Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 113 ... 273 274
Pim96

Je noemt 3 middenvelders. Echter denk ik dat je met Klaassen, Kudus, Berghuis en Taylor al 4 opties hebt. Alvarez kan ook zomaar weer op middenveld terecht komen met nieuwe trainer. Ik weet nu al niet wie er gaat spelen, moet je nagaan als er een nieuwe trainer is. De juiste Ajax middenvelder kiezen zou wel eens cruciaal kunnen zijn de komende seizoenshelft. Kudus en Klaassen potentiële puntenkanonen. Moet je wel de juiste pakken ;)

kevinraar

heb nu een team gemaakt zonder spelers van ajax dit is hem nu geworden

cillessen
olij

teze
hatzidiakos
pedersen
pinto
marquez

simons
kokcu
reijnders
tananne
zerrouki
kitolano

van wolfswinkel
douvikas
el gahzi
yilmas
van crooy

wat vinden jullie ervan?

RvhC74

'@Kevin

Ik zou nog even verder puzzelen 😉

Jonah Deloo

Precies heb voor nu sowieso tadic op de radar. Lijkt toch niet minder te gaan spelen onder heitinga. Rensch vind ik zelf ook nog wel interresant, maar is nog wel wat van te vinden. Een middenvelder van ajax lijkt mij nagenoeg essentieel. Rol van berghuis vind ik zelf niet heel indrukwekkend, qua cijfers. Denk alleen wel dat je een stukje zekerheid, qua basisplaatsen met hem koopt. Al met al toch te duur voor 5 miljoen al zeg ik het zelf. Taylor zeker een goede keuze heeft laten zien ook bij doelpunten betrokken te kunnen zijn. Maar denk toch wel dat klaassen en kudus het hoogste puntenplafond hebben van de middenvelders. Alleen verder dan dit kom ik ook niet met de keuze tussen deze 2. Iemand die hier een mening over heeft?

Jonah Deloo

'@Reneetje kan jij iets verklappen of jij op dit moment een ajax middenvelder in je team hebt, geen namen.

RvhC74

'@Jonah nog geen middenvelder op dit moment maar kan nog zo weer veranderen. Ik twijfel nog over een paar punten, 80% van het team staat al

Ben Van Heck

Kudus kan natuurlijk wel op meerdere posities uit de voeten en heeft toch al bewezen dat hij echt een basisplek verdient. Maar mocht hij toch naar de bank verwezen worden dan valt hij heus wel in en hij heeft al vaak bewezen het verschil te kunnen maken. Dit geld natuurlijk ook voor Klaassen maar denk dat Heitinga toch wel fan is van Kudus (al is dit natuurlijk volledig op aannames gebasseerd)

Harderijder

Ik lees hier weinig over Van Wolfswinkel. Is dat omdat hij een zekerheidje is?

kevinraar

waarom veder puzzelen?

Jonah Deloo

vindt van wolfswinkel eigenlijk een lastige maar als je kijkt naar zijn prijs zou hij eigenlijk wel een zekerheidje moeten zijn tov bijvoorbeeld tadic die naar verwachting toch ook wel vaak gekozen zou gaan worden misschien wel meer dan van wolfswinkel.

Platje

'Tadic lijkt toch niet minder te spelen onder Heitinga': waar baseer je dat op? Als nieuwe trainer ga je je aanvoerder niet de eerste wedstrijd op de bank zetten. Hij deed het vandaag prima met 2 assists en een penalty (maar een penalty vind ik niet bijzonder) maar hij heeft echt heel erg slecht gespeeld de afgelopen tijd dus zou me niks verbazen dat hij wel eerder gewisseld gaat worden en wellicht weleens op de bank beland als hij dat weer gaat doen.. ik zeg niet dat het gebeurd en wellicht vind hij een beetje van zijn oude vorm terug zoals vandaag maar de conclusie dat hij onder Heitinga blijft spelen is m.i. nog nergens op gebaseerd. Blijft natuurlijk wel een potentieel puntenkanon als je naar het verleden kijkt en de rest van de spelers blinkt ook nog niet echt uit.

Ketjap Manis

Wie was er wel goed van Ajax de afgelopen tijd? Ik denk dat Tadic gewoon blijft staan. Als Heitinga een statement had willen maken doe je dat toch de eerste wedstrijd?

Voorlopig hier nog wel Xavi, omdat ik dat eigenlijk de enige interessante optie van PSV vind.

Er zijn weinig interessante dure spitsen. Zo’n Wolfswinkel scoort voor je gevoel te weinig. Kun je dat niet opvangen met een Yilmaz of Lauritsen?

pannajunkie

Iemand die Gimenez overweegt? Zie ik niet vaak voorbij komen, maar lijkt nu wel de echte eerste spits te worden bij Feyenoord waardoor die wel interessant wordt.

