Reneetje kan soms zijn (Ajax-)frustraties niet de baas haha.
Maar dan vergeet hij gelijk dat dit het Topcoach NL forum is en niet Ajax Showtime/Voetbalprimeur/Voetbalzone o.i.d. ;-)
Ik lees het overigens als een felicitatie aan de aanstaande kampioen @Reneetje: Thanks, maat!
Hier ook niet geheel ontevreden over de afgelopen speelronde (883 punten; gestegen naar 99.7%).
Het is/wordt erg spannend in de top van de WF subleaugue.
'@Peli, 99,7% nice hoor.
Ik zelf zit nog te strijden om een gouden beker te halen, sta op dit moment op 98%.
Volgens mij sta ik nu 288 punten onder de gouden beker grens, dus van alles nog mogelijk.
Afgelopen weekend 944 punten gehaald, mede door dat Twente de 0 hield, Seuntjes en Gimenez.
De volgende paar rondes nog maar aan kijken hoe het gaat, anders word het toch iets meer risico nemen richting het einde.
'@Peli
Je hebt helemaal gelijk. De onkunde van Sar worden erg duidelijk en ik weet nu hoe een Feyenoord supporter zich voelt.
Hopelijk valt de schade van menig speler van Ajax en Feyenoord mee na de veldslag van gisteren al vrees ik wel voor Kudus. Hopelijk kunnen we beiden iig gouden bekertje vast houden.
En alvast van harte gefeliciteerd met as kampioenschap.
Ik heb trouwens ( niet hier) in de winterstop al voorspeld.
Iedereen nog wel succes de laatste weken met puzzelen maar niet te veel 🫣🫣🫣
Ik heb maar 1 doel gouden bekertje houden!
Heren voor volgende speelronde heb ik een gokje als captain nodig en ben vooralsnog zwaar aan het twijfelen. Wat is jullie mening? mogelijke kandidaten zijn:
- tadic
- van crooij
- cerny
- pavlidis
- seuntjens
- hartman
- smal
- -kokcu
Zo halve team zowat opgenoemd maar het moet eigenlijk een gokje zijn dus vandaar se vele opties. Heb een inhaalslag te maken….
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.