Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 121 ... 273 274
puntenjager

Ik heb er nu al bijna een dag niet aan gepuzzeld. Zou het dan toch?

2x Feyenoord
2x Ajax
2x AZ
2x Twente
2x Sparta
2x Utrecht
2x RKC
1x PSV
1x NEC
1x Volendam
1x GAE

Uiteraard nog wat twijfels, maar de andere opties hebben mij nog niet overtuigd of heb ik nog niet gevonden. vCrooy naar Cerny of Pinto naar iemand anders bijvoorbeeld. Wil ik een aanvaller van Twente of vertrouw ik mede op de penals van vCrooy. Vertrouw ik op de muur van Het Kasteel of is iemand die dat kan overtreffen.

Ben Van Heck

Zie vaak 2x Utrecht voorbij komen. wie zijn er naast van de streek nou echt interessant? Toch douvikas? lijkt me niet dat je vd streek en booth samen neemt?

Peli

Vd Streek en Douvikas zijn sowieso de enige ècht interessante opties bij FC Utrecht.... of durven jullie een Utrecht verdediger aan? Ik in ieder geval niet.

fysiokevin

Alleen vd streek en booth zijn interessant.

Sies

Szymanski een aantal weken eruit. Is dat voldoende om Timber te kiezen?

Ben Van Heck

Een Utrecht verdediger is sws een no-go idd, maar in hoeverre is Douvikas nu echt interessant dan ten opzichte van een van crooij, cerny, yilmaz? ik heb het idee dat iedereen die douvikas overweegt nu kijkt naar de laatste wedstrijden, maar die beland toch gewoon weer op de bank als dost fit is? in de scorito podcast hoorde ik er ook het een en ander en blijkt dat hij op de training nog wel eens verzaakt ofzo. Ik vind het zelf een te dure gok als je het lijstje met namen opsomt die ik net benoemde

puntenjager

'@Ben zolang hij het in de wedstrijden laat zien mag hij van mij elke training verzaken, haha. Zonder dollen denk ik dat hij best zijn puntjes gaat halen hoor. Zelfs als hij naar de bank gaat voor de pinchhitter punten, maar welke trainer zet de topscorer van de eredivisie nou op de bank voor een bejaarde houthakker.

fysiokevin

Ik heb een paar seizoenen bij de Fcu mogen werken en ik ken het cultuurtje wel een beetje.

Ik denk dat als het te lang gaat duren Bassie even op de koffie gaat bij Fransie en een sierlijk charme offensiefje inzet bij onze grote Mammoet- vriend. En Fransie is daar wel gevoelig voor. Goed sigaartje meenemen en dan zegt Frans 'komt goed jochie'.

Maar er kan in die jaartjes wat veranderd zijn natuurlijk!

Laatst gewijzigd
kevinraar

Ik hrb dit
4x sparta
3x psv
2x nec
2x feynoord
2x Twente
2x az
1x Heerenveen
1x fortuna
1x utrecht
0x ajax

Wat vinden jullie ervan eerlijk zeggen

Laatst gewijzigd
Peli

Eens @Kvyvit
Daarnaast kan ik het prima opvangen met mijn andere 4 aanvallers, mocht Silberbauer onverhoopt zo dom zijn om Dost de voorkeur boven Douvikas te geven.

Sies

Eerlijk gezegd denk ik dat je een paar spelers te kort komt @kevinraar

Edit: ah je hebt het aangepast zie ik!

Laatst gewijzigd
kevinraar

Nee heb er 18 tel maar

Peli

3x PSV @Kevin
Je hoeft ze natuurlijk echt niet prijs te geven. Maar naast Simons ben ik wel benieuwd wie die andere 2 zijn dan.

3x NEC snap ik, vanuit jouw supportersoogpunt, dan weer wèl ;-)

Laatst gewijzigd
kevinraar

Teze en El gahzi

Heb 2x nec de 2 bekendste spelers

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

ik bedenk me nu dat utrecht een nieuwe trainer heeft natuurlijk en zijn puntenplafond ligt wel hoog als hij opgesteld blijft worden. Daarnaast is switchen naar 2 aanvallers ook een mogelijkheid. Ik ga het toch maar eens overwegen..

@kevin psv is gatenkaas achterin. Ik denk dat er voldoende andere opties zijn dan teze. Voor 0,5 minder heb je rensch en heb je toch een ajacied. Maar voor 2,5 miljoen zijn er zat goede opties!

Laatst gewijzigd
Peli

PSV-verdedigers/keeper komen niet eens in me op.

kevinraar

Blijft el gahzi in de basis anders moet ik hrm wel wisselen met hazard 3n dan 1xsprler eruit voir een 1 miljoen goedkopere speler

Peli

'@Kevin
Als je dan toch per se een PSV-aanvaller wilt.....
Teze downgraden naar iemand van 2.5M (keuzes zat) en dan kan je Hazard picken.

Scoritop

De twee bekendste van NEC. Dat is een lastige. Tannane en Cillissen? Ik heb ook 2 spelers van NEC, maar niet een van deze 2.

Ik zou El Ghazi denk ik opofferen. Speelt nu wel, maar denk dat RvN met Hazard en Simons op de flanken gaat spelen.

Laatst gewijzigd
koenvanhelvoirt

'@Ben Van Heck

PSV heeft 6x de 0 gehouden met 23 tegendoelpunten
Ajax heeft 5x de 0 gehouden met 21 tegendoelpunten

Of Teze nu een goede pik is laten we even in het midden maar om deze te wisselen voor een Ajacied zie ik nog niet echt zitten.

Er zijn maar 4 clubs met vaker de 0 dan PSV (en Utrecht) waarvan 1 club het momenteel zonder Noppert moet doen. Als je een gevarieerde verdediging wil is een verdediger van PSV zo gek nog niet.

Ben Van Heck

Ik noemde maar een voorbeeld natuurlijk. Ajax is nie je van het maar met Rensch heb je nog wel een speler met aanvallende impulsen.

steven20

Branthwaite lijkt me dan de best pick als PSV'er omdat zijn bedrag zo laag is en hij altijd speelt tegenwoordig.

Is van der Streek het miljoen meer waard dan Booth?

Met Douvikas lijk je altijd een volwaardige 5e aanvaller nodig te hebben als hij op de bank terecht komt. En je tenminste nog met 3 aanvallers wil kunnen spelen.

danusz1986

'@Steven Boscagli komt wel weer eraan. Niet meteen maar later dit seizoen.

Peli

'@Steven20
Booth die maar zelden scoort en Vd Streek die dat vooralsnog in 1 van de 2 wedstrijden doet.

En m.b.t. je Douvikas opmerking:
Eens. Dat heb ik dan ook. Gelukkig laat mijn resterende budget dat ook toe dit keer.
(Voorheen was mijn 5e aanvaller standaard een 500K 'weggooier', dus dit is een keer heel anders voor me)

Laatst gewijzigd
HeldS

Ik denk dat van Aanholt een heel interessante pick is. Heeft in het verleden meermaals laten zien aardig wat goals en assists te leveren. Denk ook dat hij de vaste linksback wordt. Andere verdedigers van PSV zijn meer onzeker.

1 2 ... 121 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.