Denken jullie dat de 1 miljoen extra die je voor brenet of smal betaalt het waard is als je 1 van de 2 al hebt? Ik zou dan een volwaardige 5e aanvaller kunnen nemen van 2 miljoen (bijvoorbeeld yilmaz), anders wordt het een 750k aanvaller als 5e keuze. Maar hoe vaak stel je hem dan op? Ik heb al 2 aanvallers die ik sowieso elke week opstel en die andere 2 stel ik op adhv programma. Beiden overigens basis spelers. Verder ben ik zeer overtuigd van mijn middenveld en kan zo switchen naar 352. Wat denken jullie?
- Brenet en Smal met een 750 aanvaller die ik nooit opstel
- Hilgers en Smal met een 2.0 aanvaller waar ik mee kan rouleren..
'@Ben
Valt voor allebei wat te zeggen. En ligt uiteraard ook aan de andere (beoogde) aanvallers in je team.
Heb je bijvoorbeeld Douvikas of Gimenez, dan is het misschien niet onverstandig er een "volwaardige" 5e aanvaller bij te nemen (om het op te kunnen vangen als Douvikas/Gimenez onverhoopt tòch geen basisplaats houden bij hun clubs).
Mijn andere 2 aanvallers zijn vaste basisspelers bij hun clubs, dus de noodzaak voor een volwaardige aanvaller is minder hoog. Brenet was een tijdje geblesseerd dus ik denk dat hij daarom niet werd opgesteld. Afgelopen weekend nog gescoord en de 90 minuten volgehouden, dus hij gaat denk ik echt wel spelen. Daarnaast is het twente programma niet onaardig dus verwacht nog wel vaker de 0 en wellicht wat goals en assists van brenet.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.