Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 131 ... 273 274
Ben Van Heck

Toch maar weer geswitcht: Wolfswinkel in! Me gevoel zegt dat dit toch een veiligere keus is want van Wolfswinkel blijft altijd een speler waar je op kunt vertrouwen, Cerny is dat imo minder. Hierdoor wel brenet moeten downgraden naar propper of hilgers. Kan ik leven omdat de kans natuurlijk bestaat dat ik een twente verdediger op de bank moet zetten, met de aanvallende impulsen van beide zou je maar net de verkeerde banken. En met het potentiele vaak houden van de 0 is hilgers imo een prima pick.

KissMyAce2.0

En nu raakt Pavlidis geblesseeerd

Jonah Deloo

'@KissMyAce2.0 bron?

wielergekkie

'@KissMyAce2.0 dat zal mijn dilemma gelijk oplossen!

Ben Van Heck

onzin joh, niks over te vinden. of ben jij zeer goed ginformeerd intern?

Sies

Mensen, het is 8 uur geweest, dus KissMyAce 2.0 heeft zn eerste kratje Hertog Jan al genuttigd....

Bobby37

Gisteren heel de dag niet aan m'n team gezeten. Zag ik net dat ik nog 250k budget over had. Dat moet natuurlijk op :) Nu toch weer deadline kriebels. Twijfel of ik een verdediger en een middenvelder zal downgraden zodat ik v wolfswinkel kan nemen ipv cerny

Maar de ervaring is dat last minute wijzigingen meestal niet goed uitpakken, dus ik moet hier nog even goed over nadenken.

Is dat van pavlidis geblesseerd serieus? Dat zou iedereen dwingen tot omgooien?

Peli

Natuurlijk is dat van Pavlidis z'n blessure niet serieus.

Wielertje12

Hier 3x AZ
3x Twente
2x Fey
2x Ajax
2x Vitesse
2x GAE
1x PSV
1x NEC
1x RKC
1x Utrecht

Sies

Goed, ik heb mn team staan, maar twijfel nog tussen onderstaande. Ik blijf aanpassingen doen, maar kom telkens op 1 van deze opties uit. De rest staat behoorlijk vast.

Q Timber, vd Streek en Cerny

of

Wiefer, Verschueren en v Wolfswinkel/Gimenez

Optie 1 heeft een sterker middenveld, maar optie 2 meer zekerheid in de spits. Iemand die mij het beslissende zetje kan geven?

R. D.

Ik heb er maar 2 vd 7 die jij opnoemt

dadeliva

'@wielerliefhebbervandeweek Brenet leverde tot nu toe gemiddeld per wedstrijd 91 punten op (waarbij ik een invalbeurt voor 50% tel) en Smal 80. Brenet scoort daarin hoger dan iedere speler van 3M of hoger (op Douvikas na, maar die speelt niet zo vaak). Xavi Simons is bijna 2x zo duur maar had een gemiddelde van 87 punten.
No-brainers om in je team te klikken dus; Xavi Simons niet, zeker gezien de recente vorm.

@Sies Ik zou voor optie 1 gaan maar dan met Rijnders i.p.v. Timber. Je weet niet wie er blijven spelen van Timber en Wiefer als Szymanski weer terug is. Gimenez is een gok die goed of slecht kan uitpakken.
Ik heb zelf Rijnders, vd Streek en van Wolfswinkel.

Sies

'@Dadeliva Rijnders heb ik ook al. Ik ga er zelf eigenlijk wel vanuit dat Timber blijft staan. Zie eerder Szymanski kind va de rekening worden, of naar de flank verhuizen.

Ben Van Heck

Denken jullie dat Verschueren een must have is? Ik zou hem kunnen downgraden en dan Hilgers toch nog naar Brenet kunnen upgraden. Seun heb ik al en die kan prima als 5e middenvelder fungeren, dus ben nog op zoek naar een 6e middenvelder van max 1,5 miljoen. Ik kom dan toch bij van amersfoort uit. Zal hij basis blijven staan? Vind 3 goals in 6 wedstrijden (beker meegerekend) toch niet onaardig voor dat bedrag. Of zijn er andere 1,5 milj middenvelders die ik zou moeten overwegen?

Laatst gewijzigd
Wielertje12

'@Ben Persoonlijk vind ik na Seuntjens van Amersfoort inderdaad de interessantse optie, anders zou ik voor Azarkan of zelfs Diemers gaan

Ben Van Heck

yep vindt ik ook zeker. vraag is alleen of het de downgrade van verschueren naar hem waard is, maar goed als ik daardoor brenet alsnog kan toevoegen dan is dit de gok wel waard denk

Corné .

