Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 118 ... 273 274
Jonah Deloo

Mijn team is compleet
3x feyenoord
3x twente
3x az
2x ajax
2x sparta
2x utrecht
2x rkc
1x nec

Ben gegaan voor wieffer als 3e feyenoorder (vond pedersen een te groot risico en voor 2 miljoen is hij gewoon een koopje)
Verder voorlopig gegaan voor op goal als tweede keeper vaessen met als 5e verdediger pinto. Ik zou dit nog kunnen veranderen naar olij + lelieveld
Ik heb namen als verschueren en van wolfswinkel laten liggen en ben bijvoorbeeld wel gegaan voor 3 verdedigers inclusief keeper van twente.

kevinraar

hazard naar psv hoe duur gaat hij denk je worden 5 miljoen?

Fann

Ik snap niet dat veel mensen Pedersen een gok vinden, als trauner echt zo lang out is, misschien zelfs de rest van het seizoen, wat is dan de gok?
Geertruida rechtsback?

puntenjager

'@Fann de laatste berichten betreft het herstel van Trauner waren dat er verwacht wordt dat hij eind februari/begin maart weer bij de groep kan aansluiten. Dat betekent uiteraard nog niet dat hij dan gelijk wedstrijden speelt, maar het gaat sneller dan verwacht.

steven20

Nog mensen hier die Xavi wel een must vinden en dat kunnen onderbouwen? Of laat iedereen hem links liggen?

Fann

'@Kvyvit

Ik lees het nu ook, thnx

rbc1912

'@steven: denk dat vrijwel iedereen hier alles boven de 4 miljoen links laat liggen om in de breedte een veel sterkere selectie te krijgen. Of dat goed uitpakt is een tweede natuurlijk. Ik was eerst ook vol overtuigd over hem hoor, maar hij staat nogal droog sinds de winterstop hè

Peli

'@Jonah
Pedersen een te groot risico vinden en dan vervolgens wΓ¨l Wieffer kiezen πŸ€”

@Kevin
5M voor Hazard zou echt veel teveel zijn.
(Maar dat is bijvoorbeeld 6M voor Brobbey natuurlijk ook)

puntenjager

'@Peli idd, al lijken er geen inkomende transfers aan te komen bij ons clubje. We hebben onze Timber namelijk nog. Daarom vind ik Szymanski ook een klein risico, omdat hij nu al paar keer is gewisseld voor Timber.

RvhC74

Team update Reneetje van het Cafeetje

4x sparta
3x fey, az
2x aja, twe, utr
1x rkc, camb

Wordt vervolgd πŸ«£πŸ«£πŸ«£πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰

DrSeuss4

'@Steven20 ik heb Simons erin staan. Denk door de mindere statistieken afgelopen wedstrijden dat hij minder gekozen gaat worden en hoop zo nog een kleine inhaalslag te maken voor een gouden bekertje. Sta nu op 93%, hij is dan mijn gokje om nog wat te stijgen.

@Kvyvit Kees Kwakman zei in de Scorito podcast dat hij aan Trauner persoonlijk gevraagd had of hij dit seizoen nog ging spelen en dat Trauner zelf dacht van niet.

puntenjager

'@DrSeuss4 https://www.fr12.nl/nieuws/herstel-trauner-verloopt-sneller-dan-verwacht

Zie bijgaande link. Dit is wat bij mij bekend is. Ik heb de podcast niet geluisterd, maar wie moet je dan geloven. Ik ga het risico niet lopen.

Wat betreft Simons. Ik zit in dezelfde situatie en dit was ook precies mijn gedachte. Ik heb hem dus in mijn team.

Laatst gewijzigd
kevinraar

als hazard max 4 miljoen is neem ik hem anders waarschlijk niet

steven20

Helder bedankt! Hoeveel % sta jij @Kvyvit? Of ga je ook Simons proberen als inhaalslag?

Nog steeds ook benieuwd naar de beste middenvelder voor 2 miljoen?

michelb6

Mijn keuze voor nu is of ik ga voor een sterke basis met Tadic en Reijnders met een bank van Dimata en een 500k verdediger. Of meer de breedte in met Odgaard, Yilmaz en de rest van het geld verdeeld over 1 verdediger en 2 middenvelders.
Opzich spreekt de breedte me meer aan, dan heb je wat om op terug te vallen. Maar van die 1,5 miljoen spelers is het maar afwachten wanneer ze punten scoren en het plafond is vrij laag.

Ben Van Heck

Heb zelf 2 miljoen middevelders links laten liggen, vind er niet echt sterke puntenpakkers tussen zitten. Misschien booth? Of Bero? Verder zie ik weinig spannends eigenlijk.

kevinraar

zerrouki niet een goede voor 2 miljoen?

dvansteenis

Voor 2 miljoen lijkt Booth me de beste koop. Al zie ik voor 1,5 miljoen 2 interessantere opties

HeldS

Ik zit er aan te denken om met een duur middenveld te spelen. Ik ben niet zo kapot van de aanvallers, en hoef er toch maar 2 op te stellen. En ook de verdedigers kan je aardig op bezuinigen. Zou misschien wel een probleem worden als er in de aanval of verdediging blessures of schorsingen komen.

DrSeuss4

'@Kvyvit hmm dat artikel zet me weer aan het twijfelen. Wilde eigenlijk voor zowel Hartman als pedersen gaan. Ik ga er nog even een nachtje over slapen.

steven20

Tnx er zijn ook niet zoveel interessante middenvelders voor 2 miljoen idd. Booth is toch n gokje.

@dvansteenis jij doelt op RKC en Heerenveen of Excelsior? Of vergeet ik iets?

Jonah Deloo

Iemand die voor zowel kokcu als szymanski gaat?
En zien jullie booth als goedkopere optie voor van der streek of nemen jullie van de streek?

Pantani_83

Mats van A.

Pantani_83

Booth zou ik persoonlijk niet nemen.

puntenjager

'@steven20 ik sta op 91% dus er moeten meer risico’s genomen worden haha

1 2 ... 118 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.