbetering. Dan maar een keer 'luxe' doen en er eentje neerzetten die (vooralsnog? voorlopig?) basisklant is bij zijn club, i.p.v een redelijk willekeurige weggooier. Al zal hij hoofdzakelijk op de tribune, en heel soms op de bank, plaats mogen nemen.

Oh ja....
Ik heb er nu 2 Ajacieden in staan, waarvan geen verdedigers.
En precies nul PSV'ers.

Laatst gewijzigd
fysiokevin

'@Brabander

Haha ja ik heb het meer over een aantal jaartjes geleden met Thomas, Necid en Saymak (en uiteraard good old Brammetje) ed. die periode.

Maar het zou echt heel goed kunnen dat Sparta dit vol houdt hoor en de spelers zijn niet al te duur. Echter ga ik denk ik bij andere clubs shoppen en zal ik waarschijnlijk een ander team krijgen dan de rest.. Ik hou niet van de standaard Olij's, Simons, P. Barbero van Amersfoort en Seuntjens...

Wel hopende dat ik top 50 Scorito Index behoud 🤐

Laatst gewijzigd
Jonah Deloo

'@Reneetje van het Cafeetje hoe doe jij het met je doelmannen ga je voor 1 dure en olij of pak je 1 dure en een hele goedkope

rbc1912

Lijkt er toch op dat velen de dure mannen Luuk de Jong, Brobbey, Simons, Berghuis en Bergwijn links laten liggen.

Ouleh

Ik twijfel en kan er maar 1 kiezen: Mijnans of Verschueren?

rbc1912

Die 2 zijn mijns inziens echt om het even

Pim96

Je bent tot je stand verplicht om gewoon Bel Hassani, Sabari of Tahiri te nemen Ouleh

Jonah Deloo

Ben heel benieuwd welke ajax middenvelder jullie pakken? denk dat ze alle drie redelijk goede keuzes zijn.

rbc1912

Berghuis ook? Voor 5 miljoen?

RvhC74

'@Peli

Ook ik wil niet alles verklappen. Doel van mij is iig gouden beker behalen. Nu ook max 4 mln voor duurste speler (s) . Gaat Mijnmans blijven bij Sparta of binnenland transfer maken en dan spelen? Anders beide middenvelders Sparta interssant.

Ajax vind ik moeilijk dossier omdat ik niet weet wat Heitinga gaat doen. Klaassen is een Til keuze vergelijk, veel punten kunnen halen maar blijft hij spelen. Kudus op 10 mits basis speler blijven zeer interessant. Tadic lijkt zich weer onomstreden te hebben gemaakt vandaag met 1 goal en twee assists.

Keepers staan wel vast, 3/2 mln

Ik ga alleen voor 5e aanvaller van 500k

5e verdediger nog niet helemaal over uit, 6e middenvelder ook iets met 1,5 mln 😜

1 2 ... 112 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.