Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 146 ... 274 275
Bobby37

Kweet niet of meer mensen hem hebben maar vd buis begint op de bank vandaag.

DrSeuss4

Ik heb inmiddels toch wel spijt van het kiezen van Van Wolfswinkel. Start vandaag samen met Brenet op de bank en heeft nog niet echt iets gepresteerd.

Peli

2 goals Ugalde.
Je zal Van Wolfswinkel hebben zeg 🫣

😉

DrSeuss4

Dat worden volgende week dubbele pinchhitter punten ben ik bang.

Peli

Dat kan dan weer een dikke vette plus zijn inderdaad.
Als.....

RvhC74

Tadic en Seuntjes nog ff hattrick. Kudus deze ronde geen goal/assist en rkc in ieder geval 1 goal tegen ben ik al aardig tevreden. Simons met rood eraf zal ook wel fijn zijn trouwens 🫣🫣🫣

R. D.

Eindelijk laat Dimata het weer eens zien, dat had ik ook wel ff nodig.

RvhC74

Helaas, Kudus scoort al

RvhC74

Plus assist

R. D.

De goden zijn duidelijk niet met je vandaag.

RvhC74

Ach ik heb Kudus en Tadic maar velen hebben Kudus als captain dat was de enige reden

DrSeuss4

Cap Kudus bijna elke week maar dit weekend toch voor Simons gekozen. Lijkt een slechte keuze te worden.

Peli

Captain Kudus 🤩

Peli

Al heeft Harry met Simons ook een uitstekende keuze gemaakt 👌🏼

Kleine Drekst

captain SImons 🤩

Peli

En... Heeft iedereen al de knoopt doorgehakt of ze gaan kiezen voor een basis met Feyenoord òf Ajax en AZ òf Twente?
Zelf heb ik het voorlopig staan met 1x Feyenoord in mijn basis + 2x Ajax + 1x Twente + 2x AZ; Captain van Utrecht; WvdW gelijkspelletje.

Laatst gewijzigd
Pim96

'@Peli als ik jou was zou ik lekker een feyenoord bankje/tribune maken. Scheelt je zondag om 16.15 dubbele teleurstelling 🤪

Zonder gekkigheid ben ik zelf dankzij een domme rode kaart van mijn Volendam vriend ook genoodzaakt om 2x AZ en 2x Twente op te stellen. Hartman hier op het bankje.

Nijmos

Uiteraard gewoon 3x ajax basis, en winst ajax. Geen twijfel. De enige vragen zijn of ik kokcu opstel en of ik ook een ajacied captain maak.

Peli

Verandering in m'n basis voor aankomend weekend....
Reijnders out, Kökcü in.
Dat maakt dan van Twente en AZ elk 1tje in de basis en van Feyenoord en Ajax elk 2.
Of dat nou het wijste is om te doen 🤔🤔🤔

Tujopi

'@Peli wordt het dan de aanvaller of de middenvelder van Utrecht als aanvoerder?

Ik ga dit weekend voor Ajax en Fc Twente. Beide hebben de thuisstatistieken mee en in het voordeel dat ze geen Europees voetbal hebben tov van Feyenoord en Az.

R. D.

Ik heb alleen Kudus en Kokcu en die gaan alle 2 gewoon in de basis hoor. Ik denk alleen niet dat mijn feyenoord hart het trekt om Kudus te cappen. :D

Peli

'@Tujopi
Middenvelder

Scoritop

Hier wordt het ook kiezen tussen twee kwaden. Brenet of Hartman.
Daarnaast van wolfswinkel tribune en Balk zelfs op de bank.

Sies

Ik zou het risico met Hartman niet nemen als je de mogelijkheid hebt. Kans is aanwezig dat hij nog ziek is, en aangezien Scorito nog steeds niet de mogelijkheid geeft om te wisselen tot aan het eerste fluitsignaal per wedstrijd, is dat best een gok. Daarbij opgeteld dat het een uitwedstrijd in de Arena is, durf ik hem niet aan!

Scoritop

Hopen dan dat Jans Brenet weer opstelt. Alleen na de 0-3 bij Fortuna denk ik van niet en houdt hij vast aan dezelfde verdediging.

1 2 ... 146 ... 274 275

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.