Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 132 ... 273 274
MarvinG

Momenteel:

4x Ajax
3x AZ
3x Feyenoord
2x Twente
2x RKC
2x Volendam
1x Utrecht
1x Cambuur

Dus geen PSV en ook geen Sparta. Voelt gek, maar hopelijk wel de juiste keuze ;)

Ben Van Heck

'@Peli haha ach, dat zijn luxeproblemen. Als ik de schema's van mijn verdedigers bekijk zal sporadisch één van de twee 'moeten' banken.

Jwillems90

Vandaag de laatste knoop doorgehakt. Xavi Simons ga ik toch opnemen in mijn selectie. Ik ga veel inzetten op mijn verdediging en middenveld, en dus voornamelijk 3-5-2 en 4-4-2 spelen. De aanvallers vallen mij vies tegen dit jaar.

In dit forum lees ik van verschillende mensen dat zij Xavi links laten liggen mede vanwege zijn vorm op dit moment. De laatste wedstrijden scoort hij inderdaad minder, maar bijv. afgelopen week tegen de Eagles had hij nog een bal op de lat en een 1 op 1 met de keeper die er bijna inging. Dat hadden zo al weer twee goals kunnen zijn. Daarom is het beeld van zijn mindere vorm wat vertekend denk ik. Deze man zorgt voor zoveel dreiging bij psv en is een 100% zekerheidje in de basis. Ook geen enkele kaart gepakt nog.

Xavi schrappen levert extra bestedingsruimte op, dat klopt. Ook met Xavi kan ik nog een uitgebalanceerd elftal neerzetten. Alleen mijn aanval is wat zwakker. Dat neem ik maar voor lief.

Mijn enige twijfel zit nog bij Tadic. Die zit al jaren vast in mijn selectie. Het doet me pijn om hem links te laten liggen, het voelt bijna als vreemdgaan. Wat denken jullie over Tadic deze tweede seizoenshelft? Gaat die weer leveren (en vooral veel spelen onder Heitinga)?

k kan nog plek voor hem vrijmaken, door een verdediger te downgraden en een aanvallende bankzitter te downgraden.

pannajunkie

Tadic is minder geworden qua spel en scoor niet meer zoveel, maar nog altijd bij zo wat alle goals van Ajax betrokken. Must have wat mij betreft.

pannajunkie

'@Jonah, Thanks btw. Neem het mee. Volgens mij zit het qua toppers van Twente vs RKC die dan "makkelijkere" wedstrijden hebben we goed.

Hay

Veerman (PSV) had ik in de eerste seizoenshelft en dat was toch niet echt een succes, tel daarbij de huidige minder zekere positie binnen het team dan blijf ik daar zondermeer vanaf.

Brenet kan een grote puntenpakker worden, maar volgens mij is hij redelijk blessure gevoelig gebleken (daarbij wel het voordeel dat Twente geen Europees voetbal speelt).

RvhC74

Ook ik ben nu klaar. Jajaja ik weet het.

Mijn gebalanceerd elftal die het moet doen op jacht naar een gouden bekertje (behouden) zijn:

3x Fey, Az, Twe
2x Aja, Utr, Spa, nec
1x Rkc

Laatst gewijzigd
Ben Van Heck

valt opzich wel mee toch qua blessuregevoeligheid @hay

Onlangs een wat langere blessure maar daar voor maar een paar kleine blessures. Een hilgers heeft zwaardere blessures gehad

Wielertje12

Als Brenet nou naar de Premier League was vetrokken dan hadden we het dilemma van verdedigers van Twente niet gehad :p

Ben Van Heck

Als Douvikas die hattrick niet had gemaakt dan hadden we dat dillemma ook niet hahaha

Sies

Als Schreuder nog bij Ajax had gezeten hadden we daar ook iedereen van links kunnen laten liggen ;)

MarvinG

Als mijn tante een man was geweest, was het mijn oom

Peli

Als Ziyech nog in de eredivisie had gevoetbald, had hij een 95% pickrate gehad.
Als Ajax een goede 1e seizoenshelft gehad zou hebben, had ik er 4 mijn team in geklikt.
Als Haaland bij Feyenoord zou spelen, had ik hem elke week captain gemaakt.

Laatst gewijzigd
MarvinG

Ik klik er nu ook gewoon 4x Ajax in ;)

RvhC74

'@Peli

Haaland bij Feyenoord

Ja en Messi in Amsterdam 🫣🫣🫣

Feit is dat wrsch Fey kampioen gaat worden. …. Als ik maar mijn gouden bekertje haal 🫣🫣🫣😂😂😂😜😜😜

Jaja je kan betwisten dat dit dan wel een feit is 💩💩💩

Laatst gewijzigd
Fietseties

Ja en als mijn tante wielen had was het een fiets geweest! Vergelijkingen genoeg lijkt me 😉

Karperdrol

Dan neem je toch Smal?
Als je er maar 1 van twente wilt

Pantani_83

4 miljoen over voor een middenvelder. Kudus en Kokcu staan er al in. Blijft Klaassen spelen? Gaat Veerman weer spelen? Ben eerder geneigd om voor Klaassen te kiezen dan voor Veerman.

MarvinG

Denk dat Klaassen ook zekerder is dan Veerman ja, qua speeltijd.

Goombah

Laatste twijfel is Tadic & Dimata of Gimenez & van Crooy.. wordt weer last-minute de selectie definitief maken.. :')

Wielertje12

'@Goombah bij mij zouden dat de eerste 2 zijn

puntenjager

Toch nog wat wijzigingen gedaan. Crooy out, Cerny in. Sambo out en dan nog even onderzoekje doen of ik dan v Amersfoort of Azarkan neem.

Goombah

'@Wielertje12 Thanks!

Neig ik ook naar.. ik moet alleen wat meer balans vinden in de 'gokjes' die ik neem..

Kan niet EN Kudus EN Tadic EN Vidovic EN Gimenez nemen.. Met die eerder aangegeven aanvalscombinaties zit ik wel met een 500k verdediger trouwens, zit me ook niet helemaal lekker..

Gimenez/Dimata betekent weer een upgrade van die 500k verdediger naar eentje van 1m van Excelsior bijvoorbeeld..

puntenjager

'@Goombah bij mij ook 1e optie

penj01

Zijn er ook mensen die Eiting overwegen als 6e middenvelder? Ik zie vooral van Amersfoort en Azarkan staan. Seuntjens staat er uiteraard al in.

1 2 ... 132 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.