Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 116 ... 273 274
Ben Van Heck

Mijn team staat ook bijna. Zit alleen nog met een paar dubioโ€™s:

Iemand die me kan overtuigen om geen olij als 2e doelman te nemen maar te switchen naar bv een vaessen of van gastel? Ik neem bijlow als eerste keep en die is toch wel redelijk blessuregevoelig, zeker met dit lange programma voor de boeg is de kans natuurlijk groter dat hij geblesseerd raakt. Dan is een goede stand in olij natuurlijk wel fijn. Anderszijds heeft feyenoord een heel gunstig programma waardoor ik olij niet vaak op zou stellen. Dan kan ik net zo goed een mindere keeper op de bank kunnen zetten en gokken dat bijlow fit blijft.

Laatst gewijzigd
R. D.

Het zou toch wat zijn als Feyenoord vandaag vd Belt en Zerrouki nog binnen hengelt.

Sies

Het valt me op dat de meeste echt dure spelers, veel minder zekerheidjes zijn dan voorheen. Bij veel is het maar de vraag of ze altijd spelen, en als ze spelen, of ze dan niet vaak na een uur spelen gewisseld worden. Maakt het nog best lastig om het budget volledig te spenderen

RvhC74

'@Peli

Ik denk dat wij hetzelfde team hebben nu ๐Ÿซฃ

Inmiddels al niet meer ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Laatst gewijzigd
steven20

Ik ben toch nog wel benieuwd wie jullie de beste middenvelder inden voor 2 miljoen?

Een vaste kracht bij een goede ploeg is wellicht nog waardevoller dan een doelpuntenmaker? (Clasie, Zerrouki, Bero)

steven20

En niemand die een Veerman nog opneemt?

Sies

Ik zit nu op:

4x Twente
4x Feyenoord
3x AZ
2x Ajax
2x Sparta
1x Vitesse
1x NEC
1x Volendam

Geen PSV, geen Utrecht.... Ik twijfel nog even!

Scoritop

Hier momenteel:

3x Feyenoord
3x Ajax
2x AZ
2x Twente
2x Sparta
2x RKC
2x NEC
1x Vitesse
1x Utrecht

Ben Van Heck

Ik ga denk ik mijn 2e keeper toch maar downgraden naar een 1,25 mil keeper. Hierdoor komt er budget vrij om de defensie aan te sterken. ik zit met het volgende dillemma, rekening houdend met dat ik bijlow en smal sowieso neem:

- Brenet en Vriends
Met deze keuze heb ik meer kans op goals van Brenet + vaak kans op de 0. Vriends als spartaan lijkt me ook fijn aangezien Sparta ook wel vaker de 0 houdt. Zeker omdat ik olij dan inwissel en ik wil profiteren van de 0 die sparta naar alle waarschijnlijkheid vaker gaat houden

OF
- Hartman en Hilgers
Met Hartman heb ik een extra speler van het beste team van de eredivisie op dit moment en pakt af en toe zijn assistje mee. Wel een kaartenpakker denk ik. Hilgers is een stabiele factor in de twente defensie en ook vaak kans op de 0, maar scoort dan weer minder.

Wat denken jullie? Mis ik een belangrijke factor? Ik zou bijvoorbeeld ook voor unnerstall kunnen gaan en dan hartman, pinto en alsnog olij in kunne passen

KippA

'@Ben van Heck,
Unnerstal of Bijlow is voor mij om het even...
Ik vind Brenet niet betrouwbaar. Voor 3,5 m veel risico door aflopend contract en concurrent Sampsted.
Hilgers wel erg betrouwbaar, Waarom niet Propper? Die scoorde vorig seizoen nog wel eens.

@steven20
Ik niet in ieder geval... sowieso weinig psv'ers

-
Zelf twijfel ik over Rensch, maar de Ajax defensie is niet altijd best. Wat vinden jullie?
Daarnaast zit ik ook naar Davy Propper te denken van Vitesse, kan zomaar eens een puntenkanon worden. Maar gaat hij wel fit blijven en basisklant worden?

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

Zit wat in maar je gaat zo'n brenet toch niet op de bank zetten als jans zijnde. brengt zo veel joh. speelde ook weer 90 minuten afgelopen weekend + een goal. propper is een prima alternatief, maar pakt wel veel geel joh. scoorde vorig seizoen nog veel maar nu 0x betrokken bij een goal. kan natuurlijk alleen maar meer worden. Iemand anders die hier anders op kijkt?

Rensch is de goedkoopste ajax verdediger en zeker van z'n plekje, maar ik denk dat er betere alternatieven zijn eigenlijk voor minder. vind ajax nogal makkelijk tegen goals krijgen

Peli

Ik zal ongetwijfeld niet de enige zijn hier, maar Sem Steijn blijft maar in mijn hoofd rondspoken.
Vlap's krediet moet toch een keer op zijn? Die laat werkelijk niks zien, week in week uit.

Zitten hier op het forum nog FC Twente volgers, die mij/ons hier meer over kunnen vertellen?
Jans houdt het in ieder geval lekker veilig in het midden, dus daar heb ik niks aan.

