'@Jonah als je inderdaad een gokje wil wagen dan is Seuntjes wel een goede optie.
Ik zelf ga deze speelronde nog niet gokken, sta nu op 98,5% en hoop zonder gok nog wat te kunnen stijgen.
Ik twijfel vooral tussen Tadic en Gimenez. Ajax speelt thuis, geen andere verplichtingen meer, maar Tadic als captain pakt bij mij nog niet heel goed uit wanneer ik dat doe. Gimenez uit tegen Cambuur moet ook zeker kunnen, maar met Roma komende week kan het zo zijn dat die vroeg (nog eerder dan normaal) word gewisseld.
'@ sportgek: Ja, kan wel kloppen. Denk ook dat als Feyenoord snel de buiten binnen heeft in Leeuwarden Slot zeker snel kan gaan wisselen. Voor mij ook reden om niet Kokcu (laatste tijd sowieso matig wat punten betreft) of Hartman (wel een goede optie) te cappen maar toch voor Tadic te gaan. Helaas is Kudus nog geblesseerd en verder heb ik geen Ajacieden.
Ik zag ook dat vraagteken maar kan er zo snel nergens wat over vinden. Nou krijgt twente toch niet zo veel goals tegen dus ik haal hem er maar uit en switch naar 4-4-2.
Bijlow
Sugawara
Propper
Smal
Pinto
Wieffer
Kokcu
Azarkan
Veerman
Tadic (c)
Cerny
Bank
Vaessen
Vd buis
Reinders
Pavlidis
Tribune: kudus, douvikas, cissoko
Niet makkelijk om een captain te kiezen. Deze week diverse wedstrijden met clubs uit het linkerrijtje die geen uitgemaakte zaak zijn PSV-Ajax, Twente-Sparta, Feyenoord-Utrecht, AZ-RKC.
Pavlidis was gisteren met een dikke enkel uitgevallen, dus kijken of daar vanavond al duidelijkheid over is, anders zet hem op de bank.
@Johah Misschien is Smal, Hartman of Bijlow een aardig gokje. Ik heb nu zelf Brenet als captain, maar die zit niet in je team.
Iemand een update over de blessure van Pavlidis? Heb de wedstrijd gisteren niet gezien maar las dat hij in de rust geblesseerd is uitgevallen (een dikke enkel lees ik hierboven). Verder kan ik er weinig over vinden behalve dat hij er na de wedstrijd geen last meer van had. Was mijn voorgenomen captain maar ga nu toch maar switchen, vraag is meer of ik hem nog in de basis moet laten.
Wat betreft de captains. Kokcu speelt geweldig goed, maar na de winterstop niet voor de Scorito punten. Denk dat het Smal wordt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.