Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 126 ... 273 274
RvhC74

Ik heb 500 k over maar ben wel tevreden over mijn team. Kan mijn 500 k aanvaller upgraden naar 1 mln maar ik zie de toegevoegde niet zo hiervan

Een upgrade naar duurdere keeper, middenvelder, verdediger zie ik ook niet zon meerwaarde in

Ben Van Heck

Ik las hier dat brenet niet zeker is van een vaste basisplaats, iemand die dit kan toelichten? Overweeg nu beide backs van twente, maar voor 3,5 miljoen wil ik wel een zekerheidje achterin natuurlijk.

Ik zou dan van wolfswinkel moeten downgraden naar cerny maar dat is de gok wel waard. Voordeel is ook nog dat ik een 5e verdediger kan inpassen die af en toe scoort en altijd basis staat.

R. D.

Het zou toch raar zijn als de topscoorder onder de verdedigers op de bank zou zitten.

Ben Van Heck

Klopt maar ivm aflopend contract en denk niet dat jans aan de scorito spelers denkt, die denkt mss ik ga pleguezueolo vaker laten spelen

Peli

Dan zou je eerder Sampsted verwachten toch?

Jonah Deloo

Iemand die enige meerwaarde ziet in een tweede keeper vaessen ipv ruiter? Ben er inmiddels wel uit dat olij te duur is als tweede keeper.

Rans

zijn contract loopt nog 1.5 jaar toch?

Marsthinaikos

Eerdhuizen is een prima speler en sterk in de lucht. Had de pech dat Vriends/Auassar goed draaide. Nu Vriends lang geblesseerd is zal hij wel spelen ondanks 2 linkspoten. Adil is ook niet helemaal fit en valt steeds vaker uit met blessures.

Middenveld van Sparta zal worden Kitolano/De Guzman/Verschueren, voorin van Crooy, Lauritsen en Namli. Verschueren de meest vooruitgeschoven middenvelder:)

steven20

Hoe duur is bij jullie de 5e verdediger?

Peli

Mijn 5e verdediger gaat 750K of 1.25M kosten

Marsthinaikos

Mijn 5e verdediger 500k

Ben Van Heck

ik bedoelde idd sampsted, goeiemorgen ahaha

Rans

maar 1.5 jaar contract is geen reden om te banken toch?

Ben Van Heck

Ik meende dat ergens te lezen hier op t forum, maar net gekeken op transfermarkt idd en nog een contract tot 2024. Een verdediging met brenet en smal bevalt me nu wel. Van Wolfswinkel wel ingeruild voor cerny maar voor dit bedrag is dat toch geen reden om mijn hoofd op te blijven kraken toch?

Peli

Als het goed voelt, dan voelt het goed..... toch, Ben?
En Smal+Brenet+Cerny i.p.v. Smal+Hilgers/Pröpper+vWolfswinkel is niks miss mee, lijkt me.

Ben Van Heck

idd Peli en met de eerste keuze kan ik nog een extra verdediger toevoegen. Dit was wellicht de finishing touch! :) Nu nog af proberen blijven tot morgenavond

wielergekkie

Zoals het er nu naar uit ziet kost mijn 5e verdediger 1.25M.

RvhC74

Ook ik blijf met aantal vraagtekens zitten, ook vanwege de vele reacties hier...
Waarom Hilgers ipv Propper
Op basis waarvan Cerny kiezen, niet bepaald een punten kanon in mijn optiek
waarom zuinig aan met 750k of 1,25 k met een 5 verdediger, 1,25 zal ik nog kunnen begrijpen maar 750 k verdediger levert niet veel meerwaarde op op het moment dat je hem nodig bent.
waarom is een 2 mln te duur ten opzichte van 1,5. De 1,5 mln doelmannen vind ik niet bepaald hoogvliegers.
Door juist op de goede momenten te kiezen voor je tweede doelman, pak je regelmatig 118 punten was het dacht ik

Maar dat zijn overwegingen allemaal.

Ik zie jullie onderbouwde reacties tegemoet zonder te veel met namen te strooien

wielergekkie

'@Rene De vraag waarom Hilgers ipv Propper, kan ik niet beantwoorden omdat zij beide niet in mijn mogelijke team staan.
Cerny is in het verleden inderdaad geen groot punten kanon gebleken (dit hoeft ook niet perse voor 2M), de laatste wedstrijden zie je wel dat hij meer in vorm komt. Ook denk ik dat veel mensen de keuze Cerny maken omdat ze Ricky juist niet nemen.

