Mijn team is compleet
3x feyenoord
3x twente
3x az
2x ajax
2x sparta
2x utrecht
2x rkc
1x nec
Ben gegaan voor wieffer als 3e feyenoorder (vond pedersen een te groot risico en voor 2 miljoen is hij gewoon een koopje)
Verder voorlopig gegaan voor op goal als tweede keeper vaessen met als 5e verdediger pinto. Ik zou dit nog kunnen veranderen naar olij + lelieveld
Ik heb namen als verschueren en van wolfswinkel laten liggen en ben bijvoorbeeld wel gegaan voor 3 verdedigers inclusief keeper van twente.
'@Steven20 ik heb Simons erin staan. Denk door de mindere statistieken afgelopen wedstrijden dat hij minder gekozen gaat worden en hoop zo nog een kleine inhaalslag te maken voor een gouden bekertje. Sta nu op 93%, hij is dan mijn gokje om nog wat te stijgen.
@Kvyvit Kees Kwakman zei in de Scorito podcast dat hij aan Trauner persoonlijk gevraagd had of hij dit seizoen nog ging spelen en dat Trauner zelf dacht van niet.
'@DrSeuss4 https://www.fr12.nl/nieuws/herstel-trauner-verloopt-sneller-dan-verwacht
Zie bijgaande link. Dit is wat bij mij bekend is. Ik heb de podcast niet geluisterd, maar wie moet je dan geloven. Ik ga het risico niet lopen.
Wat betreft Simons. Ik zit in dezelfde situatie en dit was ook precies mijn gedachte. Ik heb hem dus in mijn team.
Mijn keuze voor nu is of ik ga voor een sterke basis met Tadic en Reijnders met een bank van Dimata en een 500k verdediger. Of meer de breedte in met Odgaard, Yilmaz en de rest van het geld verdeeld over 1 verdediger en 2 middenvelders.
Opzich spreekt de breedte me meer aan, dan heb je wat om op terug te vallen. Maar van die 1,5 miljoen spelers is het maar afwachten wanneer ze punten scoren en het plafond is vrij laag.
Ik zit er aan te denken om met een duur middenveld te spelen. Ik ben niet zo kapot van de aanvallers, en hoef er toch maar 2 op te stellen. En ook de verdedigers kan je aardig op bezuinigen. Zou misschien wel een probleem worden als er in de aanval of verdediging blessures of schorsingen komen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.