Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 145 ... 274 275
Peli

Ja, leek mij ook.
Kan nog veranderd worden hoor na de wedstrijd.

RvhC74

Opzouten, gewoon goal van Kudus, kan de punten hard gebruiken

Kleine Drekst

was eigenlijk een eigen goal inderdaad

wielergekkie

Was volgens mij ook een eigen goal maar zal vast niet meer veranderd worden. Slechte ronde, maar schade enigszins beperkt gehouden.

Kleine Drekst

ik hoop ook dat die blijft staan anders gaat de assist voor tadic ook weg momenteel 917 punten

RvhC74

Blijft wel staan natuurlijk. 💪 Zal raar zijn als dat opeens wordt terug gedraaid

Laatst gewijzigd
RvhC74

Ook Willem begint steeds meer een seniele azijnpisser te worden.

Vorige weken alleen maar afgeven op Ajax en nu een belachelijke rode kaart goed praten.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1069500/van-hanegem-laat-tegengeluid-horen-moet-die-jongen-zich-niets-van-aantrekken.html

R. D.

Het was een 2e gele kaart toch ?

Peli

Gaan we op dit forum nou ook al zaken bespreken die 0,0 met Scorito Topcoach NL te maken hebben?
Daar zijn platforms als Voetbalzone, Voetbalprimeur en de verschillende clubfora voor toch.

Scoritop

Het is nog lang geen weekend, maar zijn er Twente kenners die weten of Brenet er dit weekend weer bij is? Ik houd anders geen verdedigers meer over om op te stellen.

Ben Van Heck

Nog geen nieuws over brenet zo te zien , ben benieuwd. Hier zware captain dillemma's. het meest logische lijkt me een AZ speler (thuis tegen Groningen) , maar met die zware europese wedstrijd in de benen kan een ruime overwinning ineens niet meer zo vanzelfsprekend zijn. seuntjens vind ik wel een interessante optie, maar die moeten uit naar eagles. vind het niet zo'n gekke keuze. een ajacied vind ik deze ronde tricky tegen bananenschil heerenveen...

Sies

Inderdaad een lastige! Kokcu zou opzch ook nog wel een optie zijn, maar kan me ook voorstellen dat als de wedstrijd gespeeld is hij rust krijgt van Slot. Voor de AZ'ers geldt inderdaad het zelfde en Ajax uit naar Hveen is ook geen zekerheidje

Scoritop

Als je Simons hebt zou ik die wel overwegen. Hier geen Simons, dus ook captain issues. Tadic is vooralsnog mijn captain.

R. D.

Met de schorsing van Sukawara en Brenetgate wordt de spoeling ineens heel dun. Hopelijk is Jans mild anders ben ik genoodzaakt puntenkanon El Yaakoubi in de basis te zetten.

Laatste 5 wedstrijden: -44/ 0/ -36/ -12/ 90

Bobby37

Ik ga denk ik voor veerman als captain

R. D.

Ik denk dat ik voor Kudus ga, maar Veerman is voor mij ook de 2e keus, wie weet verander ik nog.

AJA-KUDUS (C)

PSV-J.VEERMAN
AZ -PAVLIDIS
FOR-YILMAZ
NEC-DIMATA
RKC-SEUNTJES
FEY-KOKCU
SPA-OLIJ
SPA-PINTO
TWE-SMAL
EXC-EL YAAKOUBI

TWE-UNNERSTALL
TWE-BRENET
SPA-VERSCHUEREN
UTR-DOUVIKAS

AZ -SUGAWARA
UTR-VD STREEK
VOL-MUHREN

Rad

Brenet is weer terug in de selectie voor de geïnteresseerden

Scoritop

Heb je een bron? @Rad

Al gevonden!

Laatst gewijzigd
BarryE1

Als je op Google Brenet intikt dan zie je al recente nieuwsberichten.
Anders even naar Twente Insite, daar staat het artikel dat Brenet weer terug is in de wedstrijdselectie. Het zegt helaas nog weinig over een basisplaats.

Hay

Twente heeft wel aanleiding wat te wijzigen in de defensie, dat vergroot ook weer de kans op een basisplaats voor Brenet lijkt me.

Kleine Drekst

ik maak simons captain dit weekend normaal altijd tadic maar probeer is een keer iets uit.

Chef83

Ik denk dat brenet gewoon nog een wedstrijd op het bankje blijft zitten ik ga de gok niet wagen .

Fiepke

Brenet bij mij er wel in. Zit anders met bankzitter Mirani in de basis. Zet ook geen zoden aan de dijk... Simons ook captain.

Twijfel alleen nog op ik Bijlow op doel zet of Ruiter. Ergens verwacht ik dat PSV weer eens uit z'n slof schiet, maar pas bij 4 tegendoelpunten loont het om Ruiter te banken (behoudens gele kaart).

Bobby37

Vaessen

Vd buis
Propper
Pinto

Kudus
Veerman (c)
Kokcu
Reinders

Pavlidis
Tadic
Douvikas

Bijlow/smal/wieffer/cerny
Tribune: sugawa/ azarkan/ cissoko

Kleine Drekst

Unnerstall

Lelieveld
Hartman
Smal

Kokcu
Simons
seuntjes
berghuis

Douvikas
Pavlidis
Tadic

Vaessen Vos Booth Odgaard
Tribune: Sugawara Sanchez da silva Besuijen

1 2 ... 145 ... 274 275

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.