Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 125 ... 275 276
Jonah Deloo

Als ik heel eerlijk ben zou ik het niet overwegen gimenez als feyenoord supporter. Slot heeft al meerdere keren aangegeven dat het erg dichtbij elkaar ligt. Zo is danilo er nu uit omdat hij een paar wedstrijden niet had gescoord zo kan het precies andersom gebeuren. En natuurlijk snap ik het argument dat hij vanaf de bank het al meerdere keren heeft laten zien. Overigens denk ik wel dat hij goed kan uitpakken maar ik zou dan toch eerder als gokje voor douvikas gaan samen met een goede vijfde aanvaller in de vorm van dimata. Denk dat we met zijn allen toch nog eens goed moeten kijken naar wieffer. Het is namelijk al duidelijk hoe slot het gaat opstellen met de blessure van szymanski en wieffer heeft laten zien gevaarlijk te kunnen zijn in de omschakeling.

Wat denken de kenner @Reneetje en @Peli over gimenez trouwens heb daar nog niet veel over gehoord?

KB

Mijn team staat ook redelijk, wel echt met een groot dilemma. Sta ondertussen op 98%, dus vol in de race voor een gouden beker maar twijfel echt erg over simons.
Mn team zonder ziet er zoveel sterker uit, in de breedte etc, ben alleen bang dat simons opeens weer het net weet te vinden en dat je dan weer ver zakt. Zie/hoor wel meer mensen met dit probleem.

Wat denken jullie dat de pickrate ongeveer gaat worden van simons ?

Jonah Deloo

enorm hoog en hij gaat ook 100% het puntenkanon worden van de tweede seizoenshelft. Maar de vraag is meer kan je om hem heen. Ik denk het wel.

RvhC74

Seuntjes inhaalronde 80 punten iig binnen

rbc1912

Ja. Die had ik er net uitgebonjourd. Blijft toch ook wel een aantrekkelijke Scorito-speler hè. RKC draait ook gewoon behoorlijk goed. Zou hem weer kunnen wisselen met Van Amersfoort. Maar dat zou ook zomaar een hele goeie kunnen zijn. Misschien Bero er maar weer uit dan :)
Het puzzelen is wel leuk hoor. Maar zal toch wel blij zijn als het vrijdag is haha

Laatst gewijzigd
wielergekkie

Normaal gesproken is mijn 5e aanvaller altijd een 500k man en mijn 6e middenvelder 9 van de 10 keer ook een 500k man.

Nu heb ik zelfs geld over (2 miljoen) want ik heb geen Simons. Nu kan ik dus mijn 5e aanvaller veranderen naar Douvikas, klinkt leuk. Maar met je opstelling heb je dan altijd dilemma’s wie op de tribune te zetten. Hebben meer mensen hier last van? Of moet ik heel snel weer terug naar de tekentafel?😅

rbc1912

Beter te veel dan te weinig keus toch?
Denk dat de meesten wel een heel breed team gaan hebben, omdat de 5 dure mannen niet veel gekozen zullen gaan worden. En je zet altijd wel een keer de verkeerde op de tribune of op de bank
Maar ik heb die 5 dure gasten ook niet, maar wel een echte 5e aanvaller. Niet voor 500k ditmaal, maar voor 750k. De rest is gewoon allemaal basiswaardig

Ludi

'@sportgek: Goh, ik denk dat die tekentafel zal al vrij vol zitten :)

arjenzvob

Ik ben ook aan het worstelen met mijn keuzes uiteraard. Ik hanteer vaak de regel: ik moet ervan uitgaan dat hij speelt. Zonder speeltijd geen punten, en gokken op pinchhitters? Tja...

