Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 150 ... 273 274
RVH

Dimata of van Amersfoort captain?

wielergekkie

Hier Pavlidis bank, Gimenez captain.

Mollemaaktmenietuit

Wittek captain, die had toch een aantal keer bijna de assist op zijn voet liggen. Desalniettemin met 180 punten nog geen eens zo slecht.

arjenzvob

Hier ook voor Wittek gegaan. Als hij voor iedere corner een punt extra had gehad, leverde me dat +/- 20 extra punten op ;)

wielergekkie

Geven ze die 3e goal nu echt aan de jong met assist Xavi. Is toch overduidelijk een eigen goalπŸ˜…

Fietsbel

'@Sporgek lichte touch van de Jong gaat op goal, daardoor geen own goal.

RvhC74

Nu al dramatische speelronde met wederom 5 blessures

Van 99,2 naar 98,5% afgezakt

Wat een drama de laatste tijd πŸ˜”

KissMyAce2.0

Odgaard eruit na 20min. Zal Brabander niet blij mee zijn!

rbc1912

Haha neen
Wat een ellende zeg

wielergekkie

'@fietsbel ah ik zie het nu in de samenvatting idd. Ik heb niks gezegd haha. Hopen dat mijn NEC verdediger nog de 0 gaat houden tegen Groningen, dan is het een prima ronde geweest. Ik

Scoritop

Iemand al gekeken naar komende speelronde? Gaat een lastige captainkeuze worden

Hay

Ja, moeilijk. Ik denk dat het Seuntjes wordt. Hoewel RKC tegen Volendam dat na de winterstop behoorlijk presteert? Maar tot dusver lijkt me dat de beste optie.

Ben Van Heck

Twente uit bij Emmen dit weekend. Een Twente back (Smal of Brenet) zou denk ik een prima keuze zijn.

Feyenoord uit bij Excelsior. Wellicht Kokcu?

Seuntjens ook een goede keuze denk ik.

Lastig lastig lastig.

dadeliva

Ik heb nu ook Seuntjes staan (en ik heb ook Brenet, Smal en Kokcu in mijn team). RKC kan de play-offs voor Europees voetbal halen als ze het goed blijven doen. Volendam maar ook Emmen en Excelsior zullen geen push-overs zijn want ze kunnen alle 3 nog degraderen. Kokcu scoort de 2e seizoenshelft erg matig, dus die zou ik zeker niet kiezen.

Van der Streek of Douvikas zijn ook een optie (uit tegen Cambuur), maar voor beide clubs is het niet spannend en misschien spaart Utrecht zich voor de play-offs.

Bobby37

Ik twijfel tussen Smal en Cerny en heb voorlopig Cerny gecapt.

Peli

Twente-uit, ik brand mijn vingers er niet meer aan (captain technisch gezien dan in ieder geval).
Hier Douvikas als CPT.

Kleine Drekst

Twente uit is dramatisch. Ik kies gewoon weer voor Xavi

Scoritop

Kudus kan ook weer. Alhoewel ik niet weet of die start en of Ajax wint.

wielergekkie

Twente uit vertrouw ik ook niet om er daar een captain van te maken. Ik ga weer voor Gimenez!

Wielertje12

Een keer tijd om Booth captain te maken?

Jonah Deloo

'@Peli hoe ga jij het vooralsnog neerzetten met je basiself (ivm. terugkomst kudus, pavlidis en en hilgers). Ik zelf heb geen flauw idee..

Peli

'@Jonah

Ik heb het zo gedaan voor dese speelronde:

Bijlow
(Vaessen)

Smal
Hartman
Mbuyamba
(Sugawara)

vd Streek
KΓΆkcΓΌ
Seuntjens
Zerrouki
(Kudus)

Tadic
Douvikas (C)
Cerny
(van Crooy)

Bzuidema

Douvikas captain pakte goed uit met Tadic op de bank. Toch aardig wat punten gepakt. Hopelijk twente nog een mooie uitslag deze vroege middag.

R. D.

Gisteren al 756 punten en vandaag nog captain Brenet(ik durfde het wel), Smal, Unnerstall en Kokcu.

Laatst gewijzigd
rbc1912

0 2% weer gestegen naar de magische 99%. Ik wil die gouden beker zo graag. Hier ook Brenet als captain, dus er zit mogelijk nog iets in het vat

1 2 ... 150 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.