Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 127 ... 273 274
Ben Van Heck

oh das wel goede informatie haha. Ik neem ze nu beide niet meer overigens en nu Nog 1,75 milj over voor een aanvaller en verdediger. Neig naar 500k aanvaller en een 1,25 milj verdediger. Meer mensen die sandler overwegen? Toch aardig wat punten voor de hoeveelheid wedstrijden.

Laatst gewijzigd
Fietseties

Er zijn op dit moment 9 teams met meer tegentreffers dan Cambuur. Dat wil zeggen dat de verdediging nog redelijk staat. Dan is voor dat enorm lage bedrag de Ruiter toch juist een koopje? Ik kan me niet indenken dat Ultee nog een keer zn eerste keeper op gaat offeren. Dat heb je er meteen 2 zonder zelfvertrouwen.

Peli

Sandler heb ik een poosje overwogen, tot ik het resterende programma van NEC zag (mede i.c.m. mijn andere verdedigers) en de reële kans dat hij er binnen afzienbare tijd weer een tijd uit ligt met een blessure.

Platje

'@Peli: heb je een bronvermelding over die gele kaarten? Is dit niet verouderde informatie? Dat betekent bijv. dat Yilmaz en Alvarez geschorst zouden zijn dit weekend met hun 7 gele kaarten

Jonah Deloo

Voordeel aan eerdhuizen is dat je we voor de deadline vrijdag kunnen kijken of hij basis staat als stand in voor vriends. Staat hij dat dan neem ik hem hoe dan ook. Als hij dat niet staat gooi ik hoogstwaarschijnlijk vaessen om voor ruiter en pak ik lelieveld als mijn 5e verdediger wat mij ook prima lijkt.

Laat me weten wat jullie hiervan denken.

Fann

'@Fietseties

Aantal clean sheets:
RKC 4
Cambuur 5

Aantal tegendoelpunten:
RKC 31
Cambuur 30

Dat boeit dus niet zo. Gewoon gelijkwaardig.

RKC met Vaessen een keeper die er sowieso in staat (lijkt me). RKC staat hoger en doen het beter.
Cambuur met Robbin Ruiter een keeper die 2x heeft gekeept en een na laatste staan. Wel stukje goedkoper.

Moet je natuurlijk zelf kiezen. Mijn gevoel zegt: Vaessen. Zeker omdat ik blij ben met het feit dat hij altijd basis staat. Maar keuze voor Ruiter is te verantwoorden denk ik.

Scoritop

'@Peli wat jij benoemt mbt gele kaarten is volgens mij in het amateurvoetbal. Ik heb de exacte regels nog niet kunnen vinden, maar ik geloof dat in de eredivisie je na 5 en na 10 gele kaarten geschorst bent.

Neem nu Edson Alvarez. Pakte tegen Excelsior afgelopen weekend zijn 7e gele kaart dit seizoen. Hij heeft geen schorsing. Verbeter me als ik het mis heb.

RvhC74

'@ Peli

Als ik naar het resterende programma kijk van nec tov rkc en/Fortuna zit daar weinig verschil in ook tov mijn eerste keeper

Daarbij heeft nec weinig goals tegen

Ben Van Heck

Is Eerdhuijzen wel de vervanger van vriends? in zijn speelhistorie zie ik namelijk dat hij vaak voor auassar speelt. Mocht eerdhuijzen er komend weekend instaan en auassar niet spelen dan biedt dit imo nog niet volledige zekerheid. Kan dan toch een duur gokje worden.. Of heeft iemand een idee hoe lang auassar eruit ligt?

Jonah Deloo

Op dit moment :
3x feyenoord
3x az
3x twente
2x ajax
2x utrecht
2x rkc
2x sparta
1x nec

Laatse dilemma is: eerdhuizen + vaessen of lelieveld + ruiter
Heb de verdediging van spata best hoog zitten en wacht daarom eens rustig de opstelling morgen af

Fietseties

Nou Jonah, als je t mij vraagt vind ik het gek dat je 0 psvers hebt maar wel 3 van van Fey az en Twente. Een of 2 van die teams leven boven hun stand en gaan echt minder punten binnenhalen dan in de 1e seizoenshelft. Daarbij zijn er versterkingen bijgekomen die psv iets stabieler lijken te maken.

Peli

'@Iedereen
Ik kijk bij het selecteren van de 2e keeper niet per se naar clean sheets etc. (en ik ga daarbij al helemaal niet uit van mijn "gevoel".) Maar ik kijk wèl heel uitgebreid naar het programma van die 2e keeper t.o.v. de 1e keeper. In mijn geval is dat Bijlow. Die heeft nog 3 potjes te gaan waar ik hem zou willen banken (tegen PSV, Ajax en AZ). In die 3 speelronden moet RKC'er Vaessen tegen Excelsior, Fortuna en NEC. En Cambuur met Ruiter tegen Ajax, Heerenveen en Excelsior. Daar baseer ik mijn keuze voor Vaessen op.

@Jonah
Kijk uit met Eerdhuijzen. Ook al speelt hij gedurende de afwezigheid van Vriends, dan nog staat hij er weer naast zodra Vriends weer fit is. En dat is, volgens de berichtgeving, al ver voor het einde van de competitie.

