Met 343 als voorkeursformatie zou ik 6 volwaardige middenvelders picken. En dus lijkt het mij onverstandig om op 1 van hen te gaan besparen. Sterker nog, ik vind 3 van je 6 middenvelders sowieso al niet heel sterk. (Al valt voor Zerrouki best wat te zeggen.)
Succes, je komt er vast wel uit.
Oké, alles weer op de schop gegooit omdat mijnans verkocht is. Kreeg toch iets minder vertrouwen dat sparta nog zo'n half jaar gaat draaien. Maar als ik het zo lees ben ik hier niet de enige :)
Heb nu:
3x az, fey
2x ajax, twente, sparta, rkc
1x Utrecht, psv, nec, excelsior
Duurste 4 miljoen, goedkoopste 0,75 (Cissoko)
Nou nog proberen om er 2 dagen niet aan te komen...
'@Kyvit: volgens mij weet vrijwel iedereen dat. En toch blijft-ie maar een platform krijgen. Met die stellige praat van hem. Het is voetbal man. Vorm en vertrouwen enzo. Er gebeuren de zotste dingen. Ik heb aan weinig mensen een hartgrondige hekel, maar hij is er 1 van haha
Maar nu genoeg over die kwal: ik neem Hazard ook niet. Maar door Driessen zou ik bijna beginnen te twijfelen :)
Wordt het langzamerhand niet eens tijd dat een ieder ook zijn eigen team gaat invullen ipv overal maar voorgekauwde antwoorden op te vragen.
Door juist je eigen keuzes, afwegingen te maken maak je een verschil.
Tuurlijk is een gefundeerde inhoudelijke discussie prima maar ik krijg wel meer het idee dat iedereen maar antwoorden van anderen willen.
Volg je eigen gevoel/ je eigen keuzes ook is mijn advies…
Succes allemaal
'@Reneetje,
Haha, dat komt denk ik omdat de deadline dichterbij komt en er onzekerheid insluipt bij de eerdere "zekerheidjes"
De Spartanen leken populair, maar gezien hun programma en transfer Mijnans is dat, althans zo lijkt het, wel beetje omgeslagen.
Wel eens dat je gewoon uiteindelijk je gevoel moet achterna gaan. Wel of niet Ricky, wel of niet Douvikas..keuzes keuzes, maar dat maakt het leuk..gewoon knoop doorhakken mannen :p
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.