Kwa verdediger van 750K is het in mijn ogen puur de vraag: Verwacht jij dat hij basis gaat spelen en wat zijn jou verwachtingen van het team waar hij in speelt. Zijn deze vragen positief beantwoord, waarom zal je dan een duurdere verdediger nemen?

Kwa 2e keeper, dit is de enige positie waar ik het schema echt naast elkaar leg. Dus ik kies in eerste instatie de duurdere keeper en kijk welke keeper hier goed naast past kwa programma. Als deze dan 2,0M , 1.25M of 750K kost, dat maakt mij dan verder niet veel uit dit keer omdat ik het budget toch al ruim vind. Dit is trouwens wel een keuze waar ik nog niet helemaal uit ben :)

RvhC74

'@Sportgek,
ik heb een 1,5 verdediger als vijfde keuze die ik ook nog afh van programma ga opstellen
en 2e keeper dacht ik wel redelijk programma tov eerste keeper
ook ik heb daar mijn laatste afwegingen

Ben Van Heck

de enige reden die ik me kan bedenken om hilgers te kiezen boven propper is vanwege de gele kaarten die propper pakt. Propper is zelf wel vaker voor de goal te vinden, zeker als je kijkt naar de statistieken van vorig seizoen. Heeft nu nog niet gescoord, maar die gaat er echt wel een aantal maken denk ik gezien het programma.

De kwestie Cerny vs Van Wolfswinkel ligt hem voornamelijk in de prijs denk ik. van wolfswinkel is best wel duur vergeleken met het rendement dat hij heeft behaald. Het is gewoon gokken dat hij veel meer gaat scoren dan ten opzichte van de eerste seizoenshelft, dan is hij zijn geld waard. Ook de penalty's die hij neemt spelen mee natuurlijk! Cerny heeft best wel mooie statistieken, zeker als je ziet dat hij een rode kaart heeft gepakt en 4 basisplaatsen minder heeft dan van wolfswinkel. Als je dit naast elkaar legt is cerny in potentie een groter puntenkanon dan van wolfswinkel voor 1,5 miljoen minder.

Wat betreft de 750k verdedigers zijn er best wel wat mogelijkheden hoor. Een mogelijkheid is hierboven al met Eerdhuizen genoemd. Als hij basis blijft is dat wel echt een goede gok. Verder zijn er nog wel wat 750k verdedigers die wellicht wat kunnen opleveren ALS je ze een keer op de bank of in de basis zet, maar dat komt maar sporadisch voor denk ik.

Wat betreft keeper moet je ook rekening houden met beide programma's. Mijn 1e keeper staat eigenlijk altijd in de basis. Op de momenten dat er een moeilijke pot aankomt voor mijn keeper, heeft mijn 2e keeper een relatief makkelijk programma. De bankpunten die mijn keeper oplevert wegen niet echt op tegen het extra geld dat ik er tegenaan gooi.

Hopelijk bied dit je wat duidelijkheid, maar ben benieuwd of ik iets over het hoofd zie of het mis heb haha...

BlingSagan

Zeker gelet op het ruime budget zou ik als 2e keeper een puntenpakker kiezen. Hij zit nooit op de tribune en moet de eerste ook langdurig kunnen vervangen als die wegvalt. Ik kom dan in de categorie 2 miljoen.

Ludi

Hoe duur je tweede keeper kan worden hangt, voor mij bij NL, vooral af hoeveel budget je nog over hebt na de eerste, pakweg, 14 klikjes.

Fann

'@Jonah

Ik overweeg wel eerder Vaessen dan Ruiter ja, ondanks dat ik de 500k prima kan gebruiken.

Cambuur staat op een na laatste. Ruiter staat er pas net in, blijft die wel staan? Ruiter heeft nou niet echt laten zien dat hij de laatste jaren goed keept en Cambuur is niet in vorm.

Ik weet niet of RKC nou echt vaker de 0 gaat houden, maar ze zijn wel veel beter (in vorm). Ik denk dat hoger gaan eindigen en meer punten gaan pakken. Dus meer vertrouwen in hem. Hij speelt toch ook wel vrij gegarandeerd al die wedstrijden.

Peli

M.b.t. de keuze tussen Pröpper en Hilgers, zou ik voor Hilgers gaan. Juist puur omdat Pröpper al op 6 gele kaarten staat. Bij de 7e en 9e geel volgt er elke keer automatisch 1 wedstrijd schorsing. En na de 9e gele kaart is elke volgende kaart ook 1 wedstrijd schorsing. Nog los van de minpunten die gele kaarten opleveren.
Daarnaast heeft Pröpper momenteel exact evenveel goals en assists als Hilgers (0 om 0) en is het maar afwachten of die nog gaan volgen.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 126 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.