Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 123 ... 275 276
kevinraar

Ik wil qel graag simons hebbrn wil keertje doen zonder spelers vsn ajax

Jeb voir de rest alle spelers van 4.5 miljoen of duurder niet

Laatst gewijzigd
Peli

Met 343 als voorkeursformatie zou ik 6 volwaardige middenvelders picken. En dus lijkt het mij onverstandig om op 1 van hen te gaan besparen. Sterker nog, ik vind 3 van je 6 middenvelders sowieso al niet heel sterk. (Al valt voor Zerrouki best wat te zeggen.)

Succes, je komt er vast wel uit.

Laatst gewijzigd
Jonah Deloo

'@Peli je hebt het over een volwaardige 5e aanvaller wat veronderstel jij hieronder? segment 500-750k of segment 1milj +?

KippA

'@Peli Hoe weet je van Vriends dat hij mogelijk maanden uitgeschakeld is? Vraag het voor een vriend..

edit: Ik zie dat Kvyvit dat geroepen heeft.

@Kvyvit
Heb je een bron?

Laatst gewijzigd
Peli

'@KippA
Dat zei Kvyvit op de vorige pagina ;-) Dus vandaar. Geen idee waar hij die info vandaan heeft.

@Jonah
Gewoon een aanvaller die een gegarandeerde basisplaats heeft bij zijn club en het liefst rendement heeft met goals/assists.
Die kosten meestal niet tussen de 500K en 1.0M.

Peli

Gevonden! @KippA

https://www.itwm.nl/vriends-langere-tijd-geblesseerd/

Sowieso een aanrader om de verschillende clubfora door te scrollen.
Bakken met inside info te vinden. (Ook veel flauwekul/meningen, maar daar lees je vanzelf omheen.)

Jonah Deloo

En @ peli jij geeft ook “al valt voor zerrouki best wat te zeggen” op grond waarvan zou jij hem overwegen dan?

Peli

'@Jonah
Ik overweeg hem vooralsnog niet op mijn middenveld.
Maar puur omdat het een Twente speler is en daardoor voor 2.0M een "cheap safe pick", die gaat de nodige nulhoudpunten en winstpartijpunten halen.
Uiteraard niet om zijn scorende vermogen ;-)

KippA

Bedankt! @Peli

Jonah Deloo

Iemand die hier een sparta verdediger in zijn team heeft als 5e verdediger?

Bobby37

Oké, alles weer op de schop gegooit omdat mijnans verkocht is. Kreeg toch iets minder vertrouwen dat sparta nog zo'n half jaar gaat draaien. Maar als ik het zo lees ben ik hier niet de enige :)

Heb nu:
3x az, fey
2x ajax, twente, sparta, rkc
1x Utrecht, psv, nec, excelsior

Duurste 4 miljoen, goedkoopste 0,75 (Cissoko)

Nou nog proberen om er 2 dagen niet aan te komen...

puntenjager

'@peli @kippa ik heb het inderdaad op die site gelezen.

@jonah yes, heb ik als 4e/5e verdediger

Laatst gewijzigd
Jonah Deloo

'@Peli wie heb jij liever cerny of van crooy?
mijn verdere aanval is
tadic, pavlidis, douvikas, dimata

rbc1912

Volgens ons aller Valentijn Driessen kan Thorgan Hazard 'helemaal niets' en 'bakt-ie er niks van'

Het is maar dat U het weet

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

Zijn er hier die meerdere verdedigers van een team nemen?

puntenjager

'@brabander je weet dat Valentijn het altijd verkeerd heeft hè. Niet dat hij er bij mij in komt hoor. Ik verwacht er namelijk ook niet heel veel van.

@ben keeper en een verdediger telt dat ook? Dan ja.

Laatst gewijzigd
Ludi

Zeer waarschijnlijk wel ja

Ben Van Heck

haha in dat geval heb ik dat er ook nog eens bij. Bedoel 2 verdedigers van 1 club

rbc1912

'@Kyvit: volgens mij weet vrijwel iedereen dat. En toch blijft-ie maar een platform krijgen. Met die stellige praat van hem. Het is voetbal man. Vorm en vertrouwen enzo. Er gebeuren de zotste dingen. Ik heb aan weinig mensen een hartgrondige hekel, maar hij is er 1 van haha
Maar nu genoeg over die kwal: ik neem Hazard ook niet. Maar door Driessen zou ik bijna beginnen te twijfelen :)

Laatst gewijzigd
puntenjager

'@brabander haha, ik heb hier werkelijk niks aan toe te voegen!

RvhC74

Wordt het langzamerhand niet eens tijd dat een ieder ook zijn eigen team gaat invullen ipv overal maar voorgekauwde antwoorden op te vragen.

Door juist je eigen keuzes, afwegingen te maken maak je een verschil.

Tuurlijk is een gefundeerde inhoudelijke discussie prima maar ik krijg wel meer het idee dat iedereen maar antwoorden van anderen willen.

Volg je eigen gevoel/ je eigen keuzes ook is mijn advies…

Succes allemaal

Laatst gewijzigd
danusz1986

'@Jonah 5e verdediger RKC 4e sparta.

danusz1986

Sadilek prikt er toch soms wel 1tje in toch pf een assist. Die overweeg ik veel eerder als Zerrouki.

pannajunkie

'@Reneetje,

Haha, dat komt denk ik omdat de deadline dichterbij komt en er onzekerheid insluipt bij de eerdere "zekerheidjes"
De Spartanen leken populair, maar gezien hun programma en transfer Mijnans is dat, althans zo lijkt het, wel beetje omgeslagen.

Wel eens dat je gewoon uiteindelijk je gevoel moet achterna gaan. Wel of niet Ricky, wel of niet Douvikas..keuzes keuzes, maar dat maakt het leuk..gewoon knoop doorhakken mannen :p

Ludi

Ik ook

1 2 ... 123 ... 275 276

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.