ik denk dat taylor wel eens de grootste kanshebber is om op de bank te belanden eigenlijk. Hij bakt er helemaal niks meer van de laatste tijd en het afmaken is hij precies ook verleerd. ik kan het mis hebben hoor maar op dit moment ziet de speeltijd voor kudus er gunstiger uit dan de speeltijd van taylor
'@Ben
Smal en Hartman zijn voor mij geen vraag, dus dan is het inderdaad Pedersen of Propper/Hilgers. Als ik voor de Twente verdediger kies ga ik voor Bijlow als keeper en andersom. Ik denk dat er niet heel veel verschil in zit. Omdat ik verwacht dat Feyenoord beter gaat presteren dan Twente neig ik naar de Unnerstall/Pedersen combinatie
Interessante pick voor 2.0 miljoen. scheelt zo te zien niet veel met van wolfswinkel qua punten als je ziet dat cerny minder gescoord heeft. Enige nadeel is dat cerny de pingels niet neemt en dan neem ik toch wel zwaar mee in mijn keuzes vor het kiezen van een aanvaller. Cerny kiezen bied ruimte om van crooy in te wisselen voor gimenez bijvoorbeeld, maar dan lever ik ook weer een penalty nemer in...
Ik snap het dilemma Van Wolfswinkel, maar voorlopig is hij op basis van Scorito-punten wel de 4e aanvaller. Alleen Douvikas en de duurdere Bergwijn en Tadič blijven hem voor. Het ziet er allemaal niet heel indrukwekkend uit, maar blijkbaar is-ie toch solide genoeg. Vorig seizoen had ik hem in de 2e seizoenshelft en toen ging-ie ook pas lekker draaien
Van Wolfswinkel begon het seizoen inderdaad met 1 goal uit 9(!) wedstrijden
Om er vervolgens nog slechts 3 bij te maken in de volgende 10 wedstrijden, exclusief penalties.
Natuurlijk tellen penalties ook. Maar ik vind zijn (zeer lage) moyenne aan veldgoals wel veelzeggend.
Maar iedereen maakt z'n eigen afwegingen.
En dit is de mijne 🙃
'@Jonah
In tegenstelling tot Peli overweeg ik van Wolfswinkel wel maakt meestal wel 15 goals over heel seizoen, neemt strafschoppen en begintijd nu langzamerhand weer te scoren.
Als tegenhanger overweeg ik Van Crooij, neemt ook vrije trappen en pingels en 1,5 mln goedkoper.
Opent ook weer andere mogelijkheden
Voor van wolfswinkel is wel genoeg te zeggen dus. maakt het dus een stuk lastiger wel. Van wolfswinkel samen met van crooy stond voor mij vast, maar ik zie in cerny ook veel kansen voor minder geld. Wat ik me afvraag is de situatie van douvikas. Zou hij echt weer banken als dost fit is? Echt heel veel is dost ook weer niet he. Als douvikas nu een basisplaats heeft afgedwongen kan hij in een steeds beter draaiend utrecht echt wel veel gaan scoren. Om nog meer budget over te houden zou de combi van crooy/cerny ook wel goed uit kunnen pakken
Wolfswinkel, Van crooy en een 750k verdediger
Cerny, douvikas en een 1.75 verdediger als 5e
Cerny, van crooy en een 2.0 verdediger als 5e en een betere 5e aanvaller
Zo veel mogelijkheden weer , ik zal blij zijn dat het vrijdag 20:00 is wahah
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.