Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 114 ... 273 274
Peli

Nacho Cheese.
En als je dan geld overhoudt, kan je er een zakje Cool Ranch bij nemen. Goed voor de spreiding ook. En zo kan je per dag bepalen welke smaak je wilt.

KippA

Brenet wordt misschien nog wel verkocht aan fulham.

danusz1986

Denk dat ik veel gelijkenis heb met het team van Jonah. Maar dan heb ik wel Sugawara + Wolfswinkel en Smal.

danusz1986

'@KippA

Ga daar maar niet vanuit aangezien Streuer de scepter zwaait en niemand meer laat gaan. Maar toch ga ik voor de veiliger keuze Smal.

Ludi

Dat was een lekker rondje TCNL, zelf aardig gestegen en goede zaken gedaan voor het subleague klassement ☺️

Nu op naar definitief!

danusz1986

AZ 3x vooralsnog
Ajax 2x vooralsnog
Feyenoord 2x vooralsnog
Twente 4x
Sparta 4x
RKC 2x
NEC 1x

Zit nu alleen nog een beetje te wegen op het middenveld.

Ben Van Heck

Dillemma voor 2,5 milj verdediger: hartman of hilgers/propper. heb nu bijlow en hartman staan maar hartman gaat wel wat kaarten pakken denk ik, maar iis wel een back die zijn assistje gaat meepakken en evt zelfs wel een aantal goals...

Het wordt dan of unnerstall en hartman of bijlow en hilgers/propper. of kan iemand me overtuigen om bv bijlow en hartman te kiezen

Laatst gewijzigd
RvhC74

'@ Ben

Voor alle genoemde keuzes valt wat te zeggen vind ik

Iedereen zit wrsch met dit soort keuzes

@ Danusz geen Utrecht

4 x Sparta (incl Mijnmans, die wrsch naar Az gaat)

Ik denk ook dat je voor twee keepers van 2 mln gaat ?

Jonah Deloo

Ben ik de enige die zowel brenet als smal heeft? Zijn beiden toch gewoon beiden no brainers? En tuurlijk kan brenet uiteindelijk op de bank belanden richting het einde van het seizoen, maar dat kan met andere spelers ook gebeuren. Dus niet echt een reden om hem niet te pakken. En daar komt ook nog eens bij kijken dat hij inmiddels al op 4 doelpunten staat.

danusz1986

Haha daar twijfel ik nog even over. Van de Streek is alleen wel duur geprijst. Verder zie ik niet veel interessante namen die zeker zijn van een basisplaats.

Ben Van Heck

vind van de streek voor 3 miljoen best schappelijk geprijst, zeker gezien zijn rendement (6 goals in 13 wedstrijden) is best prima. Booth is een miljoentje goedkoper. Mensen die utrecht volgen en een voorspelling 'kunnen' doen wbt het rendement van Booth de komende seizoenshelft. Zal dit veel schelen tov van de streek? ik denk zelf dat vd streek een betere pick is eerlijk gezegd.

Wbt brenet: zag dat hij gelinkt wordt aan fulham en zelf ook openstaat voor zo'n stap. mocht ie blijven vraag ik me af of die 500k extra voor brenet het waard is ten opzichte van bv sugawara.

Laatst gewijzigd
Jonah Deloo

Zou iemand mij kunnen helpen met mijn laatste dilemma:
odgaard + brenet of van wolfswinkel + sugawara?
(Ik heb wel al unnerstal en smal, dus dat zou de mening iets kunnen veranderen)

RvhC74

Ondanks dat onze Griekse vriend geen vaste basis speler is , is het wel een punten kanon waar je duidelijk het verschil mee kan maken. Booth speelt rb en in de basis en doet het best goed.

Je moet er natuurlijk wel een brede selectie op nahouden met deze twee maar zeker het overwegen waard denk ik.

Brenet vind ik niet zo sterk meer als in het begin van het seizoen

Sies

'@Jonah Deloo

Ik zou voor de laatste optie gaan. Penalty's bij v Wolfswinkel, plus het risico dat bij Twente uiteindelijk Sampsted gaat spelen ipv Brenet geeft die optie iets meer zekerheid. Denk dat de eerst keuze een iets groter risico is, wat als het positief uitpakt ook wel iets meer kan opleveren.

Dus kies je voor zekerheid, of neem je wat meer risico met de kans op meer punten

Jonah Deloo

'@Reneetje ik neem aan dat jij zowel hartman als pedersen hebt, hoe zie jij dit voor je met het spoedige herstel van trauner? neem je pedersen alsnog of?

danusz1986

'@Ben

Ik moet vooral een keuze maken tussen Reijnders en een vd Streek.

