Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 124 ... 273 274
arjenzvob

'@Reneetje

Beetje flauw, ook al heb je gelijk. Maar zelf zei je ooit dit voor aanvang van een seizoen (en Vuelta):

Voor degene die wel een gouden beker hebben gewonnen, oook voor eredivisie, ik hou me aanbevolen voor ‘gouden ‘ tips voor de Vuelta en straks voor de eredivisie

Uiteraard mag dat via persoonlijk bericht.... (einde citaat)

Het is nu eenmaal zo, dat als je het goed doet (en dat doe jij nu) mensen gaan vragen om tips.

Laatst gewijzigd
kevinraar

kom soms uitkomt er een middevelder gebleseerd of geschorst is 433 spelen

mart1202

'@Reneetje Helemaal eens. Alhoewel ik mij ook kan herinneren dat jij dit soort vragen hebt gesteld vorig seizoen :) Ben altijd een beetje bang dat we dezelfde teams gaan krijgen door dit soort vragen / discussies. Laten we de discussie inderdaad een beetje open houden.

Off topic: Hebben andere mensen ook problemen om te reageren op dit forum? Krijg soms het bericht dat ik nog moet inloggen, terwijl ik dit al heb gedaan. Hierdoor kan ik vaak niet reageren op de website…

Peli

'@mart1202
Bekend probleem, volgens mij.
Even refreshen (of F5) en dan zou je als "ingelogd" moeten staan.

RvhC74

'@ iedereen

Ook ik heb dat in het verleden echt wel gedaan. Ik beken 🫣🫣🫣

Maar wel tot op zekere hoogte dacht ik 🫣🫣🫣

En tips elkaar geven is ook prima zodat wij allemaal hoog gaan eindigen. Maar hou het subtiel

Voor pb s sta ik wel open en tips voor wielrenners (alle spellen ook wel)

Laatst gewijzigd
mart1202

Refreshen werkt helaas (vaak) niet. Ik sta wel “ingelogd”, maar het tekstveld onderaan de pagina verschijnt niet

steven20

'@Reneetje van het Cafeetje

Helemaal met je eens, anderzijds wil het niet zeggen dat iedereen klakkeloos het advies op het forum overneemt natuurlijk.

Ik pols ook vaak omdat ik nieuwsgierig ben, soms is het nieteens een eigen overweging

mart1202

'@Reneetje Al die biertjes in het café doet soms dingen vergeten hè. Ervan uitgaande dat je niet aan de 0.0 zit

steven20

Ik heb nog wel een leuke

1: Xavi, Booth, Cerny
2: Verschueren, vd Streek, Ricky

Benieuwd naar jullie advies en vooral waarom

RvhC74

'@Mart

Whahaha dit is te makkelijk scoren natuurlijk 😂😂😂😂

Laatst gewijzigd
mart1202

Iemand overigens enig idee wie er op de positie van Mijnans gaat spelen bij Sparta?

@steven20 Ligt natuurlijk een beetje aan de rest van je selectie, maar met de eerste keuze heb je gelijk een lekkere captain te pakken ;) Denk toch dat veel mensen Xavi links laten liggen (heeft afgelopen wedstrijden toch minder punten gescoord). Is nog steeds de beste / meest gevaarlijke speler bij PSV, en speelt als middenvelder ook vaak rechtsbuiten

arjenzvob

'@mart1202 Dat zou Namli wel eens kunnen worden, inmiddels weer fit en echt een goede voetballer!

Ben Van Heck

Optie 2 @steven. Vd streek meer scorend vermogen als booth, verschueren zal nu standaard de 10 positie innemen en meer bepalender zijn nu mijnans weg is. Cerny blessuregevoeliger dan ricky + ricky neemt strafschoppen.

