Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 120 ... 273 274
Hay

'@ Sies, nee dat niet op voorhand. Maar Tadic is inderdaad een half miljoen duurder en ik kan toch ook beide kiezen als ik wil?

Ben Van Heck

Ik zelf zou zeker tadic boven van wolfswinkel kiezen. de twee spitsen die jij noemt staan denk ik bij iedereen wel op de must have lijst. de gimenez/van wolfswinkel is een leuke discussie en er zijn tal van mogelijkheden om beiden te combineren. Gimenez met van Crooy/Cerny, Van Wolfswinkel met van crooy, Cerny met van Crooy ook nog een optie, maar van laatstgenoemde weet ik niet of ik daar fan van ben of het is mijn autistische brein die er niet aankan dat mijn 3e en 4e aanvaller 'maar' 2 miljoen per stuk kosten...

danusz1986

Omdat Hazard een aanvaller is en 3,5 miljoen is hij niet interessanter dan een Pavlidis Wolfswinkel en een Tadic die ik al heb en om een 4e aanvaller van 3.5 miljoen te hebben past niet in mij budget.

Laatst gewijzigd
steven20

'@danusz1986

Douvikas niet in de selectie beland?

Zou van Ginkel nog interessant zijn of heeft hij tijd nodig?

fysiokevin

Mijn selectie:

3x Twente
3x Vitesse
3x Ajax
2x Feyenoord
2x Az
2x Utrecht
2x Nec
1x Rkc

Kan ook 3x Feyenoord en 2x Twente worden, wat misschien logischer is.

Geen Sparta als een van de weinigen. Relatief makkelijk programma gehad en gezwijnd tegen respectievelijk Nec. Wat minder vertrouwen in, maar ik moet wel zeggen dat ik me niet graag laat verrassen 😅.

We gaan het zien!

Laatst gewijzigd
HeldS

Ik vind het echt onmogelijk om niet de emotie, lees clubvoorkeur, te laten regeren.

Sies

'@HeldS zolang je de juiste clubvoorkeur het is dat geen enkel probleem

Peli

Wat is die clubvoorkeur dan? @HeldS
Kan zomaar zowel emotioneel als rationeel zijn (mits de juiste club, zoals @Sies al zei)

RvhC74

Geen Sparta lees ik bij sommigen mmmm

Twente 4x vind ik erg veel

Drie maximaal van Twente

Heb nu zelf vier van Sparta maar twijfel daar wel over maar budget technisch past dit het beste ook qua brede selectie

Ben Van Heck

Benieuwd in welke linie jullie dan die spartanen nemen. Heb nu een middenvelder en een aanvaller. Dus geen olij en ook geen verdediger. Iemand die verwacht dat sparta de lijn van de 0 houden doortrekt? Heb nu een verdediging van twente, feyenoord en az namelijk. Verwacht bij twente en feyenoord vaker de 0 en een sparta verdediger past helaas niet (vooralsnog)

Laatst gewijzigd
R. D.

Als ik zo die lijstjes zie van iedereen hier heb ik toch veel meer club variatie dan de meeste. Wat ik nu heb staan zijn 18 spelers van 12 verschillende clubs. 3 van 1 club is voor mij wel echt de max.

Aanvallers zijn wel echt een dingetje, Pavlidis is echt de enige constante topper, en die zal iedereen wel hebben. AZ heeft met hem echt een streepje voor op alle andere titelkandidaten. Ik ben het eens met de mensen die zeggen dat Gimenez dit ook kan worden, maar dat is dus wel een vraagteken.

Ik ga vanwege het gebrek aan topaanvallers iig 3-5-2 spelen als standaard systeem. Dit zorgt ook dat je veel kan investeren in middenveld en verdediging. En dan nog komt met al dat geld Xavi er niet in bij mij.

koenvanhelvoirt

Ik heb mijn team aardig klaar staan. Ik heb van Feyenoord, PSV, Ajax en Twente nu per club 2-3 spelers en van AZ 1. Ik probeer nog ergens Reijnders tussen te fietsen maar dan zou dan ten kosten gaan van Kudus, Tadic of Van de Streek. Maar één speler van AZ in vorm voelt toch wat minimaal aan. Naar mijn gevoel is het budget eigenlijk best wel ruim omdat er voldoende goedkopere alternatieven in het spel zitten.

HeldS

Dat is PSV, dus hoogst onzeker of het wat gaat worden

koenvanhelvoirt

Bij PSV is het gokken naar spelers, van Silva, Hazard, Mauro Junior en Van Aanholt weten we nog niet veel. Daarnaast is nog de vraag hoeveel El Ghazi en Veerman gaan spelen. Ik denk dat je bij PSV goed kunt shoppen alleen moet het wel allemaal goed op zijn plek vallen. Beetje hetzelfde verhaal als bij Gimenez/Danilo en bij de volledige selectie van Ajax, krijgt Kudus nu eindelijk zijn basisplek en gaat Bergwijn weer scoren? Blijft Taylor staan en welke verdedigers gaan spelen? Ik denk dat veel spelers hier van weg blijven maar dit is wel mijn kans om naar een gouden bekertje te gaan. Alles of niets wil ik dan ook weer niet maar een aantal risico's vind ik wel leuk.

Sies

'@Mr. Gert

Jij zegt dus eigenlijk dat je vd Streek boven Reijnders verkiest, aangezien ze evenveel kosten. Benieuwd naar je onderbouwing!

koenvanhelvoirt

Tussen die twee twijfel ik dus nog. Van de Streek scoort één keer in twee basisplekken en Utrecht gaat beter draaien. Reijnders natuurlijk een vaste basisplek en regelmatig bij een doelpunt betrokken. Naar mijn gevoel een goede afweging die ik moet maken.

Nopper

Ik mag toch hopen dat Hazard gaat spelen in plaats van El Ghazi

koenvanhelvoirt

Of beide? Hazard links en El Ghazi rechts. Wie zal het zeggen

Ben Van Heck

is het niet mogelijk om beide in te passen (streek en reijnders) dan met het brede budget dat je hebt en het schemiele aanbod aan aanvallers?

Laatst gewijzigd
steefje9

Q timber miss interessant. Szymanski blijkbaar geblesseerd en ziet er niet goed uit las ik op Twitter.

kevinraar

Van wie verwachten jullie meer punten wl gahzi of hazzard

dadeliva

4x Twente
3x Feyenoord
2x AZ
2x Ajax
2x Sparta
2x RKC
1x Utrecht
(1x Volendam/1x Cambuur als tribune)

Ik gok op opleving bij Ajax met Tadic en Kudus, verder Odgaard als 3e aanvaller die steeds zijn punten meepakt.
Ook twijfel tussen Cerny, vCrooy en Yilmaz en hier voor Cerny gegaan. Zonder Mijnans gaat Sparta het wellicht toch iets minder doen.

michelb6

4x Ajax
3x AZ
3x Feyenoord
2x Utrecht
1x Twente
1x NEC
1x Cambuur
1x Excelsior
1x Heerenveen
1x Volendam
Geen Sparta. Die krijgen een zwaar programma en bovendien in de weken dat ik juist opvulling nodig heb.
Geen PSV. Of te duur of onzeker.
Odgaard had ik graag genomen maar uiteindelijk voor Tadic gekozen.

R. D.

Geen Sparta en geen PSV - dat zullen er niet veel je nadoen. :D

pannajunkie

Denk dat het voor Vlap wel klaar is, erg weinig rendement dit jaar. Ik ga voor Sem. Klein gokje wel, maar zit hoop potentie in.

1 2 ... 120 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.