Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 134 ... 273 274
MarvinG

Als ze allebei niet meer spelen, dan heb je nog maar 3 aanvallers over...

rbc1912

Dan zou je nog naar 3-5-2 kunnen gaan natuurlijk. Het overwegen wel waard, maar ik ga het niet doen denk.

puntenjager

Sandler een vraagteken. Mooi.. precies toen ik dacht nu heb ik het, ga ik daardoor weer twijfelen. Een verdediger van RKC sla ik over ivm mijn 2e keeper Vaessen. Toch maar gewoon houden dan??

Edit: ik lees door ziekte. Kan iedereen overkomen.

Laatst gewijzigd
Peli

Sandler is z'n hele carrière al één groot wandelend vraagteken.
Heb bij hem altijd het gevoel dat het slechts een kwestie van tijd is voordat hij weer de lappenmand in moet.

Ben Van Heck

Team definitief rond. Al mijn eigen must-haves in een team weten te beuken, wat tenkoste is gegaan van de spelers waar ik het meest onzeker over ben/was:

3x feyenoord
3x AZ
3x Twente
2x Ajax
2x Utrecht
2x RKC
1x Volendam
1x GAE
1x fortuna

Ecko

Ach, zijn wij niet allen gelukszoekers? Ik zoek het behalve in de liefde ook in dit spel.
Best wel aandoenlijk eigenlijk, de wanhoop, de stelligheid, de discussies over downplayen, upgraden, no brainers etc. En bij vlagen ook leerzaam, dank dus voor de input.
Mijn geheime wapen is reeds genoemd hier: Twigt.
Veel succes en plezier allemaal!

Jonah Deloo

Heb nu als 5e aanvaller een van 2 miljoen. Verder heb ik wel douvikas en is het misschien dus wel verstandig. Heeft iemand een argument om het absoluut niet te doen? En heeft iemand anders dit ook?

MarvinG

Daar heb ik het geld niet voor ;)

Peli

'@Jonah
Omdat ik Douvikas heb, ben ik (als zijnde een soort van 'verzekering' en omdat mijn resterende budget het toeliet) ook gegaan voor een 4e en 5e aanvaller van 2.0M

Laatst gewijzigd
Scoritop

Hier staat die ook. En we blijven er vanaf:

3x Twente
3x Feyenoord
3x AZ
2x Ajax
2x RKC
1x Sparta
1x Utrecht
1x Heerenveen
1x Volendam
1x Cambuur

Jonah Deloo

o oke dus wel verstandig, dan laat ik het zo.
Ander pijnpuntje ik heb nu twee verdedigers van dezelfde club, iemand die een argument heeft om dat niet te doen? Hebben andere dit ook?

rbc1912

Die 'Douvikas verzekering' heb ik ook ingebouwd. Door de 5 dure mannen links te laten liggen kan dat ook gewoon. Mijn 5e aanvaller is alleen 'maar' 1,25, maar dat is ook 'gewoon' een hele fatsoenlijke

Jwillems90

'@Jonah

Als het verdedigers zijn van een stabiele ploeg als twente bijvoorbeeld, dan is dat prima toch. Ik heb dat ook. Als twente een vormdipje krijgt kan het wel nadelig uitpakken natuurlijk. Maar het hangt er ook vanaf of je mogelijkheden hebt om te rouleren. Ik heb drie andere basiswaardige verdedigers om in te zetten als twente een moeilijk programma heeft.

Jonah Deloo

ja heb ik ook. Heb over het algemeen een redelijk stevig bezit team. Ik las overigens dat dost blijkbaar deze transferwindow naar emmen wilde. Ik vind dat best veel zeggend. En dit maakt naar mijn mening douvikas nog veel aantrekkelijker

Peli

'@Jonah
Ik zeg niet dat het verstandig is.
Ik zeg alleen dat ik ervoor gekozen heb ;-)

wielergekkie

'@Jonah dat klopt dat heb ik ook gelezen. En de reden dat ze hem niet naar Emmen wilden laten gaan was; Dat ze geen vervanger hebben voor Dost. Dus heel veel duidelijkheid schept dat ook weer niet.

Jwillems90

Dost wordt gewoon pinchhitter. Ik kies niet voor de 'Douvikas verzekering', al klinkt het wel erg leuk. Mijn vijfde man is een 750K aanvaller. Wil toch voornamelijk 3-5-2 gaan spelen.

Ab Normaal

Hebben jullie daar een bron van?

Peli

https://www.rtvdrenthe.nl/sport/15323576/ronald-lubbers-kijkt-terug-op-transferwindow-bas-dost-wilde-graag-naar-fc-emmen

@Ab

Jonah Deloo

Ik vind het vooral interessant aangezien hij zich duidelijk niet helemaal op zijn plek voelt na de trainerswissel. Ik denk echt dat het de tijd is voor douvikas om vaste basisspeler te zijn. Aan de hand van dit nieuws en de nieuwe trainer. (Maar dan nog steeds is de douvikas-verzekering een belangrijk onderdeel van mijn team)

Ab Normaal

Thanks Peli.

Ben Van Heck

welke 500k verdediger is het meest interessant? Heb nauber, nu kuipers blesseerd is is hij vaste basisklant, maar die is er nog wel ff uit. Blokzijl kan, maar groningen is wel heel matig. blijft flint spelen bij volendam??

kevinraar

dit word me team voor komende speelronde

olij

pedersen
pinto
hatzidiakos

zerroukki
kitolano
schone
reijnders

van crooy
douvikas
van wolfswinkel

bank
cillesen
boscniewich
simons
yilmas

tribune
teze
kokcu
el gahzi

dadeliva

Ik neem al jaren geen 500k verdediger. Je kunt beter een iets duurdere speler nemen die je wissel of basis kunt zetten bij blessures of zware programmas van basisspelers. Ik heb nu El Yakoubi voor 1M.

Vanwege het bericht over Dost heb ik nu Douvikas in mijn team gereden

Ben Van Heck

Moet er toch aan geloven. Er zijn zat opties in dat segment die basis staan. Kan nergens anders schuiven helaas

1 2 ... 134 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.