Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 130 ... 273 274
Ben Van Heck

Ik wil ook wel sparren, stuur me maar een pb’tje hoor :)

B M

Wie zal bij Vitesse moeten plaatsmaken als Isimat basis gaat spelen?

wielergekkie

'@BM ik verwacht als CV's in de basis Isimat en Flamingo.

RVH

Ik wil ook wel teams bespreken in de PB!

steven20

Inmiddels zullen de meeste teams toch staan. Ben benieuwd:) PB's altijd welkom.

Had wat ongelukkige oefenrondes in het begin van het seizoen, maar inmiddels weer dik 95%

Benzardi

Ik ga ook voor 4x TWE mede omdat FC Twente geen Europees voetbal voetbalt en dat kan een voordeel zijn.
Voor de rest word dit mijn basis twaalftal 3x AZ, 2x AJA,1x PSV, 2x FEY.

Het bankie is nog niet naar mijn zin, dus daar moet ik even nog aan sleutelen.

Bobby37

Ik wil ook wel PBen, ben wel nieuwsgierig naar andere ideeën.

Aadjenr11

Ben meestal een volger van de ander forums, maar volg deze nu ook met enige interesse.

De kern van mijn team staat en twijfel nog over een paar. Ik sta nu op 91,3% en wil graag nog wat stijgen. Hierdoor overweeg ik een gokje te wagen.

Op dit moment heb ik 2 keepers staan (3+2)

Verdedigend veel veel Twente inclusief Brenet. Twente doet het goed en kan me niet voorstellen dat ze Brenet gaan wisselen als je om de prijzen speelt.

Een gemixt middenveld zonder Simons, die is me te duur.

Aanvallend zonder v Wolfswinkel, want daar hoop ik dat mijn gokjes goed uitpakken.

Gisteren was ik ervan overtuigd dat mijn team klaar was, maar vandaag toch weer twijfel.

Zit nu op:

3x Feyenoord
3x Twente
3x AZ
2x 020
2x Utrecht
1x NEC
1x RKC
1x GAE
1x Volendam
1x Cambuur

Enige waar ik nog over twijfel is:

Optie 1 Steijn-Bero-Yilmaz-Colassin
of
Optie 2 Reijnders-Seuntjes-Douvikas-Balk

Steijn nu wissel maar…..
Reijnders doet het super

Bero draait nu redelijk net als Vitesse
Seuntjes is Seuntjes en levert

Yilmaz (pen) hebben er aardig wat gehad
Douvikas het kan vriezen het kan dooien

Colassin of Balk allebei opvulling

Peli

1.0M (Colassin) als opvulling is misschien wat aan de dure kant, Aad.
Als je daar 500K van maakt, kan je gaan voor Reijnders-Seuntjens-Douvikas-500K

[edit]
Tenzij Colassin na het vertrek van Sarr ineens basisspeler blijkt te zijn. Dan heb je voor 1.0M een steal als 5e aanvaller.

Laatst gewijzigd
RvhC74

Sparta middenvelder geruild voor psv middenvelder is meer zekerheid. En meer balans in team, meer punten

Fietseties

Stuur maar door die selecties!

RvhC74

Mijn team staat: 😉

3x Fey, Az, Utrecht
2x Aja, Twe, Nec
1 x Sparta, Rkc, Cambuur

Ben Van Heck

Alweer?

KissMyAce2.0

Ik erger me groen en vooral geel

RvhC74

'@Ben
ja alweer 😂😂😂😂

@Kiss
Je mag maar 4 van Fortuna 😜😜😜

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

wat wordt ik gek van dat puzzelen. Denk je alles te hebben staan, krijg je toch weer Van Wolfswinkel fomo, en douvikas fomo. Waarom moet die griek nu perse een hattrick maken net voor de deadline wahaha.

Hilgers - wolfswinkel - van crooy - 500k spits
Brenet - cerney - van crooy - 1 milj spits
Hilgers - douvikas - cerny - 1.5 milj spits
Brenet - douvikas - cerny - 500k spits

Vind brenet wel echt een fijne upgrade van hilgers, zeker als ik moet switchen naar 352 (omdat douvikas bijvoorbeeld geen basisspeler meer is). Maar is het puntenverschil tussen brenet/hilgers te verwaarlozen? Vervelende is dan wel dat ik dan met een 500k spits zit. Douvikas is zo’n mooie gok die goed uit kan pakken, maar ik vind het zelf zo’n wisselvallige spits. Duurde toch wel ff voor hij scoorde na zijn eerste hattrick.

Dan van wolfswinkel vs cerny nog. Zijn blessurehistorie laat mij toch twijfelen. Van wolfswinkel is altijd een stabiele spits. Die 1,5 meer toch waard? Heb een beetje idee dat ricky heeft onder gepresteerd en cerny over gepresteerd ofzo.

Hopelijk kan iemand me enigszins in een goede richting duwen haha…

arjenzvob

Hier gegaan voor:
3x fey
2x ajax, az, twente, rkc,
1x psv, utrecht, vitesse, nec

Tribune:
1x groningen, 1x volendam, 1x cambuur

wielergekkie

Verwachten jullie meer punten van Simons of van Kudus?
Even geen rekening houden met de prijs.

JS Koers

Team is af:

4x feyenoord
3x Ajax
2x RKC
2x Utrecht
2x AZ
1x Sparta
1x NEC
1x Volendam
1x Twente
1x Fortuna

Misschien dat ik nog een Ajacied ruil voor en twente-speler of Fortuna voor Sparta, verder staat het. Nu 98.5% dus het wordt erg spannend!

En nee ik heb geen PSV-ers, in iedere linie is het te onrustig of te duur. Feyenoord is met afstand de stabielste topclub, al had ik best een speler minder willen doen. Ajax heeft hetzelfde als PSV, maar die hebben geen spelers gehaald/,verkocht.

Laatst gewijzigd
steven20

'@Ben Van Heck

Mijn voorkeur ken je, maar die heb je me min of meer zelf aangepraat haha. Nu blijf ik daar wel bij.

dadeliva

Smal en Brenet zijn voor mij nobrainers Ik zou Cerny boven van Crooy prefereren maar ik heb Unnerstall en van Wolfswinkel al.
Szymanski vanwege zijn blessure ingeruild voor Rijnders. Het extra miljoen geïnvesteerd in een breed middenveld met als 4e en 5e Seuntjes en Azarkan.
Geen PSV ers Prestaties uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst is zeker ook mijn ervaring in meer dan 100 spellen Scorito.

dadeliva

4x Twente
3x Sparta
2x Feyenoord
2x Ajax
2c Az
2x Excelsior
1x RKC
1x Utrecht
1x Cambuur

raymankapeens

'@davideliva No brainers als in veel te duur toch?

DrSeuss4

'@wielerliefhebber ik denk dat hij bedoeld nobrainers niet omdat het puntenkanonnen zijn.

rbc1912

Smal en Brenet veel te duur?

1 2 ... 130 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.