Ik werd hier vandaag op Bero geattendeerd. Nog eens opgezocht maar zijn statistieken zijn goed en nog belangrijker: Vitesse lijkt weer in de lift te zitten. Afgelopen zaterdag voor het eerst in lange tijd weer gewonnen, maar daarvoor ook al remises tegen NEC in de derby, AZ en Twente en nipt verloren van PSV. Ik vind hem interessant
Heb even naar de combinatie douvikas en cerny gekeken en die ziet er lekker uit hoor kan je heerlijk afwisselen. In tegenstelling tot douvikas en van crooij samen: moeten namelijk tegelijkertijd
- psv en ajax
- heerenveen en twente
- twente en feyenoord
alle drie niet potjes waar ik heel makkelijk de keuze zou kunnen maken.
Kiezen jullie trouwens voor verschueren of laten jullie hem toch links liggen?
ahah klopt klopt
ben denk ik nu tevreden met mijn team ( zal morgen wel weer veranderen)
maar zit nog met 1 dilemma:
cerny of van crooij? als 4e aanvaller.
ik zit nu op 2 andere van sparta en 2 andere van twente. Wat ik net al aangaf is dat de combinatie douvikas en cerny iets beter samen gaat dan douvikas en van crooij. Voor mij gaat het er het meest om van welk team ik er dan uiteindelijk op 3 spelers van uitkom. (En dan gaat mijn voorkeur op dit moment ieys uit naar twente)
Maar wat zeggen jullie van crooij of cerny?
'@jonah ik ben van mening dat beide niet echt voor elkaar onder doen. Twente (lijkt me) een beter team dan sparta, maar het voordeel van van crooy is dat ie penalty’s neemt. Dit vind ik zelf altijd wel een fijne afweging. Verder ligt het ook aan wie je andere aanvallers zijn..
ben zelf aan het puzzelen met een gokje als aanvaller en een zekerheid op een basisplaats (gimenez en van crooy) meer mensen die toch de gok durven nemen met gimenez? dit kan wel eens echt gunstig uit gaan pakken nu hij het vertrouwen krijgt van slot. Enige ‘nadeel’ is dat ik dan maar 2 twente spelers heb. Ik kan dan nog bijlow inwisselen voor unnerstall maar dat vind ik nogal trickie…..
Ik ben niet zo kapot van de gok met Giminez. Ja, hij krijgt nu het vertrouwen.. Maar als hij dadelijk 2 wedstrijden niet scoort komt Danillo er sowieso weer in. Daarnaast doet Feyenoord nog mee in de Europa League, dus dan kan het zomaar zijn dat Danillo die wedstrijden in de eredivisie weer/meer speelt.
Ja dat is dus een gok, en je kunt 'm nemen. Ik denk dat het ook veel afhangt van andere "gokjes" die je neemt, a la veerman, kudus, douvikas, wijndal, pedersen, mihailovic.. Allemaal spelers met een heel hoog plafond waarbij je elk weekend weer zit te zweten of ze uberhaupt wel een basisplaatsje hebben.
Dat klopt indd. Enige wat wel zeker is bij gimenez is dat als hij op de bank beland, hij 100% ingebracht wordt. de kans op pinch hitter punten neemt dan ook toe. Derde aanvaller als zekerheidje erbij (of evt switchen naar 352) kan dit ook wel weer opvangen natuurlijk. Maar goed voor hetzelfde bedrag heb je van wolfswinkel. Is dat z'n bedrag waard? Ik vind de aanvallers verder ook niet echt het overwegen waard (naast cerny en van crooy)
Ik ga in elk geval voor 4 x Twente, spelen als enige van de top 5 geen Europees voetbal. Zullen dus vrijwel zeker in een vaste opstelling blijven spelen, misschien nog Steijn voor Vlap maar verder waarschijnlijk ook gedurende het vervolg weinig wissels. En natuurlijk minder kans op blessures.
En ook voor van Wolfswinkel, na de momenteel onbetwiste Pavlidis zie ik op basis van de statistieken nauwelijks spelers waarvan ik (vee) meer punten verwacht. Zoals aangegeven misschien Gimenez maar daar kleeft nog altijd de wissel met Danilo als risico aan, zeker met het mogelijk switchen door de Europese wedstrijden.
Pleitte ik eerder nog voor Olij als tweede keeper, Ruiter lijkt ook wel een goede optie, niet zonder risico maar er komt dan flink veel budget vrij. Daar ben ik nog niet uit.
Wil trouwens ook niet alles prijs geven, vind zelf het leukste als er nog geen definitieve teams worden gedeeld. Maar wel plussen en minnen voor bepaalde keuzes.
Mijnans lijkt me nu geen interessante optie meer, stond er bij oorspronkelijk zeker in.
En we hebben nog 2,5 dag. Nog genoeg te bespreken hier.
'@Hay
zou jij v Wolfswinkel ook boven Tadic kiezen? Ik verwacht eerlijk gezegd dat Ajax wel weer beter gaat draaien en Tadic weer ouderwets punten gaat halen. Goed, hij is een half miljoen duurder, maar in mijn ogen is hij dat wel waard.
Pavlidis en Tadic dus en dan daarnaast de keuze tussen zekerheidje v Wolfswinkel of gokje Gimenez...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.