Flinke twijfels over Veerman en Kudus.
Kudus lijkt me onder Heitinga wel vrij zeker van een basisplaats.
Veerman wel 1 van de betere middenvelders van PSV.
Helemaal als Simons naar de vleugels verhuist.
Alleen weet ik niet zeker wat van Nistelrooy nu met Veerman wil. Lijkt er beetje op alsof die hem niet hoog heeft zitten.

Ben Van Heck

hmm ja das een goeie vraag hoor. IK zou zelf veerman altijd opstellen maar vond hem qua rendement ook niet veel de eerste seizoenshelft. Ik zou tussen deze 2 zeker voor kudus gaan

pannajunkie

Kan iemand mij overtuigen Steijn niet te nemen? Hij blijft maar in mijn hoofd zitten.

Sies

'@pannajunkie Ik zou niet zo snel voor iemand kiezen waarvan je niet zeker weet of hij een basisplek gaat krijgen. Vooralsnog krijgt Vlap het vertrouwen en ook al denk ik dat dit weleens kan gaan veranderen, is het te twijfelachtig.

En nu ik dit typ, bedenk ik me dat ik hetzelfde doe met Timber.... ;)

Laatst gewijzigd
Jwillems90

'@Ben Van Heck

Ik stond voor min of meer hetzelfde dilemma m.b.t. Verschueren. Voor nu (dat kan over 5 minuten weer anders zijn...) heb ik hem eruit gehaald en gekozen voor Pelle van Amersfoort als 6e middenvelder en Propper vervanger door Brenet. Mijn voorspelling is dat Verschueren af en toe nog wel een doelpuntje mee gaat pikken, maar hij pakt ook regelmatig een gele kaart en ik verwacht niet dat Sparta, en dus ook Verschueren, deze reeks door kan zetten.

Over heerenveen ben ik ook niet heel enthousiast. Pelle van Amersfoort zal echter af en toe wel zijn doelpuntje meepikken en kan ook in de spits spelen, mogelijk komt die daar dus wel eens te spelen met het vertrek van Sarr. Van wonderen is volgens mij ook niet 100% overtuigd van Sydney van hooijdonk. Als 5/6e middenvelder is Pelle dus een uitstekende optie.

Brenet lijkt me duidelijk. Misschien dat die een enkele keer gerouleerd zal worden met die nieuwe rechtsback van twente, sampsted, maar dat weegt niet op tegen de assists en de doelpunten die hij met zich meebrengt. Zijn plafond is heel hoog.

pannajunkie

'@Sies,

Dat klopt, maar je zou zou zeggen dat het wel eens klaar is met die Vlap. Heel het seizoen erg matig, maar hij blijf het vertrouwen houden. Op één of andere manier blijf ik mezelf overtuigen dat de wissel in de rust de druppel voor Vlap was. Mr miss is verschueren een veiligere keus. Lastig.

Ben Van Heck

'@Jay Willems

Dank, hier kan ik wat mee. Heerenveen idd ook niet best, maar 9/10 keer zit hij toch bij mij op de tribune dus die gok durf ik wel te nemen. Anders zat of seuntjens of verschueren op de tribune. Beetje zonde imo. Wbt brenet heb je helemaal gelijk. het voelt ook wel fijn om niet elke week te billenknijpen bij een wedstrijd van twente of brenet of smal een assist/goal maakt.Nu mogen ze van mij aan de lopende band renderen

Peli

Tot het moment komt dat je moet kiezen tussen òf Brenet òf Smal in de basis..... en je vervolgens net de verkeerde kiest ;-)

Jonah Deloo

Even over steijn. Heb namelijk laatst nog met een redelijk fanatieke twente supporter gesproken over hem. Steijn is voetballend nog op ado niveau. Dit konden we tegen feyenoord overigens zien. Brengt wel een hoop aan het spel van twente met zijn drang naar voren. Vlap is een hele andere speler voetballend een prima speler en dat is ook de reden dat jans hem vooralsnog vaak opstelt. Wat hem alleen te kort komt is zijn betrokkenheid bij de aanval van twente. Dat de supporters er klaar mee zijn of dat het nu wel een keertje klaar zou moeten zijn zijn ook geen goede argumenten, aangezien jans wel eerder heeft bewezen redelijk standvast in zijn eigen keuzes is. Denk wel dat steijn vaker gaat spelen in bepaalde wedstrijden. Maar zodra twente tegen een topper speelt zal Jans vlap weer opstellen door wat ik eerder heb benoemt. Ik heb zelf niet echt naar het individuele programma van twente en rkc gekeken. Maar als dit een beetje gunstig te combineren is, zodat je seuntjens in de wedstrijden hebt wanneer twente tegen een betere tegenstander speelt is steijn te overwegen.

In het kort,
Ga er niet vanuit dat steijn ineens de basisspeler op die plek wordt. Als 5e ik herhaal 5e middenvelder prima optie. In combinatie met seuntjens?

1 2 ... 131 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.