Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 147 ... 273 274
Bobby37

Kudus en tadic basis. Kokcu basis, wieffer bank.
Propper, smal en cerny basis.
Reinders basis, sugawara bank. Twijfel nog om deze te ruilen met propper zodat ik ban beide ploegen 1 verdediger heb. Maar ik verwacht eigenlijk winst van twente.
Daarom ook pavlidis bank.

Neig naar cerny als captain, die is in vorm, twente thuis is vaak goed en az heeft nog een weestrijd in de benen. Met veerman en evt tadic als alternatief.
Verwacht ook winst van ajax, puur door de historie. Als ik gister feyenoord zag huishouden begin ik wel weer hoop te krijgen op een resultaat :)

Tot slot pinto, vaessen en douvikas basis.

mas22

Basis:

Unnerstal
Brenet
Smal
Sugawara
Klaassen
Kudus
Seuntjens
Verschueren
Douvikas
Cerny
Tadic

Bank: Olij, Nauber, Kokcu, Pavlidis

Captain wordt Kudus of Douvikas

Kleine Drekst

bij mij alleen tadic basis van ajax de rest van ajax en feyenoord op tribune of bank als neutrale kijker zonder emotie kan die wedstrijd alle kanten opgaan en kies dan liever voor spelers van rkc thuis zoals seuntjes lelieveld en vaessen

Dannyco

Ik ga Douvikas captain maken, niet voor niks topscorer de kans dat hij scoort en wint is groter dan bij Kudus.

wielergekkie

Tot dat Bas Dost basis staat 😜

Jonah Deloo

ik verkies voor deze ronde zelfs cerny boven douvikas die samen met tadic en van crooij de voorhoede vorm geven. douvikas gaat op de bank en pavlidis op de tribune. laat me weten hoe jullie dit zouden oplossen.

Chef83

Ik ga gewoon voor onze griekse spits uit de domstad .

Bobby37

'@ jonah, ik zou het precies hetzelfde doen.

Kleine Drekst

ik zou douvikas er gewoon inzetten heb ik ook bas dost is nog een vraagteken of die uberhaupt wel bij de selectie zit en van crooij scoort alleen maar thuis.

Benzardi

Ik ga voor de gelijkspelen, dus vol voor Ajax, Feyenoord, Twente en AZ
Cappie is onze beste vriend RKC-er Steunzooltjes.

R. D.

Hier ook Seuntjes gecapt.

Op basis van de resultaten zou ik eigenlijk voor Kudus moeten gaan maar dat kan ik echt niet, en ik verwacht ook een gelijkspel met weinig doelpunten. Hetzelfde geldt voor Veerman.

Peli

Lekker dan, Vd Streek. Een 32 punten captain dit weekend.
Dat gaat me fiks wat plekken kosten.

Laatst gewijzigd
danusz1986

184 punten voor mijn captain Douvikas. Denk wel een prima resultaat!

KissMyAce2.0

Captain van Utrecht omdat die zo lekker draaien?

RvhC74

Hier ook captain Douvikas ondanks nederlaag wel redelijk qua punten

MarvinG

Kudus mijn cappie :)

Kleine Drekst

simons captain toch weer de goede keuze.

Peli

Ondanks mogelijk een (zeer) matige speelronde voor m'n Scorito, wat een on-ge-lo-fe-lijk heerlijk weekend is dit geworden zeg 😁

RvhC74

Ondanks dat Feyenooit het zelf heeft afgedwongen mag 010 blij zijn dat Hartman er niet met twee keer geel en Idrissi met direct rood af had gemoeten. Echter had dan ook evt Kudus er met rood af gemoeten al vind ik deze veel minder bewust dan Idrissi. Zie ook uitleg Marciano Vink

Laatst gewijzigd
Peli

Allemaal prima. 6 punten los, maar dat verder terzijde.
En dan nu... Hup FC Twente.

R. D.

Wat een uitslagen dit weekend! Er vielen niet veel punten te halen voor mij. Had Kokcu op de tribune had geen winst verwacht. Kudus cappen was ook niet beter geweest, hetzelfde als Seuntjes gehaald. 1% gezakt.

Bobby37

Lastig weer dit weekend. Ben niet vol van vertrouwen op feyenoord uit bij sparta.

Heb er maar even dit van gemaakt:

Vaessen
Propper
Smal
Sugawara
Kokcu
Wieffer
Kudus (c)
Reinders
Tadic
Douvikas
Pavlidis

Bank: bijlow, pinto, veerman, cerny
Tribune: vd buis, azarkan, cerny

RvhC74

Is vd Sar al ontslagen en de RvC eruit gezet.

Tijd voor schoon schip, bezem door bestuur en selectie

arjenzvob

'@Reneetje En dat allemaal omdat je score dit weekend tegenviel? ;)

rbc1912

Zouden we die Ajax-adoratie achterwege kunnen laten? Van der Sar is niet te kiezen in Topcoach, dus volstrekt irrelevant hier

1 2 ... 147 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.