Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 122 ... 275 276
rbc1912

Net uit bed, dus kon 3 pagina's proza doorspitten. Dacht dat ik er wel uit was, maar nu zit ik weer met een wijziging in mijn hoofd :)
- PSV allemaal leuk en aardig, maar dat vind ik allemaal te onzeker
- Douvikas en Gimenez beiden zeeeer interessant, maar ook daar speelt de onzekerheidsfactor. Je zou daar ook voor de stabiele Van Wolfswinkel kunnen gaan. Of Tadič. Maar daar kun je ook Odgaard zetten. Pavlidis zal wel een 95% pickrate hebben denk. Die lijkt me onomstreden
- het lijkt wel of iedereen steeds minder Spartanen krijgt. Bij mij is dat ook het geval. Had er eerst 4 in elke linie, maar de twijfel slaat toch toe. Komt dat door het vertrek van Mijnans? Verder is het ook nergens op gebaseerd toch? Van Crooy vs. Cerny zit ik nu mee

Ben Van Heck

Ik ga uiteindelijk toch maar voor zekerheid: van wolfswinkel en crooy. douvikas is gewoon een te wisselvallige speler en met het gunstige programma van twente verwacht ik dat ricky veel gaat scoren. Van crooy daarachter is ook gewoon een goede keuze imo. Wat zouden jullie trouwens doen: een 750k verdediger basisspeler of 750k aanval basisspeler?

Ab Normaal

'@kevinraar
Met 3x psv en 0x Ajax wordt het natuurlijk helemaal niks.

koenvanhelvoirt

'@Ab Normaal

Omdat? Volgens mij 'falen' beide ploegen en zijn de spelers van beide ploegen onzeker.
Ik zie geen grote verschillen tussen psv en ajax

Peli

'@Brabander
Bij mij is het picken van minder Spartanen vooral gebaseerd op hun resterende programma.

Ben Van Heck

'@brabander ja denk toch dat veel mensen er niet op vertrouwen dat sparta de lijn doortrekt. ik had er ook eerst 4, maar nu terug gebracht naar 2 stuks. Van Wolfswinkel én Cerny vind ik geen optie, ben niet zo fan van 2 aanvallers van hetzelfde team. In dat geval dus zou ik voor van Wolfswinkel en van crooy gaan. Mocht je tussen Tadic en van Wolfswinkel moeten kiezen dan kun je tadic en cerny kiezen maar ik vraag me dan af waarom je niet tadic en van wolfswinkel beide zou kunnen nemen?

wat me ook tegenhoudt bij cerny is dat hij toch wel blessuregevoelig is.

Laatst gewijzigd
steven20

Ik overweeg zelf ook geen PSV verdedigers hoor:)

@Ben Van Heck

Qua aanvallers zitten we compleet in dezelfde denkrichting. Ik zou Cerny alleen boven van Crooij verkiezen als je geen van Wolfswinkel pickt.

puntenjager

Ik had eerst Pinto met een 500k aanvaller, maar ik wil denk ik toch iets meer zekerheid met een 750k aanvaller erbij. Mooi, Pinto degraderen naar Vriends. Blijkt hij waarschijnlijk maanden uitgeschakeld te zijn. Auassar ging er natuurlijk ook af met een blessure, maar daar kan ik nergens iets over vinden. Iemand meer info over die Sambo? Speelt hij goed? Aanvallend? Altijd basis?

Ab Normaal

'@Mr. Gert
Geen verschil? Kijk eens naar de prijzenkast, voortgebrachte talenten, supportersdekking etc. etc.

rbc1912

Iemand die nog twijfelt over Pavlidis haha?
Las hier eerder (en dacht dat zelf ook) dat iedereen er dezelfde namen in zou klikken, maar dat blijkt dus wederom niet het geval. Buiten Pavlidis om zie ik vooral deze namen de revue passeren: Tadič, Odgaard, Van Wolfswinkel, Cerny, Van Crooy, Douvikas en Gimenez

Sies

Zal Bero zn basisplek behouden, ook met Propper EN van Ginkel erbij?

Scoritop

FC Twente dit seizoen in uitwedstrijden. 9 gespeeld 10 punten. Doelsaldo (7-9). Bizar weinig goals toch. Dan is 3,5 mln voor Ricky een hoop geld.
Tenzij hij 3 hattricks maakt in de thusiwedstrijden....

Laatst gewijzigd
JesperRenrad

'@Kvyvit, ze noemen het niet voor niets Sambo-voetbal aan de andere kant van de plomp. ;)

rbc1912

Tsja, Bero. Daar zat ik dus ook al aan te denken. Wordt druk daar op dat middenveld in Arnhem

Peli

Als Vriends er inderdaad maanden uitligt, dan kan Eerdhuijzen (750K) zomaar eens zijn vervanger zijn.
Is echter wel een linkspoot, net als Auassar. Dus kan ook zomaar zijn dat Steijn niet met 2 linkspoten in het centrum wil spelen en dan de voorkeur aan Abels (of iemand anders) geeft.

Sambo lijkt me wel de vaste rechtsback bij Sparta.

Laatst gewijzigd
kevinraar

Als ik teze wissel voor 2.5 miljoen speler kom ik nog 0.5 miljoen te kort voir hazard

Ik kan ook kitalano wisselen voor 0.75 speler of zerroukki wisselen voor 1 miljoen speler dan ksn ik wel hazard nemen

Ben Van Heck

'@scoritop dat klopt, maar als je hun uitwedstrijden ziet: AZ, Heerenveen, Feyenoord, Sparta, Ajax, Vitesse, Cambuur en Volendam. Bij enkel de twee laatstgenoemde had je wel wat meer mogen scoren, maar bij de rest is het niet echt een ramp. Voor 3,5 miljoen is Ricky wel een hoop geld maar die begint voor mijn gevoel pas de laatste tijd echt lekker te draaien. Verdere programma ziet er ook niet heel ongunstig uit he:

- Gronigen uit
- Volendam thuis
- GAE uit
- Heerenveen thuis (draait minder lekker nu)
- Excelsior uit
- Cambuur thuis
- Sparta thuis
- Emmen uit
- NEC thuis
- RKC uit

Valt genoeg te halen in deze potten lijkt me

Peli

'@Kevin
Persoonlijk zou ik er nooit voor kiezen om heel m'n team op de schop te gooien (of om 'zekerheidjes' drastisch te downgraden), om een onzekere (relatief dure) aanvaller van een onzeker spelende ploeg in te passen.

kevinraar

Ok is toch ook nuet zeker dat el gahzi blijft spelen is niet helemaal team op de schop 2 eruit en 2 erin

Peli

Dan is het goed ;-)

kevinraar

Wie eruit uit doen

Kitolano mno voor 0.75 speler of zeroukki voor 1 miljoen speler wie er dan in doen?

Laatst gewijzigd
Peli

Dat is een mooie om zelf te beslissen.
Is namelijk ook afhankelijk van de rest van je selectie/middenveld, de formatie waar je bij voorkeur in gaat spelen etc.

puntenjager

Oke, Sambo it is. Dit was het puntje op de i, denk ik.

kevinraar

Mij voorkeur is 343 andere middveldets zijn

Simons
Reijnders
Kokcu
Schone

Peli

OK. En je wilt per se Simons?
Want dat zou de speler zijn die ik zou gebruiken om extra budget vrij te spelen.

1 2 ... 122 ... 275 276

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.