Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 133 ... 273 274
Goombah

Thanks @Kvyit

Huidige stand van zaken:

4x FEY
3x TWE
2x AZ
2x AJA
2x RKC
1x VIT
1x HEE
1x NEC
1x EXC

Laatst gewijzigd
KissMyAce2.0

Wat doen jullie druk zeg!
Excuus nog. STEL dat Pavlidis geblesseerd raakt...

sven berg

Mijn team staat klaar! Heb nog 1 dilemma. Toch kiezen voor een degelijke Van Wolfswinkel of een gokje nemen met Giminez voor 3,5? Ik neem Douvikas als 4e spits, dus dat is al een gokje. Waar zouden jullie voor gaan?

Goombah

'@sven Twee gokjes in je aanvalslinie wellicht wat veel van het goede, zal ook afhankelijk zijn van je systeem en middenveld EN of je nog een inhaalslag te maken hebt qua %..

pannajunkie

Ik ben er uit hoop ik:
4x twe
3x az
3x fey
2x aja
2x rkc
1x vol
1x nec

Helaas geen Steijn.

sven berg

'@goombah Thanks! Ik denk dat ik dan ook voor de veilige optie ga. Speel 3-4-3 met een sterk middenveld / verdediging zonder gokjes, een degelijke bank en een zwakke tribune.

Ben Van Heck

ik zou door wat verschuivingen douvikas erin kunnen zetten voor van crooy. dit gaat dan ten koste van mijn 6e middenvelder. deze zou dan twigt worden.

De gok van crooy naar douvikas het waard? Blijft twigt in de basis bij volendam? heeft pas 2 potten gespeeld bij volendam dit seizoen. Mocht ik dit doorzetten is cordoba mijn 5e spits. opzich ook niet mis. mocht douvikas niet spelen dan kan hij prima op de bank, gegarandeerd speeltijd

Laatst gewijzigd
Peli

Opvallend om te zien, al die deadline day nieuwe leden op dit forum ;-)
Mooi man. Die zien we na vandaag pas weer in de volgende transferperiode.

Laatst gewijzigd
sven berg

Natuurlijk kom ik tijdens de Giro / Tour en Vuelta ook graag weer meegluren bij de scorito experts hier! ;) ;)

RvhC74

'@Peli

We kunnen niet allemaal diehard fanatiekelingen zijn zoals wij 😜😜😜

Ben wel benieuwd naar alle teams

Ludi

Haha gelukszoekers:p

Peli

Haha. Dat ze de volgende keer maar gewoon lekker massaal op Twitter mogen blijven ;-)

MarvinG

Mocht er nog iemand willen sparren in PB, voel je vrij! :)

Fietseties

Kom maar door Marvin

pannajunkie

Heb het even nagevraagd vwb een schorsing door gele kaarten. De regel qua schorsing is als volgt: na 5x geel ben je de volgende wedstrijd geschorst, daarna na 10. Na de 10 ben je na elke gele kaart die pakt geschorst.

Laatst gewijzigd
Scoritop

'@reneetje Ben benieuwd hoe ver je het gaat schoppen. Welke plek sta je nu?

RvhC74

'@ Scoritop sta 101 in algemeen. Doel behouden gouden bekertje

Maar onderschat ook onder andere @Peli en @Danusz niet

Peli staat nog boven mij 💪

Laatst gewijzigd
Scoritop

Sparren kan altijd (als het nog nodig is). Stuur maar een bericht

Scoritop

Ja ik heb hen ook hoog zitten. Sta net geen top 200. Dus probeer daar wel in te geraken (of hoger uiteraard)

MarvinG

Algemene index of met Topcoach NL qua positie?

Peli

In mijn geval geldt dat voor TC NL, Marvin.
Dat is het enige Scorito spel waar ik momenteel aan meedoe. (Wegens tijdgebrek vooral.)

Ketjap Manis

Mijn team staat al een paar dagen eigenlijk. Ben ook niet zo’n fan van laatste moment wisselen. Maar wie weet slaat de stress straks nog toe;)

RvhC74

Bij mij ook Topcoach NL

Ik speel alleen paar voetbal competities en wielrennen. Scorito index staat nu op 93% ergens, geëindigd op 97% ergens vorig jaar.

Vooral met Wielrennen kan ik nog wel wat stijgen

Laatst gewijzigd
M@thijs

Ik zie dat mensen van mening zijn dat je niet bv. douvikas en gimeniz moet nemen want dan heb je 2 twijfelgevallen.

Maar dit moet je eigenlijk juist toch wel doen. Stel beiden hebben 50% kans om basis te staan,

optie 1: neem je er 1
optie 1.1: zonder vervanger
heb je 50% kans dat hij uitvalt en je een prutser in de basis e bank hebt staan.
optie 1.2: met vervanger:
50% dat je die voor noppes meeneemt.

optie 2: Stel je neemt ze allebei dan neem je sws een vervanger mee.
heb je 25% kans dat beide uitvallen en je een lege bank hebt.
25% dat je die vervanger voor noppes meeneemt. maar wel 4 toppers hebt om door te wisselen

lijkt mij optie 2 toch de betere. Nu heb ik zelf niet veel vertrouwen in gimenez voor dit bedrag maar neem hierdoor wel in andere linies een paar gokjes.

Laatst gewijzigd
BobW

Propper of Van Amersfoort voor 1,5M, iemand advies?

1 2 ... 133 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.