AZ heeft niet een heel brede selectie hè. Nu met Mijnans erbij is dat iets minder. En als omgeturnde aanvaller zou-ie op veel posities uit de voeten moeten kunnen. Maar ik schrok eerlijk gezegd ook wel van zijn prijs. 2 miljoen is me iets te gortig :)
Maar ik vind het verder altijd wel mooi om er eens een gokje in te gooien. Mihailovic vind ik er ook zo 1. Maar die is 2,5 miljoen. Voor 1,5 miljoen had ik beide zeker overwogen. Al was het maar voor de originaliteitsprijs ;)
Ik heb ook voorlopig mijn definitieve selectie gemaakt. Als iemand wilt sparren over elkaars team kan je dm sturen.
Mees de Wit is idd de back up van Kerkez, dus die zou ik voor die prijs niet nemen. Of je moet zo van hem overtuigd zijn dat hij als pinchhitter punten voor je pakt, maar dat is wel een flink risico wat je dan gaat nemen.
Ik zit meestal sowieso tot de allerlaatste dag wel aan de tekentafel 🙈
Nieuwe afwegingen, nieuwe inzichten en een dosis fanatisme doen dat blijkbaar met mij haha.
Maar gelukkig is het maar de winterse transferperiode. Zoveel staat er niet te gebeuren, volgens mij. Althans, niet omtrent sleutelspelers.
[edit]
Ben overigens wèl heel benieuwd wat Heerenveen nog met die enorme zak geld gaat doen vanavond/morgen.
Niet dat ik ook maar 1 speler van Heerenveen overweeg. Maar 12M (toch?) is een hoop geld en ze kunnen wel wat extra kwaliteit gebruiken.
Denk elke keer dat ik klaar ben, maar dan begin je toch weer te twijfelen. Heb gekeken naar mijn keeperscombinatie: unnerstal + olij. Ben erachter gekomen dat er drie/vier speelrondes zijn waarbij je olij naar verwachting basis zou zetten.
- speelronde 24: sparta uit tegen excelsior en twente thuis tegen heerenveen. Overigens discutabel.
- speelronde 26: sparta uit tegen emmen en twente thuis tegen az. Deze is wel zeker.
- Speelronde 34: sparta uit tegen groningen en twente thuis tegen ajax. Ook een zekere
- met als meest discutabele nog speelronde 29: sparta thuis tegen heerenveen en twente uit tegen utrecht. Ik zou zelf hier unnerstal opstellen, maar deze mag je zelf invullen.
Best een kleine meerwaarde voor deze relatief dure tweede keeper. Ik ga mij nu even verdiepen in een opties als robin ruiter of vaessen. Die mij wellicht het budget geven om booth naar van de streek om te kunnen zetten.
Meningen zijn van harte welkom.
Ik heb op dit moment:
4x sparta
3x az
3x feyenoord
3x twente
2x vitesse
1x ajax
1x utrecht
1x heerenveen
Twijfel nog welof sparta dit niveau gaat volhouden, zeker als er nog wat verkocht gaat worden, dus misschien is 3x sparta beter.
Vind vitesse na de winterstop wel aardig spelen, die gaan denk ik nog wel wat punten pakken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.