Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 129 ... 274 275
Scoritop

Even de stats van Yilmaz er bij gepakt. De man scoort weliswaar 6 pingels, maar heeft verreweg het meeste aantal schoten van de eredivisie. Daarna Odgaard en daarna Kokcu. Begin toch te twijfelen om hem te nemen.

Wielertje12

Brobbey heeft trouwens aangegeven dat hij topscorer wil worden in de eredivisie, hij is wel heel overtuigd zonder een vaste basisplaats?
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1065223/brobbey-strijdlustig-met-ajax-moeten-kampioen-worden-en-ik-wil-topscorer-worden.html

JesperRenrad

Wat moet die jongen anders zeggen? Kan moeilijk zeggen dat hij niet zo veel zin heeft en het prima vindt op de bank :)

Ben Van Heck

Denken jullie dat de 1 miljoen extra die je voor brenet of smal betaalt het waard is als je 1 van de 2 al hebt? Ik zou dan een volwaardige 5e aanvaller kunnen nemen van 2 miljoen (bijvoorbeeld yilmaz), anders wordt het een 750k aanvaller als 5e keuze. Maar hoe vaak stel je hem dan op? Ik heb al 2 aanvallers die ik sowieso elke week opstel en die andere 2 stel ik op adhv programma. Beiden overigens basis spelers. Verder ben ik zeer overtuigd van mijn middenveld en kan zo switchen naar 352. Wat denken jullie?

- Brenet en Smal met een 750 aanvaller die ik nooit opstel
- Hilgers en Smal met een 2.0 aanvaller waar ik mee kan rouleren..

Hay

Waarschijnlijk heeft zijn zaakwaarnemer Brobbey ingefluisterd wat hij moest gaan zeggen. Maar goed, mocht hij in de basis komen en Ajax gaat draaien dan kan het hard gaan.

Peli

'@Wielertje
Brobbey heb ik überhaupt nog maar zelden kunnen betrappen op zinnige uitspraken in een interview.

HeldS

3x PSV
3x Ajax
2x Feyenoord
2x Twente
1x AZ
1x Sparta
1x Volendam
1x Emmen
1x Vitesse
1x RKC
1x Excelsior
1x Cambuur

Peli

'@Ben
Valt voor allebei wat te zeggen. En ligt uiteraard ook aan de andere (beoogde) aanvallers in je team.
Heb je bijvoorbeeld Douvikas of Gimenez, dan is het misschien niet onverstandig er een "volwaardige" 5e aanvaller bij te nemen (om het op te kunnen vangen als Douvikas/Gimenez onverhoopt tòch geen basisplaats houden bij hun clubs).

Laatst gewijzigd
Fietseties

Is het zowizo handig om een verdedigings blok van Twente te nemen? Ik weet dat ze het geweldig doen, maar ze kunnen een terugval krijgen. Daarbij is brenet (vreemd als je zn puntenaantal ziet) toch niet altijd meer basis. Speelt hij minder dan is 3.5 wel echt goud geld.

Jonah Deloo

'@Peli 4x twente niet een beetje veel?

Ben Van Heck

Mijn andere 2 aanvallers zijn vaste basisspelers bij hun clubs, dus de noodzaak voor een volwaardige aanvaller is minder hoog. Brenet was een tijdje geblesseerd dus ik denk dat hij daarom niet werd opgesteld. Afgelopen weekend nog gescoord en de 90 minuten volgehouden, dus hij gaat denk ik echt wel spelen. Daarnaast is het twente programma niet onaardig dus verwacht nog wel vaker de 0 en wellicht wat goals en assists van brenet.

Ztrem

Ik ben eruit..

Bergwijn Tadic Kudus en klaassen in 1 team gefrommeld. Gr een Feyenoorder ;)

Peli

'@Jonah
Wellicht. Maar gezien hun programma (ook i.c.m. de programma's van mijn andere spelers) waag ik het er toch maar op :-)

Laatst gewijzigd
Ztrem

Probleem bij psv en een beetje bij Ajax is dat je niet zeker weet wie basis staan. Dan is 3.5 M of meer wel zonde van je geld. Ik baseer de keuze op de dure mannen of je ze ook vaak gaat cappen. Snap prima als iemand de jong of Simons neemt. Allebei lijkt me dan wat zinloos..

B M

Zal Meulensteen zijn basisplaats behouden na de winteraankopen bij Vitesse?

Scoritop

Nee Meulensteen is van origine een verdediger. Die gaat zijn plek kwijtraken.

Jonah Deloo

'@Peli bij zerrouki is het misschien ook handig om naar zijn verleden met gele kaarten te kijken. Of heb je hier een argument op tegen?

Fietseties

Zeker Erik, heeft ook absoluut met vals sentiment te maken. Maar psv heeft de potentie om veel punten binnen te halen daarbij is hazard dusdanig duur en de alternatieven zo karig dat hij wel moet spelen.

Chef83

Niemand blokzijl van grunn?

Fietseties

Nee, ik haal alleen Bakzeil bij Groningen;)

Peli

'@Jonah
Je doelt op dat ene seizoen (vorig jaar) waarin hij een uitschieter had qua kaarten?
Prima argument, op zich. Maar voor mij geen reden hem links te laten liggen.
Hij staat nu na 19 potjes pas op 3 gele kaarten, daar kijk ik liever naar.
(ALS ik hem al pick.)

Ztrem

Fietsefiets. Ik verwacht zelf ook nog genoeg van PSV en Hazard. Alleen dan vermoed ik dat Hazard ook nog wel op het middenveld kan gaan spelen. In zijn laatste potje bij Bvb stond hij zelfs (eenmalig) LB

Capra

Na lang puzzelen en wisselen nu klaar (hoop ik)

3x AZ
3x Feyenoord
3x NEC
2x Ajax
2x Twente
1x Utrecht
1x Heerenveen
1x RKC
1x Fortuna
1x PSV

Ziet er wel goed uit en naar mijn zin.

puntenjager

Iemand nog teams vergelijken met op- of aanmerkingen via PB?

Fietseties

Als je wil kom maar door kvyvit. Best interessant hoe andere denken!

1 2 ... 129 ... 274 275

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.