Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 128 ... 273 274
Marsthinaikos

Abels gaat morgen centraal achterin spelen bij Sparta. Auassar is ook fit genoeg om mee te gaan. Waarschijnlijk geen Eerdhuizen dus.

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

'@fysiokevin kudus gaat bij mij zowieso mee, zonder twijfel. kan me ook niet voorstellen dat ze hem er uit halen, kan ook op meerdere posities uit de voeten. op dit moment zijn er een aantal ajacieden hopeloos uit vorm op het middenveld

Laatst gewijzigd
JesperRenrad

Wat is jullie mening met betrekking tot Klaassen? Goede lijn te pakken qua vorm, doelpuntjes pakken en basisplekken... Wel veel geld ook. Het grootste risico is dat we niet precies de plannen van Heitinga weten..... Heitinga inschattend heeft hij zelf ook geen enkel idee (in het algemeen)....

Peli

Klaassen is een lastige. Geen idee of hij vaak in de basiself van Ajax terecht gaat komen.
Al vind ik het wel veelzeggend dat Heitinga Timber tot 2e aanvoerder heeft benoemd (ten koste van Klaassen dus).

RvhC74

mijn team zal wrsch ut de volgende clubs bevatten (voor zover dat vast staat ☺) kan namelijk zo weer veranderen

whahahahahahahahahahahahaha

3x nec, fey, az
2x utre, aja, twe, spa
1x rkc

steven20

Zijn er nog mensen die Berghuis of Bergwijn overwegen?

En Sandler van NEC is ook nog wel een aardige.

Als 2e keeper dreig ik nu gewoon toch terug te vallen op Olij vanwege zijn grote aantal cleansheets.

rbc1912

Ik kom nu op deze samenstelling uit. Zal content zijn als het morgen is haha

4x AZ
3x Twente
2x Feyenoord
2x Utrecht
2x RKC
1x Ajax
1x Heerenveen
1x Fortuna
1x NEC
1x Sparta

Laatst gewijzigd
Peli

Nou, dan gooi ik ze ook ff onder elkaar:

4x TWE
3x FEY
3x AZ
2x AJA
2x UTR
2x RKC
1x SPA
1x VOL

Hay

Heitinga maakt het seizoen af bij Ajax als hoofdtrainer. Dan zal wellicht het team dat zondag startte tegen Excelsior door hem als basis worden gezien zolang de resultaten goed blijven. Wellicht nog een kans voor Brobbey, kan ook als pinchhitter (heeft dit zijn sowieso pas 2 volledige wedstrijden in de eredivisie gespeeld).

Wielertje12

Nog meer mensen die T. Hazard gaan proberen als gok 2e seizoenshelft? Ben erg geneigd om dat wel te doen

Ben Van Heck

hier:

3 twe
3 az
3 fey
2 aja
2 spa
2 rkc
1 utr
1 nec
1 vol

fysiokevin

'@Ben Van Heck overtuigd! Kudus ✓

Peli

@Wielertje12
3.5M is veel geld voor een gok.
Al zal hij wel vaste basisspeler worden voor het geld dat PSV voor die bizarre huurdeal kwijt is aan hem.
Maar gaat hij scoren en assists geven? En gaat PSV überhaupt nog draaien dit seizoen?

Laatst gewijzigd
Ecko

En hier:
3 x AZ, Feyenoord en PSV (jawel, dat gaat weer draaien. Hup Til!)
2 x Ajax en Twente
1 x Sparta, NEC, Volendam, RKC, Heerenveen

Fietseties

Zeker Wielertje. Ik heb v Wolfswinkel eruit gedaan Hazard erin en Cerny op de bank. Wordt het niks dan is er nog iets om af te wisselen.

Wielertje12

'@Peli, ik vind het ook een dure gok, maar een team zonder PSV'ers voelt ook niet goed.

@fietseties Ik heb ook cerny en geen v. Wolfswinkel. 2 aanvallers van Twente voelt ook te veel van het goede.

Fietseties

En ik snap ook niet waar iedereen hier denkt dat Simons helemaal in gaat storten. Van 1e in het spel naar niks meer? Ik kan het me niet indenken. Ja hij is duur, maar ik kan me niet indenken dat een vd streek of Reijnders bij hem in de buurt gaan komen. Hij heeft even een dipje gehad maar ik denk dat het team nu beter staat.

Peli

'@Fietseties
Je maakt een goed punt hoor. Simons gaat sowieso dikke punten op blijven leveren.
Het "probleem" is alleen dat Simons in z'n eentje exact even duur is als Vd Streek en Reijnders bij elkaar.

Laatst gewijzigd
JesperRenrad

'@fietseties, jij doet wel aan zwart-wit. Iedereen? Helemaal instorten? Maar snap je punt. Ik denk dat je met 6Mio wel heel veel van m moet verwachten. Voor dat geld heb je vd Streek en Reijnders. Meerdere paarden om op te wedden.

Maar dat is het mooie, iedereen kiest anders! Er zullen overigens wel momenten komen dat Simons er 2 inlegt en ik achter mn oren krabbel, maar dat is een bewuste keuze :)

EDIT: precies zoals Peli zegt :)

Laatst gewijzigd
Fietseties

Ook bijna het dubbele aantal punten van vd streek

JesperRenrad

Eens, maar dat is scorebord journalistiek. De huidige vorm van VD Streek (die dus weer fit is) is prima. Ik ben het met je eens dat SImons waardevoller is op papier, ik denk alleen dat ik liever 5 degelijke middenvelders heb dan 1 of 2 toppers en wat grut waarbij je moet billenknijpen of ze niet negatieve punten halen.

Ik snap je keuze, en hij is goed te verdedigen. Ik kies m niet:)

Peli

'@Fietseties
Je klinkt overtuigd. Meer heb je toch zelf niet niet nodig om vol voor Simons te gaan?
Dan doet andermans mening er toch in feite helemaal niet toe.

Laatst gewijzigd
Fietseties

'@JesperRenrad haha zeker zwart wit. Maar praktisch iedereen die hier hun team noemde had geen psver. Vandaar de licht gechargeerde reactie ;)

JesperRenrad

Ik wil graag PSV-ers, maar er zijn zo veel mogelijkheden, en wat vast is (en zeker, want de verdediging loop ik niet zo weg mee) is erg duur. Alleen Luuk, Sangare en Simons zijn zeker. En die vind ik best duur allemaal. Ik denk wel als je op PSV inzet en ze gaan straks weer lekker 4-0 en 5-1 winnen dat je heel hard klimmen kan!!

Fietseties

Onee hoor ik heb Redelijk goedkope tribune opties om een Ajacied Feyenoorder en Simons dus op het middenveld te hebben

1 2 ... 128 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.