@Platje en @Scoritop
Ik kreeg deze info door van een bekende van me, die over het algemeen vrij goed op de hoogte is van de huidige regelgeving. Maar als je het zeker wilt weten, is Google je beste vriend.
Mea culpa als ik verkeerde informatie verspreid heb.

@Reneetje
Dan is je keuze vrij eenvoudig toch

Laatst gewijzigd
Jonah Deloo

'@Peli jij gaf ook aan dat je 5e verdediger er 1 van of 750k ie of 1,25miljoen bij die eerste optie is toch allem eerdhuizen interessant. Dus waarschuw je bij deze ook jezelf of zie ik een optie over het hoofd?

Peli

'@Jonah
Je ziet duidelijk een optie (en misschien wel meer dan 1 ook) over het hoofd

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

ik vind die volendammers van 750k ook niet heel onaardig hoor. beiden zeker van een basisplek en sinds ze met 5 verdedigers spelen een stuk minder tegengoals maar zou verder dan liever een 1,25 milj verdediger kiezen maar zie daar ook maar 2 interessante namen. lelieveld is top maar als je al 2 rkc'ers hebt is dat misschien to much?

wielergekkie

Bij mij is de selectie als volgt samengesteld tot nu toe:
4 x Feyenoord
3 x AZ
3 x Twente
2 x Ajax
2 x RKC
2 x Utrecht
1 x NEC
1 x Cambuur
1 x Volendam

4 Feyenoorders lijkt mij iets te veel van het goede, maar ik weet ook niet goed welke ik er dan uit moet halen haha.

Jonah Deloo

ahaha @peli je gaat me niet zeggen dat jij met zo’n hoge ranking iemand van volendam erop hebt staan. Al is het als 5e verdediger.

Peli

'@Jonah
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet ;-)

Jonah Deloo

Wat ik je overigens mee moet geven is dat ze pas kort geleden geswitched zijn naar een 5 mans verdediging en sindsdien het wel stabiel oogt in de verdediging

Peli

Ik ben er sowieso nog niet uit wie mijn 5e verdediger wordt.
Weet alleen wel dat ik veel liever een vaste basisspeler van Volendam erin klik, dan iemand van Sparta die waarschijnlijk maar iets van 4 of 5 potjes gaat starten.

Daarnaast leg ik ook bij de verdedigers (net als bij de keepers) de speelschema's van de teams naast elkaar, om vervolgens te kiezen welke club daar het best bij aansluit (om in geval van nood op te kunnen stellen of om op de bank te zetten).
Is dat iemand van Volendam? Dan pick ik die. (Uiteraard ook wel een beetje budgetafhankelijk.)

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

Zo te zien gaan er toch veel de gok met Douvikas nemen, geinig wel. Benieuwd hoe het uitpakt. Ik zelf durf het niet echt aan en ga liever voor zekerheidje van crooy. nog meer mensen die tussen beiden twijfelden en hun keuze om van crooy NIET te nemen kunnen toelichtem? ben bang dat ik me blind staar op hem haha

JesperRenrad

'@Ben, ik heb eenzelfde overweging. Douvikas nu leuk, maar blijft onzeker. Van Crooij ben ik niet helemaal weg van, maar speelt en neemt pingels. Probleem is wel dat hij een pingel tegen een topclub erin schiet en mogelijk geen knikker raakt tegen een flopclub. (geldt natuurlijk wel beetje voor alle spitsen van medium-clubs).

Ik kies 1 van de twee bij gebrek aan beter in dat segment (Yilmaz niet van gecharmeerd en Cerny heb ik al).
Bij mij komt het samen met v Amersfoort of Wieffer (ga ik het gokken?) als 5e/6e middenvelder.

Het zal uiteindelijk wel ongeveer evenveel opleveren

Ecko

Ik doe aan zeven subpools mee, sta bij zes hoog in het linkerrijtje (86% in de hoofdpool), maar bij de wielerflitsforumpool figureer ik in het rechterrijtje. Alle reden om eens bij de kenners alhier te spieken.

Volendam is het nieuwe Sparta! Om naar de wedstrijden van voor de winterstop te kijken heeft weinig zin. Als opportunist tot in de kist kijk je (ik dus) naar nieuwe basisklanten. En dan staan daar ook op het middenveld een paar spotgoedkope pareltjes die je niet per se op de tribune hoeft te houden.
Ik wil overigens niet suggereren dat Sparta zonder Mijnans ineens niks meer voorstelt, zoals hier nu een beetje de stemming lijkt te zijn.

Peli

'@Ecko
Dat heeft volgens mij niet zozeer met het vertrek van Mijnans te maken, maar des te meer met hun resterende programma.

fysiokevin

Ik ben eigenlijk wel redelijk content met mijn huidige team. Waar Kudus zowat mijn eerste keuze was is hij nu ineens de enige waar ik nog over twijfel.

Wat zijn jullie verwachtingen met betrekking tot zijn basisplek. Hij is momenteel wel een beetje de (man) hoer van het team, maar maakt wel de meeste indruk..

Manhoer was inderdaad nog wel leuk om even op terug te komen, arme Million 😂.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 127 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.