Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 117 ... 274 275
Ben Van Heck

ik denk dat taylor wel eens de grootste kanshebber is om op de bank te belanden eigenlijk. Hij bakt er helemaal niks meer van de laatste tijd en het afmaken is hij precies ook verleerd. ik kan het mis hebben hoor maar op dit moment ziet de speeltijd voor kudus er gunstiger uit dan de speeltijd van taylor

steven20

Dat ben ik wel met je eens. Onder Schreuder wist je zeker dat hij speelde. De vraag is meer of Alvarez het hele seizoen centraal achterin blijft. Want zodra hij naar voren gaat wordt het lastig voor Taylor. Maar wie gaat er dan centraal achterin?

Jonah Deloo

Zie hier vele met 3x feyenoord. Maar kiezen dan unnerstal als keeper. Zie ik iets over het hoofd of welke feyenoorder is er naast hartman en kokcu voor de rest nog rendabel om te pakken? ben erg benieuwd want ik zie niet echt iemand.

Sies

'@Ben

Smal en Hartman zijn voor mij geen vraag, dus dan is het inderdaad Pedersen of Propper/Hilgers. Als ik voor de Twente verdediger kies ga ik voor Bijlow als keeper en andersom. Ik denk dat er niet heel veel verschil in zit. Omdat ik verwacht dat Feyenoord beter gaat presteren dan Twente neig ik naar de Unnerstall/Pedersen combinatie

Jonah Deloo

Iemand hier die cerny overweegt als goedkopere optie voor van wolfswinkel?

@Peli @Reneetje?

Ben Van Heck

Interessante pick voor 2.0 miljoen. scheelt zo te zien niet veel met van wolfswinkel qua punten als je ziet dat cerny minder gescoord heeft. Enige nadeel is dat cerny de pingels niet neemt en dan neem ik toch wel zwaar mee in mijn keuzes vor het kiezen van een aanvaller. Cerny kiezen bied ruimte om van crooy in te wisselen voor gimenez bijvoorbeeld, maar dan lever ik ook weer een penalty nemer in...

Peli

Tussen de 7 goals die Van Wolfswinkel in 19 wedstrijden maakte, zaten slechts 4 veldgoals (en 3 pingels).
Hele magere stats voor de spits van Twente, die 3.5 kost.

Of ik Cerny overweeg? Kan.
Of ik Van Wolfswinkel overweeg? Nee.

Laatst gewijzigd
Wielertje12

Iemand die T. Hazard overweegt als die naar PSV gaat?

Bobby37

'@jonah:

Zelf denk ik aan wieffer, maar denk dat een aantal ook szymanski of timber hebben.
Middenveld van feyenoord maakt best wel wat goals.

Ben Van Heck

'@Peli klopt, alleen van wolfswinkel heeft zijn eerste goal pas in oktober gemaakt en (lijkt) de weg naar scoren nu wel gevonden te hebben. Alle 7 goals zijn sindsdien gemaakt en zijn laatste tegen vitesse werd nog afgekeurd ook, dus wellicht is het wat vertekend..

Jonah Deloo

En @Peli prefereer jij een keeper van rkc of een verdediger als lelieveld? ikzelf zit hiermee aardig in de knoop aangezien ik graag een tweede rkc speler zou een mening hier zeer gewaardeerd worden.

rbc1912

Ik snap het dilemma Van Wolfswinkel, maar voorlopig is hij op basis van Scorito-punten wel de 4e aanvaller. Alleen Douvikas en de duurdere Bergwijn en Tadič blijven hem voor. Het ziet er allemaal niet heel indrukwekkend uit, maar blijkbaar is-ie toch solide genoeg. Vorig seizoen had ik hem in de 2e seizoenshelft en toen ging-ie ook pas lekker draaien

Peli

Van Wolfswinkel begon het seizoen inderdaad met 1 goal uit 9(!) wedstrijden
Om er vervolgens nog slechts 3 bij te maken in de volgende 10 wedstrijden, exclusief penalties.
Natuurlijk tellen penalties ook. Maar ik vind zijn (zeer lage) moyenne aan veldgoals wel veelzeggend.

Maar iedereen maakt z'n eigen afwegingen.
En dit is de mijne 🙃

rbc1912

Ik zat net trouwens op Teletekst te loeren en zag dat Pavlidis naar TOP Oss gaat. Blijkt-ie nog een jonger broertje te hebben. Weer wat geleerd :)

RvhC74

'@Jonah

In tegenstelling tot Peli overweeg ik van Wolfswinkel wel maakt meestal wel 15 goals over heel seizoen, neemt strafschoppen en begintijd nu langzamerhand weer te scoren.

Als tegenhanger overweeg ik Van Crooij, neemt ook vrije trappen en pingels en 1,5 mln goedkoper.

Opent ook weer andere mogelijkheden

Jonah Deloo

'@Reneetje heb jij toevallig 2 rkc spelers en zou jij me kunnen helpen met in welke linie je de tweede hebt gevonden. Ik wil namelijk graag een tweede rkc speler maar twijfel een beetje tussen vaessen en een verdediger zoals lutonda of lelieveld.

RvhC74

Ik heb momenteel 1 rkc er

Jonah Deloo

Oh oke

@Peli @Reneetje
Overwegen jullie wieffer?
kom er toch niet lekker uit met pedersen en wil zelf namelijk een derde feyenoorder toevoegen aan mijn team

Maurimaler

Ja het is gebeurd Onuachu naar Southampton, wat een budget heb ik ineens over 😃

Peli

'@Jonah
Je zal ook zelf bepaalde knopen moeten doorhakken.
Succes 👍🏼

Ben Van Heck

Voor van wolfswinkel is wel genoeg te zeggen dus. maakt het dus een stuk lastiger wel. Van wolfswinkel samen met van crooy stond voor mij vast, maar ik zie in cerny ook veel kansen voor minder geld. Wat ik me afvraag is de situatie van douvikas. Zou hij echt weer banken als dost fit is? Echt heel veel is dost ook weer niet he. Als douvikas nu een basisplaats heeft afgedwongen kan hij in een steeds beter draaiend utrecht echt wel veel gaan scoren. Om nog meer budget over te houden zou de combi van crooy/cerny ook wel goed uit kunnen pakken

Wolfswinkel, Van crooy en een 750k verdediger
Cerny, douvikas en een 1.75 verdediger als 5e
Cerny, van crooy en een 2.0 verdediger als 5e en een betere 5e aanvaller

Zo veel mogelijkheden weer , ik zal blij zijn dat het vrijdag 20:00 is wahah

rbc1912

Ik vind Douvikas ook wel interessant hoor. Onzeker zeker, maar een potentieel puntenkanon. Met dit vrij ruime budget kun je ook gewoon voor 4 volwaardige aanvallers gaan, dus als je nat gaat kun je dat opvangen door hem te banken. Tevens kun je ook nog van systeem wisselen

steven20

Nog mensen die iets kunnen zeggen over de beste middenvelder voor 2 miljoen?

Een vaste kracht bij een goede ploeg is wellicht nog waardevoller dan een doelpuntenmaker? (Clasie, Zerrouki, Bero)

En valt Odgaard nu veelal buiten jullie teams?

@Ben Van Heck

Ik zou in jouw geval voor optie 1 gaan.

rbc1912

Odgaard is nog steeds een optie hoor

puntenjager

Alles eruit en weer opnieuw begonnen en dan valt alles op zijn plek. Hopelijk geen onverwachte transfers en nu mijn best doen om er vanaf te blijven.

1 2 ... 117 ... 274 275

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.