Ben Van Heck

Ik denk dat van wolfswinkel zijn statistieken een beetje vertekend zijn. Hij begon pas vanaf midden oktober echt doelpunten te maken dus opzich is 7 doelpunten toch best aardig. Lijkt me dus een prima pick voor 3,5 miljoen. Zou niet weten voor wie ik hem zou moeten inwisselen. Gimenez is een gokje die goed uit kan pakken maar is mijn te link + dan moet ik mijn keeper en een 3.0 miljoen middenvelder downgraden. Ik denk dat ik met hun meer punten scoor dan met gimenez, een mindere keeper en een middenvelder van 2 miljoen. Daarom laat ik hem links liggen.

danusz1986

En Slot wisselt nog weleens en bekijkt het waarschijnlijk per tegenstander dus dan neem ik eerder iemand die wel week in week uit speelt. Geen 1 voorhoede speler overweeg ik van Feyenoord.

Laatst gewijzigd
Jonah Deloo

Maar mijn mening is wel om van wolfwinkel heen te werken. Als je kijkt naar odgaard die minder minuten heeft gemaakt en een az aanval die eigenlijk pas echt sinds de winterstop op volle touren draait scoort hij niet beduidend minder dan van wolfswinkel en een half miljoen goedkoper. Odgaard zou je dan kunnen aanvullen met lauritsen die toch ook prima scoort en voor zijn prijs misschien wel uitstekend scoort, kijkend naar de andere in die prijs categorie. Die twee gaan ook wel lekker samen als je kijkt naar het individuele speelschema. Laat me weten wat jullie denken?

danusz1986

Je kan ook nog een andere spartaan nemen in de spits weer 500k goedkoper.

Ben Van Heck

ik vindt het nemen van pingels ook wel een doorslaggevende factor. ik denk dat odgard nu pavlidis weer fit is minder scoort maar wel vooral assists geeft, dat tikt aardig aan maar ik verwacht veel goals van van wolfswinkel eigenlijk die de pingels bij twente neemt. ik ben ook benieuwd naar hoe az het gaat doen als ze europees gaan spelen. dat voordeel heeft twente dan weer. ik ben ook in dillemma om lauritsen te nemen maar voor 0,5 goedkoper heb je van crooy die ook nog eens pingels neemt.

Laatst gewijzigd
PetervanAchteren

Voor 2 miljoen is Wittek wellicht ook weer interessant aangezien Vitesse ook weer beter begint te lopen. Als je kijkt naar de statistieken creëert hij erg veel en neemt ook nog eens de corners. Wat denken jullie?

Jonah Deloo

Ik denk dat ik eruit ben,
Voorin heb ik als goedkoopste een 750k speler, 1x sparta, 2x az en 1x ajax
Op het middenveld heb ik als goedkoopste een 1,5milj speler, 1x az, 1x utrecht, 1x ajax, 1x feyenoord en 1x sparta
In de verdediging heb ik als goedkoopste 500k speler, 1x feyenoord, 2x twente, 1x sparta
Op goal heb ik eentje van 3 miljoen en eentje van 2 miljoen

Paar dilemma’s:
heb op dit moment geen van wolfswinkel, waar ik een beetje mee zit.
ik heb geen szymanski hiervoor zou ik brenet of smal moet downgraden naar hilgers. Ik heb geen sugawara die het toch goed doet, reden is dat ik denk dat az niet vaak de nul gaat houden met deze verdediging en ik graag zowel brenet als smal in mijn team wil.

Laat me weten wat jullie denken.

DrSeuss4

Dimata of Cerny?

Ben Van Heck

interessant dillemma jonah!! Van wolfswinkel en Sugawara of odgard en Brenet/Smal er extra bij... Zou wel eens het verschil kunnen gaan maken denk ik.

szymanski heb ik een tijdje als eerst aangeklikt, zeker omdat ik hem niet in mijn team had in de eerste seizoenshelft maar durf het niet aan nu omdat ie zijn vorm nogal kwijt lijkt te zijn. straks verkast hij naar de bank en met mijn andere gok van 4.0 miljoen is dat te riskant.

wbt cerny/dimata is het rdelijk om het even. als je 2 mil kwijtkunt dan sws cerny maar denk dat er betere aanvallers van 2.0 zijn. dimata is overigens ook een prima pick hoor als je wat krapper zit.

RvhC74

Mijnmans naar Az, gaat dat überhaupt een basis speler worden?

5e verdediger wordt een 500k die echt goed is

Heb nu drie keer Fey, Twe, Az, twee keer Aja, spa, utre , 1 x rkc. Gro, cam

Kan nog wel veranderen bij mij . Simons te duur!

Nopper

Zou Brenet wel basis blijven staan? Zijn contract loopt van de zomer af dus misschien dat Jans in sommige wedstrijden voor iemand anders kiest. Dan ga ik eerder voor Smal denk ik. Verder zie ik veel namen voorbij komen die de eerste helft goed waren, dat is geen garantie dat die de tweede helft ook goed zijn. Ik zou daar niet blind op staren.

Astarloa

Nacho cheese of Cool ranch?

1 2 ... 113 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.