Voorbeeld: Alvarez. Maar 3 miljoen. Ajax gaat het echt wel goed doen. Gaat altijd spelen, weliswaar nu verdedigend maar is vaak mee en pikt misschien wat goaltjes mee met z'n kop. Kudus, Klaassen, Berghuis, Taylor.... Wie zegt dat er niet gerouleerd gaat worden?

rbc1912

Door wat geschuif die 5e sanvaller kunnen upgraden naar 1,25 miljoen. Geeft helemaal voldoende mogelijkheden. Het is wel een aparte seizoenshelft hoor. Zoveel budget als je de 5 dure laat voor wat ze zijn

rbc1912

'@arjenzvob: dat rouleren bevalt me ook nooit zo. Je weet ook nooit wie wanneer moet banken. PSV lijkt me sowieso het minst betrouwbaar, op de voet gevolgd door Ajax en de voorste linie van Feyenoord is ook riskant

steven20

Nog andere spelers dan Bero die overwogen worden bij Vitesse?

Achterin Flamingo of Meulensteen?

Of pröpper of van ginkel? Vitesse kenners?

Ben Van Heck

Helemaal gelijk daarin en dat maakt het ook zo lastig. Zo’n douvikas kan ook wel in dit rijtje erbij, dus vind het argument van jonah om niet gimenez te nemen maar wel de gok te nemen met douvikas wel opmerkelijk. Maar verder is dan een 5e spits nemen als dimata wel zeer interessant.

DrSeuss4

'@steven20 ik overweeg nog een aanvaller van Vitesse te nemen. Zijn redelijk goedkoop. Wittek staat er bij mij ook in op dit moment maar kan goed zijn dat dat vrijdag niet meer het geval is.
Totaal geen Vitesse kenner overigens

Peli

'@Brabander
"Zou hem weer kunnen wisselen met Van Amersfoort. Maar dat zou ook zomaar een hele goeie kunnen zijn."

Van Amersfoort ZOU zomaar een hele goeie kunnen zijn.
Seuntjens is dat al
..... en het is nog een Brabander ook 😉
Easy pick.

Peli

'@Steven20 + @Brabander
Ik verwacht dat zowel Mijnans als Mihailovic geen basisplaats gaan hebben. Tenminste niet gelijk al.
Vooral eigenlijk omdat ik Jansen niemand van het trio Reijnders - De Wit - Clasie eraf zie hallen.

RvhC74

Inmiddels al 160 punten extra door inhaal wedstrijd . Pik ik toch ff mooi weer mee 💪

Laatst gewijzigd
rbc1912

'@Peli: zijn broer heeft nog bij 'mijn' RBC gespeeld in zijn jonge jaren. Zelden zo'n slechte spits mogen aanschouwen. Groot was dan ook mijn verbazing dat juist hij zo'n leuke carrière heeft gehad. Zo zie je maar dat het balletje raar kan rollen :)
Clasie en Reijnders staan er gewoon vast in natuurlijk. Daarom zijn Mijnans èn Mihailovic mijns inziens veel te riskant

Laatst gewijzigd
pannajunkie

Zo'n inhaalwedstrijd kan echt niet zo vlak voor de deadline. Daar moeten ze volgend seizoen wat aan doen hoor ;)

JesperRenrad

'@steven, ik kom uit arnhem en heb jaren een seizoenskaart gehad. Maar dat is wel even geleden. Ik overweeg Wittek door z’n aanvallende spel (staat ook gewoon middenveld). Manhoer misschien als 5e aanvaller. En Vidovic en bero waren interessant totdat er 484759 middenvelders bijgehaald worden. Durf ze nu niet aan. Wel hoog puntenplafond voor weinig geld als het weer gaat lopen bij Vitesse….
Succes

Jonah Deloo

Iemand hier op de hoogte van eerdhuizen (sparta)?

R. D.

Sorry dit is erg kinderachtig maar 'Manhoer' daar moest ik toch hartelijk om lachen. :D:D

steven20

Daar moest ik om om lachen haha

Peli

Laat z'n vader het maar niet horen 😅

rbc1912

Klinkt wel als een interessante speler. Ik ga hem overwegen :D

1 2 ... 125 ... 275 276

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.