Maar ook ik zit nog steeds in dubio hoor. Als cerny fit blijft is hij voor dit bedrag gewoon een steal. Als je de punten naast elkaar legt dan zie je dat cerny én rood heeft gehad én minder gespeeld heeft. Anderzijds denk ik dat ricky flink onder gepresteerd heeft en dat hij zijn vorm nu begint terug te krijgen. Mss zijn er hier twente ‘watchers’ die hier een uitspraak over kunnen doen aangezien ik niet alles van twente kijk.

rbc1912

Wat mij betreft hoeven er hier ook geen definitieve teams voor de deadline gepost te worden. Maar je weet hoe dat gaat hè. Je houdt het toch niet tegen. Het is vechten tegen de bierkaai ;)

mart1202

Overigens even naar xGA (verwachte tegendoelpunten) van de eredivisie gekeken. Zie onderstaand de top 8 van ploegen met minst verwachte tegendoelpunten (volgens de statistieken):
1. Feyenoord
2. Ajax
3. PSV
4. Twente
5. AZ
6. Vitesse (verrassend)
7. Heerenveen
8. Emmen (!!)

rbc1912

Buiten dat ik dit abracadabra vind zie ik het Vitesse ook wel goed doen eigenlijk. Zijn prima uit de winterstop gekomen. Emmen 8e ziet er nogal hallucinant uit

steven20

Dank weer!

Had mijn twijfels bij Verschueren, maar dat hij nu nog vaker op 10 speelt bij afwezigheid Mijnans is wel een pré.

Het is meer dat ik zonder Xavi nog wat geld dreig over te houden en geen logische upgrade zie. Dus dan probeer je hem op een gegeven moment maar in te passen.

steven20

Alhoewel ik zeg wel dank, maar de poll staat 1-1 :’)

mart1202

Weet je zeker dat Verschueren op 10 gaat spelen? Arjen gaf net aan dat dit waarschijnlijk Namli gaat worden ;)

steven20

Ik weet niks zeker, maar dat was de suggestie vanuit @Ben Van Heck

david078

Mijn team staat nu redelijk vast 😂
Ik vind het zoeken naar 3 of 4 goede spitsen ook moeilijk. Hierdoor ook mijn middenveld zeer sterk zodat ik 3-5-2 kan spelen. Waarschijnlijk al dit weekend. Hierdoor neem ik ook de gok met de Feijenoord spits.
Voor mij zijn Feijenoord en Twente de 2 beste ploegen .
Veel twijfels bij Ajax en psv. Waarschijnlijk 1 middenvelder van Ajax . De ploegen waarvan ik denk die goed gaan presteren zijn Az,Utrecht,Vitesse ,nec en rkc.
Bij Sparta moet ik het nog zien na de blessures en het verlies van Mijnans.
Pepi van Groningen vind ik een goede spits,alleen zonde dat hij bij deze club zit .

steven20

En zou Mijnans bij AZ direct gaan spelen? Op 10?

rbc1912

Pepi is inderdaad goed ja. Maar denk dat je het best van Groningen af kan blijven. Die zie ik er zomaar uitvliegen dit jaar

rbc1912

Mijnans bij AZ is ook een goeie ja. Mihailovic heb je ook nog daar natuurlijk. Daarom durf ik beide ook echt niet aan

Ben Van Heck

Sorry ik dacht dat verschueren altijd de 10 was en dat mijands op rechtsbuiten speelde? Anders heb ik niks gezegd haha..

Vanmiddag nog wat geknutseld aan het team en ik denk er toch sterk over om het gokje met gimenez te nemen icm cerny. Cerny is voor dat bedrag gewoon fantastisch. Ik denk namelijk dat als slot gimenez wil laten banken hij dit eerder doet in europa of tegen zwaardere tegenstanders. Het loopvermogen van danilo heb je dan veel meer nodig. De pinch hitter punten spelen hier ook een rol in + ik meen me te herinneren dat gimenez ook wel eens pingels neemt? Dit zorgt er dan voor dat ik én een twente aanvaller heb en iemand die ook nog eens een pingel kan nemen.

Enige waar ik over twijfel is dat ik dan 4 feyenoorders heb. Te veel? En maar 1 spartaan. Te weinig?

1 2 ... 124 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.