RvhC74

'@ Jonah

Daar ga ik geen uitspraken over doen wie ik heb van fey, Ajax, twen, az, Utrecht, spa

Het blijft voor iedereen een puzzel πŸ˜‰

michelb6

Verwachten jullie echt dat Hartman zijn plaats weer gaat kwijtraken?

Peli

'@Harderijder
Nee. Natuurlijk niet.
Wie beweerde dat dan? (Heb ik denk ik even overheen gelezen)

danusz1986

Pedersen gaat waarschijnlijk naar de bank als Trauner terug komt. Maar die moest eerst helemaal fit worden en wedstrijdritme opdoen en dan zit je al wel weer in april.

R. D.

Even een minder specifieke vraag. Hoe wegen jullie het totale resultaat van een speler ten opzichte van de vorm sinds het WK ? Zelf neig ik een beetje naar 50/50 of misschien ietsje meer totaal dan vorm.

Jonah Deloo

Daarom is pedersen vooralsnog in mijn team te vinden. Zo’n hoog puntenplafond met zijn aanvallende impulsen. Overigens heb ik hartman ook in mijn team. Beiden voor 2,5 miljoen hele sterke opties van de koploper.

Dannyco

Ben eruit wss ga ik dit doen, bij de keepers Ryan ga er vanuit dat die eerste keeper wordt bij AZ en vindt AZ op het moment de beste ploeg met beste voetbal. M’n andere keeper is Olij zoals waarschijnlijk bij veel.

Bij de verdedigers ik neem geen Van Ewijk vind hem minder dan afgelopen jaar. Smal verkies ik boven Brenet, en wil sws een verdediger van Twente, Yuki van AZ geeft veel voorzetten en scoort ook zo af en toe, Hartman negen wedstrijden gespeeld 2 assists en 1 goal goeie tip @Brabander. Wilde eigenlijk Pinto nemen maar omdat ik 5e verdediger er een wil van 750K is het Vriends geworden, en de 5e verdediger is Mirani vaak basisspeler bij Volendam.

Middenvelders zijn als volgt KΓΆkcΓΌ aanvoerder en neemt alle standaard situaties, Van de Streek komt door zijn diepgang vaak in de zestien (wel blessure gevoelig dus pak ik wel 6 goeie middenvelders). Taylor zou zolang Alvarez centraal speelt sws een vaste plek op het middenveld krijgen als 6, en anders zou die ook vrij vaak op de 8 positie staan. Heb nu Verschueren omdat Mijnans waarschijnlijk naar AZ gaat waar denk ik niet gelijk basis speler zal worden. Wieffer en Timber gaan roeleren bij Slot dus voor 2M een prima speler om erbij te hebben. Verder heb ik Azarkan is vaak de man van de assist of de goal vindt hem de beste 1.500M middenvelder als je naar stats kijkt. Ik neem dus geen Xavi want zo is m’n ploeg net iets meer in balans

Aanvallers Pavlidis grote kans dat hij topscorer gaat worden dit jaar. Odgaard geeft veel assists en scoort regelmatig. Karlsson heb ik niet overwogen is niet in vorm, Tadic aanvoerder geeft ondanks vorm dip veel assists en is vaste penalty nemer. Van Wolfswinkel geslepen gevaarlijke spits kon eigenlijk niet ontbreken, Dimata sterke spits en NEC doet het niet verkeerd op het moment.

Ben Van Heck

Vind dat puntenplafond wel meevallen hoor, 16 wedstrijden gespeeld en 'slechts' 1 assist. ik zelf zou er maar 1 van de 2 kiezen en dan zou mijn voorkeur niet naar pedersen uitgaan

rbc1912

'- Brenet was toch gewoon geblesseerd en die stond afgelopen weekend voor het eerst in de basis en scoort direct. Neem aan dat-ie blijft staan dus mocht hij niet verkassen
- het dilemma Mijnans/Verschueren is bij deze opgelost
- Van Wolfswinkel is inderdaad een interessante. Brengt eigenlijk net iets te weinig. Maar wie anders hè? Zit ook nog steeds met Douvikas in mijn hoofd na afgelopen weekend, maar die krijg ik vooralsnog net niet ingepast
- ik zie net trouwens dat Mees de Wit als verdediger is gecategoriseerd. Die speelde toch aardig afgelopen zaterdag. Maar hoeveel kansen gaat hij krijgen? 2 miljoen is ook niet mals natuurlijk voor zo'n gokje

Maar laten we eerst morgen maar eens afwachten :)

Laatst gewijzigd
1 2 ... 114 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.