Ben Van Heck

je zou idd zeggen dat het wel eens klaar is met vlap, vind het alleen lastig om hem in te passen. blijft een gokje voor 2,5 miljoen en voor 0,5 meer of minder heb je zekerheidjes. Als steijn gaat spelen verwacht ik wel veel rendement van hem dus kan maar eens goed uitpakken. ikzelf laat hem links liggen denk ik

Peli

Ja, zolang er geen zekerheden omtrent zijn eventuele basisplaats komen (en die komen er waarschijnlijk niet voordat de opstelling tegen Groningen bekendgemaakt wordt) laat ik hem ook buiten mijn team.
Op zich zonde, is een jongen met veel puntenpotentie.
Maar idd, er zijn in de categorie 2.0+2.5+3.0 zat andere goede mogelijkheden.

Sies

Wat vinden jullie van Kudus? Staat als middenvelder, wordt ook regelmatig als rechtsbuiten of spits gebruikt, maar we weten nog niet of hij onder Heitinga onomstreden is als basisspeler? Is 4M dan teveel?

Peli

Kudus, die gaat bij mij wel mee.

Ketjap Manis

Kudus wordt mijn โ€˜gokjeโ€™. Hij mocht direct 90 minuten blijven staan van Heitinga. Tuurlijk geeft dat geen enkele garantie, maar mijn gevoel zegt dat hij wel in de basis blijft.

Sies

Ja ik heb m er ook in staan hoor. Als spits had ik m denk ik thuis gelaten, maar als middenvelder durf ik het wel aan

Scoritop

Hier komt Bero in beeld. Kan een upgrade doen. Mijn verwachting is dat Vitesse het goed gaat doen. Alleen is Bero wel een kaartenpakker. Sadilek en Zerrouki scoren mij te weinig. Iemand die Bero kan maken of kraken voor mij?

puntenjager

'@scoritop Bero staat ook op mijn lijstje. Ik wil een upgrade van mijn 2e keeper (Ruiter) achter Unnerstall doen naar Vaessen. Hierdoor gaat Verschueren dan naar Bero. Ik heb in de verdediging ook nog Pinto van Sparta, dus ik ben niet Spartaanloos. Ik weet niet of dit een goede keus is, maar het voelt niet slecht.

Ben Van Heck

kudus hier ook zeker in de basis, die heeft toch wel genoeg krediet verdiend om te blijven staan. mocht hij eruit gaan onverhoopt dan verwacht ik ook nog wel pinch hitter punten.

Ik zie veel mensen kiezen voor unnerstall. op basis van wat baseren jullie de keuze? Ik zie zelf meer punten in bijlow met 2 twente verdedigers met nog een feyenoord verdediger. Een sparta verdediger komt dan niet in mijn plannen voor. Unnerstall met 2 feyenoord verdedigers is voor mij niet echt een optie, dus ik zou dan kunnen kiezen voor een twente verdediger, een sparta verdediger en een feyenoord verdediger. Mijn 4e verdediger is in beide gevallen sws sugawara. Iemand die hier iets over kan/wil zeggen om deze knoop door te hakken?

Sies

'@Ben

Het zal allemaal niet heel veel uitmaken. Ik ga voor Unnerstall en 2 feyenoord verdedigers, omdat ik die aanvallend iets hoger inschat dan de cobinatie die ik kan maken met Bijlow en de twente verdedigers.

Kan zijn dat ik nog iets wijzig als Brenet naar Fulham gaat, dan is Sampsted voor 2M een koopje natuurlijk!

Ben Van Heck

vraag me af in welk opzicht feyenoord verdedigers in aanvallend opzicht meer brengen dan? pedersen? die is z'n basisplek denk ik kwijt zodra trauner weer fit is en vind ik niet eens zo veel rendement behalen. hancko is als lcv ook niet echt rendabel. Geertruida als rcv ook niet echt. Hartman heb ik al. dan zie ik in een propper meer kansen om rendement te behalen. loopt nu nog niet echt maar als je voorgaande seizoenen bekijkt verwacht ik echt wel dat hij wel wat goaltjes maakt.

het nemen van een sparta verdediger houd me nu ook al ff bezig. Beetje Fomo om er geen te nemen.

rbc1912

Op basis van aanvallende kwaliteiten komen Smal, Brenet en Hartman natuurlijk verreweg als beste uit de bus. Bij verdedigers kijk ik ook nooit zo naar 'de 0 houden'. Als het maar geen gatenkaas is achterin. Bij keepers kijk ik daar wel naar uiteraard. Unnerstall en Bijlow ontlopen elkander mijns inziens niet zo heel veel

steven20

Lees hier veel over Kudus, maar ook nog mensen die Taylor overwegen? Of allebei?
De eerste seizoenshelft heeft hij het goed gedaan qua stats. Lijkt nu wat teruggevallen, maar voor 3,5 nog steeds een redelijke geprijsde Ajax middenvelder.

Waarom wel of niet Taylor pakken?

1 2 ... 116 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.